-Sunt insarcinata.....
-Poftim???
-Da ...
-E super ,mereu mi-am dorit o echipa de football ...
-Wow,wow,wow ,cine a zis ca o sa iti fac o echipa de football?
-Pai imi vei face pentru ca ma iubesti...
-bine eu il fac pe asta tu pe ceilalti ...(spun si rad)
-Esti rea ...
-Defapt sunt buna ...
-Cea mai buna :*
-Cand ma lasa acasa?
-Azi ,acum...
Ma duc sa ma imbrac si cand ies il gasesc pe Jake vorbind la telefon.
"nu nu o sa o fac
nu pot sa plec
stiu ca era doar asa dar am ajuns sa o iubesc..."
Ceeee???El nu ma iubea?
-Mda nu pot sa cred ca mi-am calcat pe orgoliu si acum....te urasc (spun cu lacrimi in ochi)
-Ce Lizz ,stai nu e ceea ce pare...
-Ba da este exact ceea ce pare.
-Uite ,cei din mafie vor sa ma trimita in Irak pentru un an ,eu nu vreau asta ...
-Tu esti penibil ,crezi ca nu am auzit ce ai vorbit ,ca nu ma iubeai de la inceput??
-Nu e adevarat...
-Fi barbat ,o data in viata si recunoaste!!!
-Bine am fost cu tine doar ca sa ma distrez ,dar am inceput sa te iubesc ,sa ador imbratisarile tale ,sa tanjesc dupa buzele tale si sa nu pot respira fara tine ,Te IUBESC LIZZZ !!
-Nu imi mai pasa ,poti pleca ....
-Cee???
-Am spus sa pleci!!!!Nu vreau sa te apropii vreodata de copilul meu.
-E si al meu...
-Nu mai e !
Am plecat din spital cu lacrimi in ochi si am pornit spre sediu .
Intru pe usa camerei mele si cand Kay ma vede asa distrusa ma intreaba ce am patit ,ii explic ca sunt insarcinata si tot ce s-a intamplat in spital si vine cu o idee geniala.
-Ce ar fii sa facem o excursie ca fratii ,cu Day si Tay la mare pentru 3 saptamani?
-E o idee fantastica ma duc sa ii anunt.
***********
Pufarinii mei sunt de acord si ,maine plecam in excursie.Macar ceva bun sa mi-se intample ...
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Hei stiu ca e putin dar am multa scoala ,sper sa va placa ,lasa-ti comm si like daca v-a placut .va pup dulce sper ca nu v-am dezamagit .Va rog nu arunca-ti cu pietre in mine ,voi incerca sa nu mai postez asa rar.
Vroiam sa va multumesc pentru cele 2.4K vizualizari ,sunte-ti cei mai tari :**
CITEȘTI
Bad girl forever(in curs de editare)
Teen FictionEa o fata misterioasa in al doilea an de facultate se muta intr-un oras nou dupa ce nu mai suporta sa mai stea in casa parintilor ei .parintii ei sunt morti de 2ani. El bad boy-ul scoli .oare va fi ceva intre ei sau vor purta un razboi infinit? ATEN...