Lee Jongsuk berdiri dihadapan rumah Shinhye, menunggu dan menanti batang hidung Shinye keluar dari rumah tersebut.Selepas beberapa minit Shinhye pun keluar dari rumahnnya dan terpaku selepas melihat Jongsuk dihadapannya.
"Hi,Hmmm Sombong ye sekarang nih?? Dh tukar number ke?Asl? Takut aha" Tawa Jongsuk bersahaja.
"Awk nak apa dari saya?Saya tak kacau hidup awk pun!Please jangan kacau saya!! Get away from me neol paboya!!!??" Shinhye.
"Ape awk cakap?Hahaha tssk, Shin hye shinhye...Saya kacau awak ke?saya tak sentuh awk pun?" Ujar Jongsuk sambil berpeluk tubuh.
Shinhye hanya mengendahkan perbualan itu dan berlalu pergi tetapi dipegang erat tangannya oleh Jongsuk.
Jongsuk berbisik ditelinga Shinhye.
"Walau apa pun halangan i will never let u go"Shinhye menepis tangannya dan berlari kearah teksi.
Shin hye pov
"어떡해?무서워요,ㅠ.ㅠ" Aku ketakutan dan risau sekiranya Jongsuk bertindak lebih kasar. Aku kenal sangat perangai dia,dia akan dapatkan apa yang dia nak tak kira apa pun!
"ARGH OTTEOKHAE!!" Jeritku didalam teksi tersebut membuatkan Ahjusshi tersebut terkejut.
"Aaa...kamchagieya,wae geurayo?" Soal Ahjussi.
"Aniya....hehe mianhabnida"(*)
"Annyeonghaseyo bangtan boys!! Oraenmaeneyo~~ bogo sipda~~ ehehehe" Shin hye gembira kerana masih berpeluang melihat Bangtan boys dihadapannya.
"Nado bogo shippeoyo Shin hye" Jungkook.
"Hehehe naeng~~ 넹" Shin hye.Shin hye pun mula membuat kerjanya seperti biasa.
Mian pendek update... sbb tkde idea.
YOU ARE READING
BTS! Sweetie Army
RandomPark Shin hye seorang pelajar kolej yang mencari peluang pekerjaan di Big hit ent.Semestinya seorang Army. Harapannya adalah untuk berjumpa dengan kumpulan BTS,tetapi lain jadinya.Cinta Tiga segi.