Song👗 Marvin Gaye By Charlie Puth feat Meghan Trainor
Kim's pov
- Hahahaha mor!- râde Susan
- Hahahaha dacă ai putea!- spun eu, iar ea se uită la mine parcă ar vrea să îmi dea foc, eu ridic ochi la cer şi dau din cap, Iubita! Doar eu pot arunca priviri din alea!
Încă mă întreb de ce tot vine după noi, sau,de ce, Jack şi Austin tot o invită.
- Kim!- întorc privirea şi îl văd pe Gabriel, mă ridic din braţele lui Cameron şi merg să-l îmbrățișez.
- Hey, până la urmă ai ajuns.- spun şi mă reașez în braţe la Cam.
- Da, proful nu voia să mă lase să plec din clasă. Dar voi doi sunteţi împreună?- întreabă privind la mâna lui Cam pe piciorul meu. Eu sincer nu ştiu ce să răspund deci întorc privirea spre Cam
- Da suntem împreună.- spune zâmbind, dar pot vedea pe faţa lui şi frustrarea. Ok, ce am făcut de data asta?
- Ştiţi ce am găsit astăzi în dulapul meu?!- începe să strige Susan, iar eu încep să devin nervoasă, Cameron o să îmi dea foc, nu stai o să mă împuște, nu nu o să mă taie bucățele, ba nu stai prima o să mă împuște, după ce o să mă taie în bucățele şi la urmă o să îmi dea foc, şi o să înceapă să danseze în jurul focului ca indienii de o dată. Wow ce imaginație, cineva ar putea să mă eie ca regizor de filmuri de groază.
- Kim ești ok?- mă întreabă Cam provocându-mi pielea de găină.
- Eh da, nu adică nu nu, nu mă simt deloc ok, îmi e frig. Și mă doare capul.- spun și mă îmbrățișez singură ca să mă încălzesc.
- Ție frig? Serios? Cu 30 de grade afară? - întreabă Jack
- Da, îmi este chiar foarte frig, Hey, unde este Sam și Nash? - întreb încercând să schimb discursul.
- Nu stiu, deci astăzi a...- începe Susan și mie îmi vine să îi arunc un scaun.
- Deci nu ar fi mai bine să mergem să îi căutăm? - o întrerup încercând să nu o las să vorbească.
- Hey despre ce este vorba?- și Uite-o pe Sam lângă Nash.
- Oh uite Kim au ajuns. Deci astăzi am găsit un buchet de trandafiri, sunt așa de drăguți, sunt toți albi și unul singur roșu în mijloc...- și atunci Cameron se uită la mine întru fel care mă sperie, și îmi șoptește la ureche
- Despre ce vorbește, nu sunt trandafirii care ți-am dat eu nu?-
- Eh, nu nu...- spun încetul
- Și mai ales trandafiri sunt de la cineva foarte special...- Susan începe să se apropie de mine, și când ajunge chiar în fața mea scoate un bilețel din buzunar și începe să citească
- Nu uita, ești doar a mea, and one day I'll marry you. Cameron-
Termină de citit și îl sărută pe Cam. Deci HELLO?! Sunt chiar aici, în brațele lui.! Deci sunt sigură că acum toți se gândesc că este ea pe care Cam ar trebui să o alunge, dar din păcate este pe mine care mă face să mă ridic din brațele lui și în locul meu se pune Susan. Nu îmi place să arăt la alți că sunt geloasă, dar serios, chiar după ce ne am spus totul. După ce a spus că este îndrăgostit de mine. El acum o sărută pe Susan. Nu spun nimic ci doar plec de acolo cu pas rapid.
- Kim, Kim!-
- Da Gabriel, stai pot să-ți spun Gabe? - spun încercând să nu arăt că îmi vine sa plâng.
- Ehm..sigur. Kim ești ok? Îmi pare rău pentru ce să întâmplat acolo.-
- Mie nu, am înțeles ce fel de persoană este Cameron.- spun
- Mergem să bem o cafea?-
- Nu îmi place cafeaua, mai bine un cappuccino sau altceva?-
- Sigur, plătesc eu.- spune zâmbind, iar eu rămân răpită de zâmbetul lui.
...încă mă gândesc la biletul care a citit Susan, deci trebuia să fie pentru mine. Nervi!!!
- Hey Kim? Kim? Alo??!- Gabriel tot trece mâna lui în fața mea
- Da scuse, nu te ascultam.-
- Da am văzut asta. -
- Deci ar fi mai bine să ne întoarcem înapoi, peste cinci minute sună clopoțelul.- mă ridic înainte să iau ultima gură de frappuccino.
*****
- Deci dacă într-o mână am 5 sticle de vin și în alta am 6 sticle de bere, deci am..- întreabă proful
- O problemă cu alcoolul? - spune Jack
- Nu!!! AM 11 STICLE!!! RĂSPUNSUL ESTE 11!!-
- Sunt totuși multe, cred că ati trebui să vorbiti cu cineva. Ati putea rezolva problema.-
-Gata renunț, aveți 10 minute de pauză.- spune proful și iese din clasă lasndune singuri. Gândurile mele la școală încep de la " făin geamul ăla, cred că o să mă arunc prin el" și ajung la " Dacă încep să dau cu capul de pereți oare mor?" Când intră proful în clasă toți se pun la loc și fac liniște.
- Deci luați totul de pe bancă și scoateți pix și creion, facem text.- zâmbește și mie îmi vine să plâng, dar lângă mine este tocilara clasei deci este perfect, o să mă lase să copiez dacă îi dau ceva de firmă.
- Domnișoară Stade, luați loc lângă Mendes. - spune
- De ce?- întreb
- Pentru că nu am încredere în dumneavoastră. -
- Dragă profesor voi nu aveți încredere în mine când facem temă și de asta mă schimbați de loc? Faceți bine.- spun făcândui cu ochiul si provocând râsetele colegilor. Mă ridic și mă pun lângă Shawn, dar mă ridic înapoi ca să iau pixul lăsat pe bancă...și wow nu mă mir, a dispărut, este al 8-alea pix pe care dispare de pe bancă mea. Deci fur rapid de la cineva o foaie și un pix și încep să scriu " Pentru tipu care tot îmi fură pixurile, mai vorbim când o să îți fur toți bani care o să ai în bancă...eu-" termin de scris și pun foaia sub banca mea, după ce mă așez lângă Shawn, și îl pot vedea clar pe Cameron alături de banca noastră.
🐰🐑🐮🐼🐧🐒🐯🐻🐬🐝🐞
Hey people, scuze pentru capitolul ăsta mai nasol, dar am nevoie să coleg totul..
At the next *-*
CITEȘTI
Fix Me
Romance- Stai dece sunt îmbrăcată așa? - întreb, și înainte să răspundă îmi pun mâinile pe sâni - Și unde este sutienul meu?- el se uită la mine și începe să râdă.