#SIR 4.BÖLÜM#

164 27 14
                                    

Medya: Eva

Evaya birşey olmuştu. "Eva kendine gell" diye bağırdım. Yarışmaya hazır duruma gelmişti. Canı yanıyordu belliki. Kanatları yoktu. Eşitlikmiş kanatları olmayan bir melek, kolyesi olmayan, güçleri olmayan bir şeytan... nasıl yarışırdım ben onunla, sevdiğim kadınla? Eva bana garip şekilde bakıyordu. Üzerime doğru koştu, korkmuştum ne yapıyordu Eva? Birden sarıldı bana. "Boris dayanamıyorum. Anlıyor musun?" Hemen nöbetçiler ayırdı Evayla beni. Lanet olsun! İşleri güçleri bizimle uğraşmak, oyuncak olduk resmen!


"Bırak bizi" diye sinirle homurdandım. Eva yarışacak gibi duruyordu. Hayır yani olamaz. Eva da beni seviyordu benimle savaşmayacaktı değil mi?


"Eva tamam geçti. Kendine gel! Seninle savaşmayacağım tamam mı? Sakin ol şimdi..."

Eva'nın sözleri üzerine kendimden geçtim :

- Özür dilerim Boris. Ama ben savaşacağım.

Ne? Eva ne saçmalıyordu. Birden yüzümde büyük bir acıyla yere düşmem bir olmuştu!!! Eva bana vurmuştu(!) Ve aniden birkez daha yanıma gelerek ayağıma vurdu. Birde elime birşey sıkıştırdı. Bu neydi?

Yerden kalkmadan Evaya baktım ve gözleriyle elimi işaret ediyordu. Gizlice elimin içini açtım ve buda neydi böyle - şeytan özüydü- az bir zamanımın olduğunu anlayıp ne yapmam gerektiğini düşünmeye başladım.

Evet(!) İşte bu. Evanın benimle savaşacağına inanmıyordum zaten. Bir planı vardı. Konsey üyelerinin hepsi meleklerden oluşmaktaydı. Şeytan özü de meleklerde etkiliydi sadece. Fakat fazlası öldürüyordu. Dikkatli olmalıydım onları öldürmek istemezdim. Başımda ki dertlere bir yenisini daha ekleyip sürgün yemeye niyetim yoktu. Onlar ölürseler yerlerine daha acımasız olan şeytandan oluşmakta olan konsey üyeleri gelirdi. Bunu kimse istemezdi tabiki (!)

Birden yerden kalkıp,elimdeki şeytan özünü onların önüne döktüm. Etrafı birden toz tabakası sardı ve nöbetçilerle birlikte konsey kımıldayamıyordu,öksürüp duruyorlardı.

"Fırsat bu Boris"


Deyip Evanın elini tutup kaçmaya başladım. Salondan çıktığımız zaman nereye gideceğimizi düşünmeye başladım. Evayla önceden hep buluştuğumuz bi yer vardı. Bu yer karanlık zindanların arkasında açılmış ve unutulmuş bir delikti, ama öyle küçük bir delik değil kocamandı. Fakat hemen önünde zindan olduğu için belli olmuyordu. Orası saklanmak için mükemmel bir yerdi.


Peki ya sonra? Sonra ne olacaktı hep orda kalamazdık ya? Sonrasını şuan düşünmek istemiyordum sadece orada bi müddet saklanmamız gerekiyordu...

Merhaba Arkadaşlar. Bu bölüm biraz kısa oldu. Ama idare etmeye çalışın :) Diğer bölümleri uzun tutmaya çalışacağım, elimden geldiğince sjjs (Zehra) supernatural512 yardımların içine çok çok teşekkürlerr...
Bidahaki bölümde görüşmek üzere iyi okumalar... yorum ve votelerinizi eksik etmeyin. ^^

SIRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin