Merhaba Arkadaşlar.Bu benim ilk kitabım.Umarım beğenirsiniz.
Melekler ve Şeytanlara ne olmuştu? Neden bukadar korkuyorlardı, neyden çekiniyorlardı?
O gün...evet o sıradışı olayın yaşandığı gün başladı her şey.
Merhaba ben Şeytan Boris. Evet şeytanım her ne kadar benzemesemde ama önceden benziyordum. Peki ya şimdi? Rengim grimsi bi renk oldu, gözlerim artık alev gibi kırmızı değildi. Bitmiş tükenmiş durumdayım. Ah...birde hergün bana acıyarak bakmaları yok mu!!! Şu odadan kurtulsam hepsini öldürebilirim. Beni bu hale ne getirdi? Evet tek suçum onu sevmekti...
Merhaba ben Melek Eva. Artık kanatlarım yok,gözlerim eskisi kadar iyi görmüyor. Melek de sayılır mıyım bilemem. Çünkü Melekler saf ve temiz düşünebilen varlıklardır ve benim düşüncelerim kirlendi. Artık herkesi öldürmek istiyorum,nefret ediyorum her şeyden
Bu odada karanlıkta kalmaktan nefret ediyorum. Suçum ah...ne saçmalıyorum ben suçlu değilim sadece aşık olmuştum...İşte o günden sonra hiçbir melek hiçbir şeytan aşık olmadı,cesaret edemedi. Sonlarının bu şekilde olmasını istemiyorlardı.
*** ŞEYTAN BORİS'İN AĞZINDAN***
Birden o kapkaranlık odanın içi açılan kapının ışığıyla doldu. Ne olduğunu anlayamamıştım,şaşkındım. Meleklerin ve şeytanların birleştiği toplantı varmış ve benide çağırmışlardı. Ne oluyordu? Neden çağırılmıştım? Odaya girdiğimizde karşımda Eva'yı görünce çok sevindim. Uzun zamandır onu göremiyordum. Konuşma başlamıştı. Melek Eva'yı çağırdılar, öne çıktı. "Artık ceza çekmeyeceksin,cezan bitmiştir."dediler. O kadar şaşırmıştı ki doğru düzgün bir cümle bile kuramamıştı. Bekliyordum, bi an önce sıra bana gelsin diye. Ama bir terslik vardı! Surat ifadeleri birden değişmişti. Ne oluyordu?
Adımı söylediler ve öne çıktım. Hâlâ o suratları değişmemişti olsun umrumda da değildi serbest kalıcaktım ne de olsa. Aniden "Şeytan Boris kolyeni teslim etmeni istiyoruz!!!"dedi. Ama neden? -kolye şeytanların bi nevi sembolleri gibi bişeydi,şeytan olduğumuzu temsil ediyordu. Ve güçlerimizi buradan alıyorduk-
"A...ama neden?"
Yoksa anlamışlar mıydı? Hayır,hayır olamaz anlayamazlar...anlamamaları lazım. Ama nasıl öğrenmiş olabilirler? İşte bu sefer kesinlikle BİTTİM...
Bu hikayede emeği olan, bana yardımcı olan (Zehra) supernatural512'ye çooook teşekkür ederim ^^
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SIR
Science FictionBir şeytan ve bir melek onların tek suçu aşık olmalarıydı.Ama şeytan'ın daha büyük bir sırrı vardı.Peki neydi bu SIR?