Paradise.8

215 10 0
                                    

Song 💎 Halsey - Young God
Kim's Pov
- CAAAAM!!!- strig
- Ce te apucă? - spune el râzând
- Ieși, trebuie să mă îmbrac.!- spun. După ce îmi era căzut prosopul, am ieșit din duș, am luat tricoul pe mine și restul de haine le am luat în brațe și am plecat în camera lui Cam. Câteva minute după ce m-am îmbrăcat cu hainele de ier a apărut și Cam, și este bine că are boxeri pe el, se joacă cu sănătatea mea.
- Ce te a apucat? - întreb
- Pe mine? Chiar nimic. - spune și se apropie de mine, îmi pune mâinile pe șolduri și mă apropie mai mult de corpul lui, făcând în mod să âi simt membrul deja pus pe poziție, ridic ochi la cer, băieți, doar la acelasi lucruri se gândesc.
- Vrei să spui că nu ți-a plăcut ce ai văzut?- dar de ce toți întreb mereu dacă îmi place ce văd, sau când întrebi pe cineva câți ani are și el Îți răspunde " tu câți îmi dai?" Serios chiar mă enervează lumea care face așa, omule ți-am cerut ani nu codul de la cardul de credit, spune și gata.
- Kim?-
- Eh? Ah da scuze...Ce?- întreb
- Las-o baltă.- spune, se dislipeşte de mine și deschide dulapul. Eu încetul mă apropi de el, și când sunt la câteva centimetre îl îmbrățișez de la spate și îi sărut umărul, la început este surprins, înțeleg asta de la mușchi lui tari care după câteva secunde se relaxează sub buzele mele. Se întoarce cu fața la mine și începe să îmi mângâie obrazul iar eu închid ochi și mă las mângâiată de mâinile lui. După un pic deschid ochi și mă apropi și mai mult de el, buzele noastre încă câteva milimetri și se ating, îi simt respirația asuora buzelor mele și este o senzație fantastică. In cateva clipe se aruncă pe buzele mele. Limbele noastre încep să danseze și din când în când îmi mușcă buza. Este o senzație care nu pot să explic, este ciudată și fantastică, superbă și intensă în același timp. Ne oprim doar pentru a lua aer.
Nu fac în timp să spun ceva că sună telefonul, răspund fără să văd cine este.
- Da? - spun
- KIIIM! !UNDE AI FOST? - sărăcia, este mama.
- Ehm. ..nicăieri. - spun
- ȘTIU CĂ NU AI FOST NICĂIERI, PROFESORUL TĂU A SUNAT, DE CE NU AI FOST LA ȘCOALĂ? !.- credeam ceva mai rău, uneori mama e insportabilă
- Mătă! Nu mai tipa, eu nu țip. N-am fost la școală doar pentru că mă durea capul. - spun încercând să par cât pot de credibilă, iar idiotul ăsta a început să râdă, " Termino " mimez cu buzele spre Cam, iar el ce face? Mă sărută, îmi pare normal.
- Ce face Austin? - întreabă
- Ehm...vrei să știi ce face? -
- Da.-
- Păi el...- încep și mă uit la Cam el mimează ceva cu mâinile, iar eu fac o expresie ciudată ca să înțeleagă că nu pricep, iar el  își bate palma pe frunte în semn de disperare.
- Pizza! Da el prepară pizza.- spun dintr-o suflare.
- Hm pizza spui?-
- Dap-
- Ah serios? Pentru că acum cinci minute am vorbit cu el la telefon și a spus că merge la patinoar. Kim ești sigură că ești bine? Poate ar fi mai bine să ne întoarcem. - spune preocupată
- Ce? Nu nu, este totul ok ma, nu trebuie să te întorci, serios sunt bine.- mă întorc cu spatele la Cam și el începe să îmi dea mici săruturi pe gât, iar mie îmi scapă un geamăt de plăcere.
- Ce a fost asta? - întreabă
- Hm...a fost pisica.-
- Aveți o pisică? - întreabă Cam șoptind
- Nu- spun încetul să nu mă audă mama
- Care pisică? - întreabă mama, iar eu în mintea mea îmi dau cu palma peste față de vreo 100 de ori.
- Ah nu stiu, am găsit-o, lângă un lac, trebuie să plec să mănânc, pa. - și închid înainte să răspundă.
- Mmm ce pisicuță...- spune și îmi mușcă umărul gol
- Aş vrea să te insult dar nu cred că te-ai prinde.- spun şi ridic ochi la cer. Nu face în timp să răspundă că Nash intră urlând
- Shawn!! Ops scuzațimă, nu am vrut să deranjez.- spune şi închide ușa, dar din păcate o deschide iarăși
- Cam? Şti cumva unde este Shawn?-
- Nu Nash, nu ştiu unde este. - spune şi ridică ochi la cer
- Ah apropo Kim, frumoşi ochi.- spune Nash
- Oh mersi dar ai tăi sunt mult mai drăguți.- spun şi îi fac cu ochiul.
- Hey hey staţi un pic, dar ce este aici? Nash nu flirtezi cu Kim? Şi tu..- spune şi îndreaptă degetul spre mine
- Tu nu flirtezi cu el nu?- 
- Nu Cam, glumesc, dar totuși uite ce ochi superbi are.- spun şi îndrept mâna spre Nash.
- Eu şi ochi mei superbi plecăm să îl găsim pe Shawn.- spune Nash şi închide ușa pentru ultima data.
- Serios? Ochi superbi?- întreabă iritat.
- Da el are niște ochi superbi, dar ai tăi sunt obsesia mea.- spun şi mă urc pe el şi îl sărut, iar lui îi scapă câte un geamăt, şi lucrul ăsta îmi place la nebunie şi mă obligă să continu. Cam îmi pune mâinile pe şolduri şi mă face să mă mişc. Mă deslipesc de buzele lui ca să iau aer.
- Nu am terminat cu tine.- spune şi mă regăsesc sub el.

Fix MeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum