Song🐼Nicki Minaj-Va va voom
Kim's Pov
- Ascultă puştiule, îmi pierd timpu cu tine, deci mai bine pleacă.-
- Scumpo, spui serios? Nu pot să-te las.-
- Dar nu este nevoie, te las eu.- spun inainte să-i inchid uşa în față. Ce om!
- Iubito?! Stiu ca ma auzi! -
- Nu te aud, intru in tunel, lalalalalala -
- Scumpo cine era?-
- Nimeni mamă, nu era chiar nimeni.- am spus zîmbind.*** *** ***
Nu pot sa aleg sa traiesc întru castel, nu pot alege sa fiu o regina, și nu pot să-mi aleg numele, deci trebue sa ma obijnuiesc ca sunt doar o fata, cu un nume oribil, care merge intr-o școala oribila, cu o viață super plictisitoare dar cu o prietena adorabila de nebuna. Sa nu uitam partea cea mai buna! Cred ca cineva acolo sus are o problema cu mine cand se vorbește despre băieți; sunt sigura ca orice tip care a ieșit cu mine, a regretat că ma invitat după fiecare episod jenant din partea mea. Nu sunt fata aia perfectă, care are mereu note bune, se întoarce mereu in orar, care este preferată părinților, profesorilor sincer nu îmi pasă, şi nici nu vreau să fiu una din ele, vreau să îmi trăiesc viața, să merg la petreceri şi alte nebuni din astea, dar nici să exagerez, da vreau să îmi trăiesc viața, dar nu în pușcărie. N-am ce face, dacă așa sunt eu. Sunt împiedicată, stric mereu totul, dezordonată, nu stau o secundă locului, și enervez mereu lumea, cred că a enerva lumea este cel mai bun lucru care îmi iese. Mai sunt multe lucruri în mine care nu prea merg, dar este ok, m-am obișnuit cu ele.
CITEȘTI
Fix Me
Romance- Stai dece sunt îmbrăcată așa? - întreb, și înainte să răspundă îmi pun mâinile pe sâni - Și unde este sutienul meu?- el se uită la mine și începe să râdă.