"Yah tengok Jimin,so cute jadi Mickey" Ujar Jiyeon yang ikut menemani Shinye semasa malam Halloween.
"Can you just shut up!?" Gertak Shinhye yang sedang memikirkan masalahnya dengan Jong suk.
"Shinhye...wae geurae?Asl marah-marah,Shinhye...kalau kau ade masalah cerita kat aku...aku tak boleh lah tgk kau macam ni."
"Aku bukan ape Jiyeon...aku just...aku,penat je...mianhae chingu"
"Hmmm...okaylah,aku pergi ambilkan air untuk kau" Jiyeon.Taehyung memerhati Park Shinhye yang termenung seorang diri.Taehyung pun mendekati Shin hye.
"Yah...Shinhye aa...kenapa ni?"
"Omo!kamchagieya.." Shinhye terkejut dengan kehadiran Taehyung yang bercostumkan Vampire.
"Hehehe mianhae..."
Shinhye hanya memberi senyuman pahitnya.
"Saya,pegi toilet dulu." Ujar Shinhye.
Taehyung hanya mengangguk.Shin hye POV
"Argh!!! naegae waeyo Jong suk ah!!!! Dulu bkn main kau tepis aku mcm sampah skrg kau nak ugut aku pulak!!" Jerit Shinhye sambil menangis didalam bilik tandas wanita.
"Hmmmm..." Keluh Shinhye lalu terus keluar dari tandas.
(*)
Tiba-tiba! Api dilaluan untuk keluar kearah dewan utama tertutup,dan Shinhye hanya terkaku kerana terkejut.Badannya ditarik dengan kasar dalam keadaan gelap dan ditutup mulutnya dengan sapu tangan yang menidurinya,Shinhye diheret keluar oleh seorang lelaki dari bangunan tersebut tanpa diketahui oleh orang lain.
After 3 hours kehilangan Shinhye.
"Emm...Annyeonhaseyo" Jiyeon tersipu malu.
"Eo...nae..annyeong~waeyo?" Soal Jimin.
"Geundae..ade nmpk Shinhye tak?Dh 3jam saya tak nampak batang hidung dia.." Soal Jiyeon kerisauan.
"3 Jam?Dia tak ckp kat awk dia pegi mana?!?" Soal Jungkook.
"Takde pulak...hmmm" Keluh Jiyeon.
"Eh,tadi saya ade berckp dengan dia,dia ckp dia pegi tandas...cuba cri dia kat sana" Ujar Taehyung.
"Eo jeongmallayo?" .
"Kalau mcm tu,sya temankan awak cri Shinhye...hehehe" Jimin.
Jiyeon malu dengan pelawaan Jimin.Jimin dan Jiyeon pun memeriksa dibahagian tandas wanita namun tidak kelihatan Shinye disana.
"Eo?Igeo!" Jerit Jiyeo .
"wae wae????" Jimin.
"Ni kasut Shinhye" ujar Jiyeon apabila menemui sepasang kasut milik Shinhye berada tidak jauh dri tandas wanita.Jimin dan Jiyeon memandang kearah satu sama lain.
"Igeo andwaeyo! seolma! ppalli chaja..." Jimin.
"Shin hye yah!!!!" Jerit Jiyeon.
What happens? Wait for next chapter ~~ 랑랑~~HAPPY HALLOWEEN
YOU ARE READING
BTS! Sweetie Army
CasualePark Shin hye seorang pelajar kolej yang mencari peluang pekerjaan di Big hit ent.Semestinya seorang Army. Harapannya adalah untuk berjumpa dengan kumpulan BTS,tetapi lain jadinya.Cinta Tiga segi.