Merhaba Arkadaşlar. Yorumlarınız ve voteleriniz için çook teşekkürler. İyi okumalarrr...
Eva ne demek istemişti. Neyin peşindeydi. Umarım düşündüğüm şey değildir.
Eva konsey üyesine doğru döndü ve ben Evayı durdaramadan Eva konseyin özünü donduracak o cümleleri söyledi."Ben şeytan Borise aşığım ve onun aşkı için bir şeytan öldürdüm." Bu cümleleri söylerken gözlerinde en ufak bir korku yoktu. Ve dediği şeyle konsey üyesi çok sinirlendi. Tam evaya yaklaşacakken ben bağırmaya başladım.
"Hayır o bendim ve o şeytanı ben öldürdüm."
Konseyin baş şeytanı Josh bana dönüp.
"Melekler yalan söyleyemezler Boris. Ve sen bir şeytansın bu durumda kime inanmalıyım." Benim öldürdüğümü kanıtlamam lazımdı. Lanet olsun bunu yapmalıydım. Kimdi bu ölen şeytan? Tam bu soruyu kendime soracakken Eva konuşmaya başladı.
"Evet, ben öldürdüm. Şeytan Kian'ı ben öldürdüm. Çünkü...çünkü bana-
Ne diyeceğini anlamıştım lanet Kian ağzını tutamayıp Evaya söylemişti. Sözünü bölüp :-Sayın konsey üyesi beni korumak için yapıyor ben öldürdüm size söylemedim çünkü biliyorsunuz diğer sırrım da ortaya çıkar diye gizledim. Nasıl öldürdüğümü anlatmamı ister misiniz? Melek özlü bir bıçak buldum ve ona defalarca sapladım ve sapladım. Ölmüştü fakat hoşuma gitmeye başladığı için devam etmiştim...
- Ah Boris iki suç birden işlemiş olamazsın. Dediğim gibi melekler yalan söylemez!!! Hem neden öldüresin ki arkadaşını?
- Size dedim ya beni korumak için yapıyor anlamıyor musunuz!!!(?) Çünkü sırrımı öğrenmişti bende ondan kurtuldum anladınız mı şimdi?
Eva:
- Boris ne diyorsun sen ?
Konsey üyesi bunları üyelere anlatmaya gideceğini söyledi ve bende Evaya kızgın bi şekilde bakarak.
-Sus artık Eva. Ne saçmalıyorsun? Ortalığı karıştırma lütfen!!!
-Ama boris. Kian bana Boris meleğe dönüşebiliyor ve onu öldürecekler suçundan dolayı diye saçmalıklar anlattı. Sinirlenip öldürdüm...ben yaptım,ben.
Şükürler olsun gerçeği anlatmamıştı. İçim birazda olsa rahatlamıştı.
-Sus dedim Eva. Bu konu seni ilgilendirmez.
- Doğru yani. Değişiyor musun Boris. Seni öldürecekler mi?
Ağlamaya başlamıştı. O ağlamasın diye yapmadığım şey kalmadı hâlâ ağlıyordu dayanamıyordum ağlamasına...
- Eva hayır. Yok öyle bişey ceza almayacağım. Ağlama lütfen. Senden sadece Kian'ı ben öldürdüm demeni istemiyorum anladın mı? Ben halledicem sen üzülme tamam mı?
- Boris ama... ben. Eğer ceza alırsan ben herşeyi söylerim. Ben öldürdüm onu senin üstlenmen...
Anlamıyorum boris-Bir anda içeri nöbetçiler girdi ve Eva sustu.Kararı bir saat sonra açıklayacaklarını söyleyip bizi hücreye götürdüler.
Ve evayla bekledik aramızda sadece bir duvar vardı. Ve onun nefes seslerini hissedebiliyordum.
Bir saat bittikten sonra korumalar gelip bizi halkın olduğu toplantı odasına götürdüler.
Konsey üyeleri bize gülerek bakıyordu. Ama bu gülüş sıradan bir gülüş değildi. İntikam gülüşüydü. Ve cezamızı söylediler. Anlaşıldığı üzere Eva'ya inanmışlardı. Artık hem ben hem de Eva ceza çekecektik. Tekrardan! Bravo Eva yaptığın şeye bir bak. Cezamız şöyleydi:Bir yarışmada yarışacaktık ve bu yarışma kolay bir yarışma değildi. Dışlanan şeytan ve meleklerin eski onurlarını almak uğruna girdiği bir yarışmaydı. Ölüm yarışı... Benim kolyemi almışlardı eva ise... Ve birden konsey üyelerinin baş hareketiyle kollarımızdan tutulduk. Evaya baktığımda çırpınıyordu.
Ona ulaşmak için dövüşmeye başladım. Ve çok geçmeden yakalandım. Ve koparılma sesleri duydum. Sonrada Evanın çığlıklarını.
Ona korku ve endişeyle baktığımda kanatlarının olması gereken yerde boşluk vardı. Arkasındaki koruma evanın o nazik kanatlarını elinde tutuyordu. Ve kanatları başka bir korumaya verdi. Evaya tekrar baktığımda gözlerindeki ifade hayranlık uyandıracak bir şekilde keskin ve kararlıydı. Gözlerindeki ifade İSYANIN başlangıcıydı.Evet yine ben sjsjs. Herzaman yaptığım şeyi yapıcam ve supernatural512 (Zehra) yardımların için teşekkürler canımsın sgdghs ^ ^
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SIR
Science FictionBir şeytan ve bir melek onların tek suçu aşık olmalarıydı.Ama şeytan'ın daha büyük bir sırrı vardı.Peki neydi bu SIR?