#SIR 7.BÖLÜM#

83 17 6
                                    

Selamlarrr. Dayanamadım yine yb yazdım dhdhd ama son bölüme pek okuma gelmedi sınır koysam mı diye düşünüyorum pek emin değilim neyse. Borisi merak eden okuyucularım için Borisin resmini koydum açıkçası bende bilmiyordum dbhdd. Çok sevdiğim bi oyuncu kendisi özellikle HORNS diye bir filmi var onu izlerken gerçek anlamda Borise çok benzediğini anladım içinin benzemesi yani dhhdh sevdiği kız için yaptıkları falan bunu uygun gördüm beğenmeniz dileğiyle sbbdbs bu arada izlemeyen varsa kesinlikle izlesin... Hadi size iyi okumalar...

*************************

Ayaklarıma kapanan bir Josh hmm. Bu hoşuma gitmiyor değildi.

-Boris dostum hadi ama bi kız için dostunu mu satacaksın?

+Dost mu ahaha güldürme Josh.

- Ne istiyorsun?

+ Evanın dönüşmesini engelliyeceksin yada dönüştüreceksin herneyse. Ve bunlardan konseyin haberi olmayacak. Ceza almayacağız anladın mı?

*************************

Evet Joshun da bir sırrı vardı. Oda Eva gibi dönüşüyordu. Fakat o önceden bir şeytandı. Babası baş konsey üyesiydi. Joshın dışarı çıkmasına izin vermezdi. Bu yüzden kimse onu tanımıyordu ben hariç. Bir gün Josh ile oynarken Josh acıdan kıvranmaya başlayınca annesi gelip onu eve götürmüştü. Bende arkalarından gizlice bakıyordum. Ne olduğunu merak etmiştim. Evet... Josh aynı Eva gibi dönüştüğü için acı çekiyordu. Annesi ona birşey veriyordu ve eski haline dönmesine yardım ediyordu. Birgün Joshun evine gittiğimde annesi bana artık Josh ile görüşemeyeceğimi söylemişti. Josh ise bana herşeyi anlatmıştı. Babası onu bir şekilde meleğe dönüştürmüştü. Ve Joshu konseye sokmuştu. Dönüşen bir meleği gördüğünü ve onu öldürdüğünü anlatmış ve konsey de etkilenip onu konseyde görevlendirmişti. Yani tamamen haksızlıktı bu.

*************************

-Söylesene Boris. Sana kim inanır. Yani ben konsey üyesiyim. Babam baş konsey üyesi. Peki ya sen? Farkındaysan sen suçlusun.

+Ov bunu unutmuşum.

- Benimle dalga geçmeyi bırak Boris.

+ Bunları düşünmedim mi sanıyorsun. O gün Eva ile konseye şeytan özü attığımız gün. Dikkat ettimde herkes kaçışırken, özden etkilenirken sen bizi izliyordun. Aa şu tesadüfe bakın zaten şeytan olan biri şeytan özünden nasl etkilenebilir ki? Dönüşmüş olabilirsin ancak içinde ki Josh hâlâ şeytan.

-Ee bunları anlatsan bile kanıtın yok.

+ Ya herkes, ben üzerine şeytan özü dökerken sana birşey olmadığını görürseler? Ov ozaman 'Melek Josh'a' ne olur? Bahse girerim ki Evadan önce seni cezalandırırlar Josh. Hem ben yine Eva ile kaçabilirim peki ya sen?

- Lanet olsun sana Boris. Bunu yapacağını düşünmezdim.

+ Ah...hadi ama Josh ben bir şeytanım. Bunu yapamayacağımı sanman senin aptallığın, hadi gidelim.

*************************
Josh ve Boris, Evanın yanına giderken. Nöbetçilerden biri "Bay Josh. Bir sorun mu var?" Diye sorduğunda Josh dudaklarını araladı sanki bağırıp kacacakmış gibi bir hali vardı. Kaçacak mıydı Evayı söyleyecek miydi?

Ah tabikide hayır korkusundan "Hayır. Sadece Boris ile konuşuyoruz. Gidebilirsin." Demişti. Ee...zaten bundan başka birşey de söylemesi beklenemezdi...

Evet nasıl buldunuz bakalım bölümü. Kısa olduğunun farkındayım shjkd kusura bakmayın...Borisi beğendiniz mi peki? Sizce Eva şeytana dönüşmeyi kabul edecek mi? Yoksa Borise rağmen melek olmayı mı tercih edecek? Hepsinin cevabı diğer bölümde. Düşüncelerinizi paylaşabilirsiniz yorumlarda. Vote vermeyi unutmayın. Diğer bölümde görüşmek üzere... Öpüldünüz.

supernatural512 tatlım bu hikaye sana çok şey borçlu. Teşekkür ederim herşey için... ^^

SIRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin