Jimin dan Jiyeon masih juga tidak menjumpai Shin hye. Merek berdua pun melaporkan kehilangan Shinhye kepada Members yang lain.
"Weyh korang sini jap" Jimin.
"Waeyo Jimin?" Soal Jin.
Suga,Jungkook,Jhope,Rap mon dan Jin melihat kearah Jimin dan Jiyeon kecuali Taehyung yang tidak bersama mereka."Sekejap...Taehyung mane?" Soal Jimin.
"V hyung jumpa Baekhyun hyungnim" Ujar Jungkook.
"Alah budak tuh...jap ea "Jimin berlari kearah Taehyung yang sedang berbual dengan ahli kumpulan EXO .
"Annyeonghaseyo Jimin ibnida...Sorry kacau, Nak Pinjam Taehyung sejap ea.." Ujar Jimin .
"Hhahaha aigoo...Tak pyh pinjam ambik jaaa terus" Gurau Baekhyun.
Jimin pun menarik tangan Taehyung dan kembali berkumpul dengan ahli kumpulan.
"Emm...Jiyeon,Shin hye mne?" Soal Taehyung dan Jungkook serentak.
Taehyung dan Jungkook melihat satu sama lain."Hah! Okay....korang relax dulu...Ni aku nak cakap,Shin hye......Shin hye..."
"Shin hye mane bangang!!!" Vkook menjerit secara serentak.
"Shinhye kene culik hah! Ambik kau terkejut aku bongok kyaaaaa!!!" Jimin."Tak payah buat lawak bodoh lah dekat sini Jimin hyung. " Taehyung
"Muke hyung mcm buat lawak ea?Betollah hah ni kasut Shin hye yg kite org jumpa kat area tandas perempuan." Jimin."Kook rse kook tau siapa buat semua nih" Jungkook.
"Siapa Kook?" Jhope.
"Jom teman Kook ppalli!"Mereka semua mengikuti Jungkook pergi ke satu lorong yang sunyi, Lorong itu pernah dilalui Jungkook dan Shin hye seblom nih.
"Yah...Korang Jiyeon takutlah..."
"Takpe Jiyeon...Takpe,oppa ade sini meh...oppa peluk" Jimin.Rap mon Jhope Suga Jin Jungkook dan V membuat muka speechless --" Apabila melihat Jimin dan Jiyeon berdrama dibelakang mereka.
"Yah...Jimin hyung...mwoya?" Jungkook.
"Wae??" Jimin membuat muka seolah-olah tidak berbuat salah.
"You got no jamssssss" Rap mon.
To be continue.... XD
YOU ARE READING
BTS! Sweetie Army
RandomPark Shin hye seorang pelajar kolej yang mencari peluang pekerjaan di Big hit ent.Semestinya seorang Army. Harapannya adalah untuk berjumpa dengan kumpulan BTS,tetapi lain jadinya.Cinta Tiga segi.