Perspectiva lui Lizz ...
Au trecut 2 ani ,2 ani de cand familia mea s-a reunit ,de cand sunt cu Jake si de cand mafia noastra e prima pe lista de cele m-ai cautate/periculoase mafii.Stiu chiar daca sunt de doi ani cu Jake nu am facut nimic ,vroiam sa stiu ca nu sunt doar o distractie ,in seara asta avem o intalnire ,deabea astept.Kay e cu un prieten bun de al lui Jake ,Louis,e dragut ,dar daca o raneste e mort...Day,inca nu are pe nimeni ...si Tay e tot cu Diana si vor sa se logodeasca.
****Dupa doua ore ***********
Sunt gata de intalnire :))),sunt imbracata cu :
-O rochie neagra din dantela
-pantofi cu toc albi
-plic alb
-multe accesori...
Si sunt gata ,putin machiaj si aud niste ciocanituri ...
-Intra (eu)
-Wow areti ,Wow(Jake)
-Mersi si tu areti bine ,domnule perfectiune...(eu)Unde mergem?
-Surpriza...
-Ok ,dar sper sa imi placa ...
-Si eu sper (a spuso incet sa nu aud ,dar tot l-am auzit)
-Te-am auzit ..
-Sa mergem .
****Perspectiva lui Jake
Azi e seara in care vom face dragoste in care vreau sa o am pe toata doar pentru mine .O iubesc enorm si stiu ca si ea ma iubeste ,daca nu ar fi tatal ei bagacios ar fi si mai bine ,cred ca ma uraste ...
Ii deschid usa masini si o las sa intre .Inbtru si eu si pornesc motorul.
-V-a terbui sa ta leg la ochi ...
-Ok....nu suna deloc ciudat ...
-Promit ca nu patesti nimic ...
O leg la ochi si pornesc spre destinatie .Cand ajungem o ajut sa coboare si o ghides spre usa .
Am inchiriat o cabana draguta in padure .
-Poti sa ma dezlegi ?
-Acum ...(o dezleg si scapa un tipat )
-E superb ,cand ai facut toate astea?
-Pai a durat ceva dar m-au ajutat si fratii tai si surioara ta ...
-Sa vezi ce ii bat ...
-De ce nu iti place (spun eu ingrijorat)
-Ba da ,e superb ,dar ei nu mi-au spus nimic ...
-Pai eu i-am rugat ,daca iti spuneau unde mai era surpriza?
Oi-au de mana si o duc in dormitor...
********ATENTIE SCENE +18,daca nu va plac nu cititi ,daca cititi e pe propria raspundere
Nu cititi daca nu vreti**********88
**perspectiva lui Lizz
Ajungem in dormitor si el ma saruta ,la inceput e bland ,dar devine posesiv si salbatic ,ma ridica si eu imi pun picioarele in jurul lui ,ma prinde de fund si strange ,iar eu ii prind parul in pumn si trag usor ,astfel gemand de placere in acelasi timp.
Inainteaza spre p[at si ma aseaza cu grija .Imi da rochia jos si eu lui camasa,urmeaza pantalonii si astfel suntem doar in lenjerie
-Sigur vrei sa facem asta?
-Da ,sunt sigura ...
-Uite nu vreau sa o faci daca nu esti pregatita ,nu vreau sa regreti...
-Eu chear vreau asta ..
Imi da chilotii si sutienul jos ,iar eu ii dau boxeri.Imi cuprinde sanii cu mainile si cu limba ii dezmiarda ,preseaza saruturi pe tot gatul si coboara in jos .Depune saruturi si pe feminitatea mea si introduce un deget in mine scapand un geamat .Face miscari dute vino si mai introduce un deget .
Dupa ce le scoate isi apropie masculinitatea de feminitatea mea si i introduce usor eu scapand un tipat de durere dar el ma saruta si cu miscari lente durerea se diminueaza.Miscarile devin mai rapide si durerea dispare de tot fiind inlocuita de placere ,in toata caba na se aud doar gemetele noaste .
Dupa ce ajungem amandoi la orgasm iasa din mine si se aseaza in partea dreapta ,luandu-ma in brate .
-Ai fost fantastica .
-Si tu .
****Scena +18 gata sper ca v-a placut**
Dimineata vine repede si cand ma trezesc Jake nu mai e langa mine ,dar se simte un miros divin de clatite ..
-Clatiteeee!!!!!
-Neata printesa !!
-Ai facut clatite???
-Da ,doar pentru printesa mea .
Imi pune in fata o farfurie cu clatite si un borcan cu Nutella,dar nbu apuc sa mananc mult ca si fug la baie si dau tot afara (vomez)
-Esti bine ?(jake)
-Pentru o persoana car tocmai a vomat ,nu ...
-Hai sa te ducem acasa ..
-Mersi .
____________________
Hei saper ca v-a placut si ca o sa dati likuri si comm ,pentru cei ce ati citi [+18]sper ca v-a placut si ca asta asteptati ,scuze ca nu am mai postat atata timp dar am fost plecata .Cum incepe scoala si voi fi in a 8-ta voi posta doar o dat pe saptamana ...Va pupa curcubeul :***
CITEȘTI
Bad girl forever(in curs de editare)
Teen FictionEa o fata misterioasa in al doilea an de facultate se muta intr-un oras nou dupa ce nu mai suporta sa mai stea in casa parintilor ei .parintii ei sunt morti de 2ani. El bad boy-ul scoli .oare va fi ceva intre ei sau vor purta un razboi infinit? ATEN...