Song🍀Trouble - Halsey
Kim's Pov
- Ce sărăcia?- spune iar eu mă scol încetul din pat și mă îndrept spre dulap. După vreo 10 căzături, o mână și un picior rupt, aș vrea să mulțumesc tuturor cei care au fost mereu cu mine în momentele de întuneric : colțurile de la masă, de la pat si toate colțurile care sunt în camera asta.
-AAAAAA! Piciorul meu!- și idiotu de Cameron începe să râdă, deci încep să trag palme prin aer până nu prind fața lui în plin.
- Aau! Ce am făcut?!-
- Te-ai născut idiotule!- spun și incep sa caut o lanternă prin dulap
- Ce cauți? -
- Niște ochelari de soare.- spun si ridic ochi la cer chiar dacă nu mă poate vedea
- La ce îți trebuie? Eu nu văd nimic.- spune și mie îmi vine să mădau cu capul de toți pereți.
- Cam, ai o brichetă? -
- Da de ce? -
- Făte util și dă-ți foc, poate faci un pic de lumină. -
- Ce acidă ești. - spune
- Mersi, ești un dulce.- în momentul în care pune mâna pe gâtul meu gol încep să strig
- AAAA, CAM, NU MĂ ATINGE, SUNT NERVOASĂ! !-
- Esti pe stop cumva? Și nu mai urla o să îl trezești pe Austin idioată. - spune
- Prea târziu.- și în spatele lui apare Austin cu o lanternă în mână.
- Pleacă! - spune lui Cameron, și în momentul ăla se reaprind luminile
- Cand termin de vorbit cu Kim o să plec. -
- Nu acum pleci.-
- Tu nu îmi spui ce să fac ok?- spune Cameron și strânge pumni.
- Cam, pleacă, haide să o terminăm aici, mâine o să continuăm ca și cum nu sa întâmplat nimic. Nu suntem făcuți ca să fim împreună. - spun privindu-l în ochi.
- Te fac să suferi? Te rănesc? - îmi spune dar buzele sunt ca și paralizate și lacrimile încep să curgă pe obraji.
- Raspundemi!!- strigă iar eu îmi acopăr fața cu mâinile.
- Kim te rog, spunemi că vrei să rămân alături de tine, să te fac să râzi să te fac să zâmbești, te rog lasa-ma să fac parte din lumea ta. Priveste-mă și spunemi că măcar pentru cateva momente ai simțit ceva pentru mine si ca nu a fost doar un joc pentru tine, te rog spune-mi...-
-Cam... pleacă. - spun și mă închid în baie, mă întind în cadă, și singurul zgomot care aud este inima mea care se rupe în mii de bucăți.
***
- Kim! Când aud numele meu mă scol din cadă, am dormit aici și acum mă doare gatul.
- Ce vrei? - spun cand deschid uşa, și în fața mea apare un Austin gata de școală, și eu sunt doar gata de înmormântarea mea.
- Eww!! Kim arăţi oribil! -
- Bună dimineaţa și ție Austin. - spun și mă duc în cameră să mă îmbrac pentru o altă zi plictisitoare de școală.
- Austin! Timberland sau Vans?! - strig în fel ca să mă audă
- Vans!!- mă îmbrac cu un hanorac roșu de la Chicago Bulls, leggins negri și Vans tot rosi.
- Kim ești gata, mergem? -
- Sigur. - spun si incep sa cobor scările
- A aveam să uit, trebuie să luăm busul , motorul este stricat.- spune. Iar eu ridic ochi la cer.
- Curse? - întreb chiar dacă știu răspunsul
- Poate... - stiam eu. Cursele ilegale sunt superbe, am partecipat de 5 sau 6 ori la curse din astea si mi-a plăcut prea mult. Nu conduceam, eu eram o Camomilla. Camomillele sunt fetele care vin legate de conducator cu spatele, între timp ce este legată, motorul trebuie să facă toată cursa pe o singură roată. Prima mea dată a fost doi ani în urmă, a fost prea emoționant, un pic mai puțin la început când motorul se ridică brusc și te găsești cu fața la 10 cm de asfalt, dar frica de la început se transformă în emoție și te simți așa bine mai ales când simți ca adrenalina urcă.
- Kim? -
- Da scuze, haide să mergem. - Când suntem În autobus mă așez undeva mai în spate și Austin se pune lângă o blondă și începe să flirteze cu ea, ce idiot . Încep să sar peste melodi și mă simt aşa de vină e ca și cum le aș trăda este un fel de " scuze melodie, nu ești tu este vina mea, jur că o să te ascult mai târziu promit, te iubesc".
- Scuze este ocupat? Pot să mă așez? - cand ridic privirea o văd pe Lexy cea care se ocupă de ziarul școli.
- Sigur... stai doar să... - încep dar mă întrerupe
- Ehhm... nu mersi....nu mai, vreau să stau... jos-si pleacă, ok ciudat.
***
- BITCH BETTER HAVE MY MONEY... - Cânt Când intru în clasă, proful însă se uită la mine și dă din cap iar eu încep să râd.
- Kim! -
- Da Sam? -
- Citește asta. - spune și îmi tranteste pe bancă ziarul școli.
- Sam nu vreau, să citesc prostiile astea, Lexy scrie numai minciuni. -
- Știu, dar ești pe prima pagină cu... -
- Sam, eu sunt mereu pe prima pagină. -
- Kim, citește și taci.- ridic ochi la cer și încep să citesc.
" Studenta Kim Stade, regina balului de vară a primit ' ţeapă ' de la ultimul ajuns Cameron Dallas. Se pare ca după ce Kim a jurat iubire eternă lui Cameron, acesta a părăsit-o și a găsit adăpost in brațele, sau mai bine spus buzele lui Susan Each! Cameron chiar dacă ajuns mai puțin de o săptămână, și-a făcut imediat fanele lui... " mai jos sunt trei poze: prima este Cameron înconjurat de zeci de fete, a doua este el cu scorpia aia Susan, și a treia suntem noi doi în camera cu rechizite pentru școală.
- De unde are poza asta? - o întreb
- Sunt camere de filmat în fiecare colț, în afară de clasele unde se fac lecțiile. - spune, Iar eu încep să râd.
- Ce-i?-
- Nimic doar mă gândesc că însfârșit și Susan a ieşit pe prima pagină .-
- Nu ma așteptam la o reacție din asta.- spune
- Prof!! Jack mă linge!!! - strigă Shawn și începem toți să râdem, în momentul acela intră in clasa Gabriel.
- Gabe! - strig și îi fac semn să se aproprie.
- Hey ai văzut ziarul? - mă întreabă
- Dap. -
- Și?. -
- Și ce? - spun eu
- Si nu esti suparata? -
- Ba da, și de asta tu trebuie să mă ajuți să fac ceva în pauză. -
- Nu vrei să programezi un atac terorist? -
- Poate. - spun zîmbind iar el începe să radă.
- Bun, luați toți loc și faceți liniste! - momentul în care proful începe să vorbească, în clasă intră Cameron cu părul tot dezordonat și cu toate hainele Îngurzite și tot roșu în față, când trece pe Lângă mine îmi zâmbește, dar nu în felul care făcea mereu, când inima mi se topea, dar întru-n fel enervant, foarte enervant, imediat după Cameron intră și Susan, sunt sigură ca au fost împreună și că nu au jucat cărți. Când și ea trece pe lângă mine îmi face acelasi zîmbet, oamenii buni aveți un tic sau ce?g Știu ce înseamnă,asta este război.
******
Hey family, vreau să îmi cer scuze pentru capitolul ăsta mai plictisitor dar o să incerc să recupăr cu capitolul care vine.
P.s scuze pentru greşelile
At the next :):) Pace amori miei ✌✌
CITEȘTI
Fix Me
Romance- Stai dece sunt îmbrăcată așa? - întreb, și înainte să răspundă îmi pun mâinile pe sâni - Și unde este sutienul meu?- el se uită la mine și începe să râdă.