Perspectiva lui Jake :
E seara ,sunt beat si o f*t pe una ,cand de odata imi aduc aminte de Lizz.Fuck am uitat sa trec azi pe la spital sa aflu daca s-a trezit ,2 luni ,doua luni de cand nu mi-am scoso din cap,doua luni de cand nu am vazut ochii aia albastri ,de cand nu i-am auzit vocea ,de cand...nu s-a trezit.Ies din curva din fata mea si incep sa ma imbrac .
-Am gresit cu ceva ?
-Taci si pleaca,scot portofelul si ii las 200 $ pe masuta si plec.
Ma urc in masina mea si pornesc cu viteza spre spital.In putin timp ajung si ma indrept spre salonul lui Lizz.
-Hei cum se simte?
-Tot la fel nici o schimbare...(Day)
Perspectiva lui Lizz:
Doua luni in care am vazut zeci de oameni care vin si pleaca din salonul meu si tin o reprezentatie ,despre ce mult bine ne-ai facut,intoarcete te iubesc,mi-e dor de tine,promit sa nu iti mai gresesc...
Dar eu nu prea vreau sa ma intorc adica nu stiu...
Vad o lumina alba in fata mea si apare o femeie fara chip.
-Cine esti?
-Ingerul tau ,nu e clar?
-Nu prea..
-Trebuie sa te decizi ,daca m-ai stai intre lumi mult o sa devi o fantoma trebuie sa alegi ,viata sau moarte?
-Nu stiu ,ajuta-ma...
-Ai dreptul la o intrebare ,orice fel de intrebare care te poate convinge sa faci ceva ...
Singura intrebare care imi e in minte este ..
-Unde sunt parintii mei ?
In fata noastra apare o bula si in bula o imagine ...Sunt parintii mei ...
Sunt intr-un depozit ?Si sunt legati ,vad o usa care se deschide si pe ia intra Josua (seful mafiei rivale).
-Pot sa si aud?
-Sigur...
(-Si ce mai fac ''oaspetii'' mei favoriti?
-De ce nu ne dai drumul?
-Pai vreau sa ma razbun pe cvadrupletii aia !!
-Nu te atinge de copii...)
-Deci ce alegi?
-Parintii mei traiesc?
-Asa se pare...
-Vreau sa ma intorc ,vreau sa traiesc !!!!
**************
Aparatele din salon incep sa sune tare ,cred ca o sa imi sparg timpanele
-Cineva sa opreasca porcaria asta pana nu o arunc pe geam!!!!
In cacel moment minunat de renastere a mea in salon intra 3 doctori si fratii mei+sora mea :*
-Hei clonelor ,cum o duce-ti?
-Nu..Nu ..Nu pot sa cred...esti bine!!!
-Da da si eu ma bucur sa va vad...
-Va rog sa iesiti trebuie sa o consultam pe domnisoara .
-Desigur ...
Am ramas singura cu 3 doctori plictisitori ,dupa ce mi-au facut mai multe teste ,mi-au spus ca ma pot externa saptamana asta .
-DaYYYYYYY!!!!!
-Da ?(intra in salon grabit)
-Cheama-i pe Tay si pe Kay trebuie sa va spun ceva ...
-Ok ...
Intra peste cateva minute cu totii in salon si incep sa la povestesc tot ce am vazut .
-Deci ...traiesc,totul a fost o inscenara???
-Asa se pare si voi trebuie sa imi promite-ti ca nu mergeti fara mine ,eu ies din spital peste 2 zile si mergem sa luam cei mai buni oameni din mafie si cele mai bune arme si apoi mergem sa ii salvam.
-Ok . tu doar stai cuminte sa te faci bine cat de repede .
************
Cele doua zile au trecut si acum mergem la sediu sa luam oamenii si armele si sa facem un plan.
Deschid usa cu piciorulsi aceasta se izbeste de perete cu zgomot .Nu cred A este in birou cu o curva si aproape se f*t pe birou .Merg si o prind de par pe curva si o dau afara .
-Hei cine te crezi sa iti permiti sa faci asta (curva)?
-Cosmarul tau daca nu taci (si ii trantesc usa in nas ).
-Ma bucur ca esti bine..(A)
- Da cum sa nu am vazut ce sarbatoreai :))
-Fiecare se bucura in felul lui...
-Gata cu vorba am nevoie de cei mai buni oameni si cele mai performante arme ,parinti mei traiesc si au fost rapiti de Josua..
Ridica un receptor si
-Cele 5 trupe sa fie la mine in birou in 5 minute ..
*** dupa ce au trecut cele 5 minute apar pe usa mai multi baieti si fete printre care si ....
_______________________________
Hei unicorni scuze ca a durat atat dar ma fost ocupata ,sper sa va placa pupici curcubeul:****
Las-ati cate un coment si vot daca v-a placut :*
CITEȘTI
Bad girl forever(in curs de editare)
Teen FictionEa o fata misterioasa in al doilea an de facultate se muta intr-un oras nou dupa ce nu mai suporta sa mai stea in casa parintilor ei .parintii ei sunt morti de 2ani. El bad boy-ul scoli .oare va fi ceva intre ei sau vor purta un razboi infinit? ATEN...