Song👽Shawn Mendes & Camila Cabello - I know what you did last summer
Kim's Pov
- Spun serios trebuia să o vezi, avea toată frișcă pe față, a fost prea tare faza.- explică Austin lui Shawn râzând, de când Austin a venit ăștia doi nu au făcut nimic altceva decât să vorbească despre mine.
- Sau când am fost în camping..-începe iarăși cu o poveste
- Nu nu este necesar să spui asta, eram mică.- mă apăr eu
- A fost doi ani în urmă- spune el râzând
- Și,care e problema, se poate întâmpla la toți asta.-
- Nu la toți se întâmplă să dai foc la un iepure. -
- Ce!?- spune Shawn
- Era deja mort! Și a fost o greșeală! - spun nervoasă
- Wow asta da greșeală.- Spune Shawn. Nici nu ii mai ascult, mă duc în bucătărie îmi iau un pahar de apă, când mă întorc âi văd pe amândoi fără tricouri, și eu rămân lângă ușă să ii admir.
- Merg la sală cam în fiecare zi. La fete le place asta. - spune Austin, a rămas același idiot. Și încă mă întreb cum și când au avut timpul să schimbe argumentul, două minute în urmă vorbeau despre momentele jenante ale mele, și acum sunt amândoi dezbrăcați în fața mea.
- Nu nu cred- spun eu.
- Vrei să spui că nu îți place ce vezi? - spune Austin între timp ce Shawn mi se apropie.
- Deloc.-
- Ești sigură? - mă întreabă Shawn , între timp ce îmi ia mana și o pune pe abdomenul lui, și eu mor. Sunt sigură că sunt toată roșie.
- Ești sigură că nu îți place ce vezi?-
- Sunt foarte sigura ca îmi place ce văd. Dar nu-mi pasă. Ar fi ca și cum mi-aşi da jos tricoul și aș rămâne în sutien. Ție nu ți-ar place?- întreb.
- Nu, nu ești Megan Fox.- spune Shawn
- Și eu deja te am văzut fără, și nu ai nimic.- spune Austin, știu ce vrea să facă, și eu nu mă dau înspate.
- Sunteți siguri?- întreb eu, iar ei nu răspund și doar dau din cap în semn de aprobare.
- Ok, voi ați vruto. - întro secundă tricoul care era pe mine este pe jos. Fața lui Shawn este superbă, cred ași trebui să âi fac o poză.
- Wow! Hei dar ce avem noi acolo?- încep să râd, iar ei nu înțeleg, arat cu degetul pantaloni lui Shawn, Austin începe să râde iar Shawn își acoperă frățiorul lui cu mâinile. Îmi place să văd că ii fac efectul ăsta. Mă apropii de el, și încep să fac niște cercuri invizibile cu degetul pe pieptul lui, iar lui începe să accelereze respirația.
- Poți...să îți ei un tricou pe...tine?- spune încetul.
- Ești sigur că nu îți place ce vezi? - âi spun mușcândui urechea
- Sunt foarte sigur că îmi place.- spune
- Dar mie nu îmi place de loc acea ce văd! Luațivă o cameră.- spune Austin râzând, și după pleacă în altă cameră.
- Austin este simpatic, îmi place tipu.- spune Shawn încercând să îmi distragă atenția, dar eu nu mă las, și îndrept mâna spre pantaloni lui, mă joc un pic cu elasticul de la boxeri, și âi dau niște mici săruturi pe gât.
- Cred că vrei să faci un duș rece, foarte rece.- spun și îndrept privirea spre pantalonii lui. Încep să âi dau săruturi pe gât până la colțul buzelor, exact cum a făcut el înainte să ne întrerupă Austin. Închide ochi crezând că o să ăl sărut, dar âi deschide cam peste câteva secunde când vede că nu a primit nimic, se uită la mine rău, foarte rău, iar eu încep sa râd cu lacrimi
- Trebuia Să Te Vezi, Te Ai Fi Îndrăgostit De Tine, erai prea scump, și aveai o față prea tare...cam așa, păreai un pește - spun, și scot buzele în afară, și încep iar să râd.
- Eu un pește ? - spune, și mă ia un brațe și mă așeza pe canapea, se întâmplă totul rapid și întro secundă buzele lui sunt peste ale mele, este un sărut ușor, dulce, dar nu simt nimic. Nici o piele de găină, nici o respirație accelerată, nimic de nimic. Multe fete îmi au spus că când săruți o persoană care îți place chiar cu adevărat, te simți ca în paradis, cu picioarele în aer, și în momentul acela uiți de orice. Dar eu în momentul acesta nu simt nimic, și chiar îmi pare rău chiar îmi place de Shawn. Simt mâna lui care coboară spre blugi mei, și este atunci când îl opresc.
- Scuse Shawn, dar nu pot, nu este că nu vreau, doar că nu îmi pare cazul, ne cunoaștem de o zi și...nu stiu.- spun asta și îmi iau tricoul pe mine.
- Da scuse ai dreptate, ma luat valul.-
- Nui nimic.- spun, și il privesc cum își pune tricoul, și un pic îmi pare rău.
- Cred că eu o să merg. Poate ieșim diseară, poate la o pizza sau la McDonald? -
- Sigur mi-ar placea.-
- Diseară cam pe la 7 trec să te iau. -
- Voi nu mergeți nicăieri fără mine.- este Austin cel care vorbește, de unde a apărut?
- Pff - spun și ridic ochi spre cer.
- Deci dacă vine și Austin, o să chem și pe ceilalți.-
- O Să o chem și pe Sam.-
- Ok. Ne vedem Austin.-
Spune, după ce se ridică, îmi dă un sărut pe obraz și pleacă.
- Deci, ce este intre voi doi?-
- Nimic, ce ar trebui să fie? -
- Nu stiu, dar poți să stai cu el, este de treabă. - spune
- Stai ce? Îl cunoști de abia o oră. Și tu nu poți să îmi spui cu cine să stau sau nu.- spun și pun brațele la piept, sunt fotocopia lui mama când se enervează, și îmi vine să râd.
- Dece râzi?- întreba fără să înțeleagă
- Nimic- spun, și încerc să mă fac serioasă dar din păcate fara succes.
- Totuși dacă vrei pot să te ajut cu Shawn, și pot să îți dau niște...-
Începe el, dar eu îl întrerup
- Știi ce îți dau eu? Un pumn în față dacă nu mănânc.- spun și ii arăt pumnul
- Woo ce agresivă te-ai făcut- spune și îmi face cu ochiul.
- Sigur, dă-mi o banană. - spun și ridic ochi la cer. El o ia din coșul cu fructe și îmi o aruncă.
- Totuși rămân- spune el
- Da, un cretin-
- Și aia, dar nu, vreau să spun rămân cu tine cât părinți tai nu sunt acasă.-
- Stai un pic dar tu de unde știi că nu sunt acasă?-
- M-au sunat când au plecat, și m-au rugat să stau cu tine, le era frică să dai foc la casă. Și îmi au lăsat pui în frigider. Îi ador pe părinți tăi.-
- Acum înțeleg dece puiul ăla este acolo- spun și îmi pun mână pe bărbie că și cum m-ași gândi la ceva foarte dificil si important
- Și mie nu mi-au lăsat nimic? Țiganii de ei. Îți vând părinți mei, doi la preț de unul, ce tot spun acolo, ții dau cadou, livrare gratuită, nu pierde ocazia.- spun și ii fac din ochi. El ridică ochi la cer și începe să râdă.
- You are so crazy- spune și mă ia în brațe
- Ok gata trebuie să mă prepar este deja ora 5 și peste 2 vine Shawn.- spun și merg în baie să îmi fac un duş.
- Vin si io?- striga
- Cu mine in iad?- strig si ma desbrac.
CITEȘTI
Fix Me
Romance- Stai dece sunt îmbrăcată așa? - întreb, și înainte să răspundă îmi pun mâinile pe sâni - Și unde este sutienul meu?- el se uită la mine și începe să râdă.