As vrea sa dedic acest capitol lui elenor_ele,molnarnna 19,sonykj 23 sonia,stralucire care au ghicit cine e misteriosul donator din capitolul trecut :** Va pup fetelor :)
-Eu ,eu am K+(...)
-Tu ,ce cauti aici?
-Am auzit de accident si am vrut sa ajut cu ce pot ,si acum aflu ca pot fi un real ajutor...
-Daca afla ,ne va omora pe toti...
-Atunci nu va afla...
-Da dar daca ala ca i-am ascuns asta ne va tortura pana ne vom dorii moartea...
-Sti ceva ,fa ce vrei ,pe mine nu am intereseaza ,eu vreau doar sa o ajut...
-Bine
__Lizz a intrat din-nou in sala de operatii si eu am mari emotii ,sper sa supravietuiasca ,nu imi imaginez viata fara surioara mea ,chear daca o mai am pe Kay si pe Tay ,tot ea e preferata mea ,e singura care ma intelegea si care ma apara in generala .O iubesc si daca din cauza mea va murii ,nu mi-as putea-o ierta.
Dupa multe ore de asteptare insfarsit au scos-o .
-Doctore !
-A mers ,nu te ingrijora...
-Cand se va trezii?
-In curand ...Nu stim o data exacta,imi pare rau.
+++Dupa o saptamana+++
-S-a trezit,s-a trezit!!!
-Chemati medical ,repede !
-Naste!!
-Ce ,e imposibil e doar in luna a 6...
-Defapt in luna a 7 ...
-Puneti-o pe targa ,cu grija sa nu i-se rupa apa !!
Nu pot sa cred ca s-a trezit!Slava Domnului.
A trecut ceva timp dar ,acum pot intre sa imi vad nepotul.
-Cum e copilul?
-Fetita e bine ,are nota 10 si e sanatoasa tun ,nu a avut problem respiratorii si nici problem sau complicatii la nastere.
-Fetita?
-Da ...Nu stiati?
-Credeam ca va fi baiat...
-Daca doriti pute-ti intra sa o vedeti sip e ea si pe mama ei .
Lizz POV
-Hei Day!
-Hei,cum esti?
-Mai bine ,ai vazut-o?
-Nu ,tu?
-Nu ,urmeaza sa mi-o aduca ,stai cu mine ...
-Nici nu aveam de gand sa plec.
Dupa ce am mai discutat mi-a adus-o pe fetita.
-Cum o va chema?
-Ira !
-E un nume superb ,e numele bunici noastre...
-Da ai dreptate.
-Cand vom putea pleca?
-Pai Ira mai trebuie sa stea la incubator inca 2 luni ,dare u pot pleca peste o saptamana.
-Ma bucur sa aud asta.
_________________-Insfarsit acasa_______--
-Ohhh,casa dulce casa!!!
-Lizzz!!!
Pe mine au sarit Kay,Tay si Diana cu Hope.
-Si eu ma bucur sa va vad !
In cel moment pe usa a intrat .....JAKE????
-Tu ce cauti aici?
-Stai nu i-ati zis?
-Nu urma sa facem asta...
-Ce sa imi spuneti?
-....
-.....
-....
-Am intrebat ceva...
-...
-...Ai avut nevoie de transplant de maduva si nici unul nu eram compatibili cu tine ,tu avand o grupa rara K+ si el avand aceeasi grupa cu tine s-a oferit el...(Kay)
-Si voi ati acceptat ?
-Nu aveam de ales Lizz,nu puteam risca sa te pierdem pe tine sip e copil ,asa ca nu te mai purta ca si un copil rasfat si c ear fi sa ii multumesti in loc s ail jicnesti!
-Nu sunt un copil rasfatat si nu l-am jicnit cu nimic ,el m-a ranit si am crezut ca m-am facut destul de clar inteleasa cu nu mai vreau s ail mai vad sau sa mai am dea face cu el !
::::::::::::::::::::::::::
Wow am reusit sa mai postez un capitol ,bravo mie ,scuze de greseli nu am timp sa le corectez asa ca scuzati-le .
CITEȘTI
Bad girl forever(in curs de editare)
Teen FictionEa o fata misterioasa in al doilea an de facultate se muta intr-un oras nou dupa ce nu mai suporta sa mai stea in casa parintilor ei .parintii ei sunt morti de 2ani. El bad boy-ul scoli .oare va fi ceva intre ei sau vor purta un razboi infinit? ATEN...