Song 🌸 Shawn Mendes - Never be alone
Kim's Pov
- Diferentă între opinia ta şi pizza este că pizza am ceruto a ta nu, ok Barbie?- spun cu un zâmbet pe fată care cred că şi pe mine m-ar fi enervat.
- Stade, cred că ești doar geloasă.- spune Susan, trebuie încă să înțeleg cine a invitato şi pe asta, şi din păcate da, are dreptate, sunt geloasă, dar geloasă rău, cred că înca 5 minute şi explodez, când am ajuns la pizzerie toţi erau deja aşezaţi la masă, şi Susan era în braţe la Cam şi îl săruta pe gât, şi tot il mângâia, deci, în primul rând, nu aveam nimic în mână dar mi-aş fi rupt braţul doar ca să am ceva să arunc în ea, şi în adoilea rând când l-am văzut acolo cu Susan, îmi era căzut pământul de sub picioare, dar fiindcă sunt o persoană foarte orgolioasă, m-am așezat lângă Shawn şi Sam şi am început să vorbesc ca şi cum nu s-ar fi întâmplat nimic, dar din păcate când Susan la sărutat pe buze am început să devin mai nervoasă şi să comentez totul, şi am ajunz aici.
- Eu geloasă? Ţiar place ţie.!- spun şi privesc la Cameron, avea o expresie neutra şi tristă în acelaşi moment, dar când a privit la mine a început să zâmbească, iar eu șoptind un"idiot" îi am arătat degetul mijlociu .
- Deci asta înseamnă că pot face asta nu?- şi începe să îl sărute pe Cam ca şi cum ar vrea să-l mănânce.
- Da, poţi- spun şi ies afară şi încep să fumez.
***
- Hey.-
- Hey, Nash.-
- Cam este un idiot.- spun şi arunc afară fumul, iar Nash îmi ia ţigara din mână şi inspiră fumul.
- Ştiu, dar este un bun prieten, și tu îl placi,asta este sigur, din felul în care te privește, îi strălucesc ochi când se uită la tine. - spune
- Tot un idiot rămâne.- spun şi ii fur țigara din mană.
- Dar ce este între tine şi Sam?- întreb schimbând discursul
- Cred m-am îndrăgostit de ea..- spune cu un zâmbet pe faţă
- Nash este o fată superbă,fantastică, deosebită, sensibilă, extraordinară, nu aş putea să cer o altă prietenă înafară de ea, şi nici nu vreau. Nash nu vreau să îţi spun să ai grijă de ea pentru că sunt sigură că o să o faci fericită, şi ea merită o persoană ca tine. Mersi Nash.- spun cu lacrimile la ochi şi îl îmbrățișez.
- Mersi ţie Kim..- spune dar eu nu înțeleg
- Pentru ce?- întreb
- Pentru ce îi faci lui Cam.- spune şi îmi ia mâinile dar eu le retrag
- Nash scuze dar eu nu fac chiar nimic, şi nici nu am degând să fac ceva, îmi pare rău.- spun şi intru în pizzerie, iau geaca şi o salut pe Sam supunîndui că o să vorbim mai târziu. Mă îndrept spre casă, şi mă string mai bine în geaca mea de piele, este destul de frig. Merg cu capul aplecat şi dintr-o dată începe să plouă.
- Serios?!!- pare un film de ăla trist, şi depresiv, încep să plâng, cred că dacă cineva m-ar vedea ar spune că am înebunit. Cât pășesc mă gândesc la Cameron şi la scorpia aia de Susan, sunt perfecţi împreună, amândoi idioţi; la Sam şi Nash, sunt aşa de drăguți; şi Shawn, el este aşa de dulce şi scump, dar nu mă face să simt aceleaşi lucruri când sunt cu Cam, cum îmi taie respiraţia cu săruturile lui, cu buzele alea perfecte, şi cum îmi face să bată mai rapid înima doar cu o singură privire, şi ochi ăia, sunt moartea mea, condamna mea. Suntem două lucruri opuse, suntem ca noaptea şi ziua, ca soarele şi luna, focul şi apa, prea diferiţi şi în acelaşi timp prea la fel, s-ar sfîrşi că ne distrugem unul pe celalalt. Nu stiu să iubesc, şi el nu mă poate iubi, nu aş putea să mă văd legată de o persoană, să depind de ea. Este mai bine aşa. Pentru amândoi. El o are pe Susan, iar eu...eu mă am pe mine. Încep să păşesc mai rapid când aud o maşină care opreşte lângă mine.
- KIM!!- nu, nu, pleacă Kim nu sta de vorbă cu el, nu îl aştepta, şi nu te întoarce, pleacă! Dar într-o secundă mă ia de mână şi mă întoarce cu faţa la el.
- Kim, îmi pare rău.- spune, şi se vede pe faţa lui că este trist dar, mie nu îmi este milă, îmi trec prin fata imaginile cu ei doi lipiți.
- Dar când Susan era pe tine nu prea se vedea că îţi părea rău.- spun cu lacrimile la ochi, şi vreau să îi mulţumesc lui Dumnezeu că acum plouă şi nu se văd.
El nu spune nimic şi mă priveşte.
Şi între noi nu am înțeles ce sa întâmplat, liniştea ta a distrus totul, şi orgoliul meu a făcut restul.
- Pa Cam.- spun şi mă întorc să pășesc sub ploaie. Când întru în casă, închid uşa de la intrare şi alunec pe ea plângând. Îmi vine să mă iau la bătaie singură. Mă duc în baie şi îmi fac un duş, ies doar când apa caldă sa terminat. Când merg în cameră privirea îmi este furată de o cutiuţă albastră pe pat. Mă apropi de ea şi o iau în mână. Când o deschid găsesc un mic pliculeţ şi un lănțișor de aur alb, cu un mic soare şi pe spate încinsă litera C, este superb, dar nu am degând să îl iau pe mine, ca să mă vadă Cam cu el şi să se gândească că a câstigat, el nu mă cunoaşte dar nu am degând să mă las bătută aşa uşor.
CITEȘTI
Fix Me
Romance- Stai dece sunt îmbrăcată așa? - întreb, și înainte să răspundă îmi pun mâinile pe sâni - Și unde este sutienul meu?- el se uită la mine și începe să râdă.