Song 🎀 Shawn Mendes - Aftertaste
Kim's Pov
- În filmele de groază, oamenii întreabă
'Este cineva?' Ca şi cum asasinul ar răspunde
'Da, sunt în bucătărie, vrei un sandwich?' Ce lume idioata. - spun
- Nu lumea este idioata, ci regizorii. - spune
- Scuzama dar regisori nu fac parte din lume?- spun eu, Cam da din umeri şi mă sărută, îmi place când face aşa, îmi plac lucrurile spontane, nu urmează un copion, doar ca să îmi facă placere mie. Iau telecomanda şi închid televisorul
- Mă plictisesc.- spun
- O să treacă. -
- Da, un tren, peste tine.- spun şi mă uit la el urât.
- Mâine trebuie să mergem, la scoală. - spune
- Stiu, dece nu o facem să explodeze şi dăm vina pe teroriști? - spun ca şi cum ar fi idea cea mai bună care am avut vreodată.
- Mica mea teroristă. - spune şi îmi muşcă obrazul.
- Mergem în parc? Nu vreau să stau acasă. Şi plictiseala mă omoară. - spun în mod disperat.
-Vamos - şi îmi face cu ochiul.
***
Când ajungem în parc ne așezăm pe o pătură şi ne uităm la cerul albastru.
- Mă întreb dacă nori se uită in jos şi spun între ei ' uite ăla are formă de idiot' - spune el serios iar eu încep să râd cu lacrimi, peste un pic mă calmez şi îi spun
- Îmi este sete, mergi si cumperi ceva?-
- Cola sau Pepsi?-
- Cola- spun
- Light sau normală? -
- Normală. -
- Sticlă sau doză? - întreabă
- Las-o baltă...vreau apă. -
- Naturală sau gazoasă? -
- Naturală. - spun şi ridic ochi la cer
- Rece sau caldă? -
- Gata nu mai îmi e sete. - spun
- Dece?- întreabă relaxat
- Dispari.- spun
- Acum sau dupa? - începe să râdă
- Te omor!!-
- Cu pistol sau cuţit?-
- Pleacă animalule.!!- urlu
- Cal sau vacă? - şi începe să râdă şi mai tare, iar eu iau sandvisul care era lângă mine şi îl arunc în el, şi îl nimeresc chiar în fată.
El se oprește din râs şi rămâne un pic socat, eu încetul mă apropiezi de el şi încep să ling pe lângă buze ketchupul sărit din Sandwich.
- Chiar sunt bune...- şi îl sarut pe buze, de la un sărut dulce şi ușor se transformă în unul mai intens şi rapid. Dar când să mă pun în brate la el , mă oprește.
- Ce să întîmplat? - întreb fără să înteleg
- Scuze, dar îmi amintești de...cineva, aveti același păr, aceleași buze şi aceaşi ochi.- spune şi îmi desenează buzele cu degetul.
- Eram îndrăgostit de ea, o iubeam la nebunie, ii cumpărăm tot ce îsi dorea, aveam pus inima în mâinile ei, îi aveam trimis atât de multe scrisori de dragoste că sa îndrăgostit de poștaș. - spune zimbind, dar vad în ochi lui cât de mult suferă.
- Cred că o iubeai mult.- spun şi îi mângâi obrazul.
- Da aşa a fost.- spune şoptind.
- Ce sa întîmplat cu ea? -
- Am gasit-o, în pat cu altul, am vrut să îi fac o surpriză dar din pacate, ia mia făcut surpriza.- Nu spun nimic şi doar îl îmbrățișez. Nici nu vreau să stiu cum e să te simți aşa, şi nici nu îmi place să îl văd aşa de trist.
- Hey mergem la pizzerie? - spun zîmbind
- Să mâncăm pizza?- întreabă
- Nu să insultăm camerieri. - spun râzând, iar lui îi creste un zâmbet pe fată, şi se poate vedea de la un km de distantă că este un zâmbet adevărat, iar mie îmi creste inima în pietpt.
- Invităm şi pe ceilalți? - spune
- Sigur, de ce nu.- spun zîmbind, mă ridic în picioare şi îl iau de mână.
- Acum tu mă duci acasă să mă pregătesc. Şi să mă fac frumoasă. - spun eu.
- Nu este necesar să te faci frumoasă pentru mine, imi placi aşa cum ești. - spune
- Cine a spus că mă pregătesc pentru tine?- spun şi îi arăt limba.
*****
-Aaaa mooor!- țipa
- Te omor eu dacă nu o termin să strigi, îmi sangereaza urechile.- spun şi îi arunc o pernă.
- Da ok, sunt calmă. AAAA!!- aruncă afară un strigăt disperat, atunci mă ridic de pe pat şi mă pun în fată ei.
- Calmeazate, respiră, inspiră, respiră...-
- Nu suntem la un curs de yoga Kim.-
- Sam, carei problema?-
- Îi plac lui Nash..- spune încetul
- Wow..şi nu este bine?-
- M-am gândit mult in periodul ăsta...- începe dar eu o întrerup
- Vrei să spui 2 zile?- spun sarcastică
- ...mda..deci m-am gândit mult în astea 2 zile..şi şti ce am înțeles? Nimic. Nu înțeleg nimic când sunt cu el, este totul aşa de magic.- spune cu ochi îndreptăti pe perte, privesc şi eu la peret.
- Eu cred că ar trebui dat cu var peretele ăla. - spun serioasă, iar ia incepe, să râdă.
- Ce idioata ești.- spune râzând dar expresia ei se face imediat serioasă.
- Dacă stric totul? Şi nu mai vrea să mai audă de mine? O să fiu obligată să fug în India şi fac parte de o familie poligamă, există poligamia în India?- spune şi văd disperarea in ochi ei.
- Sam, ești prietena mea cea mai bună, aminteșteti mereu că dacă tu cazi, eu o să te ajut să te ridici...după ce am terminat de râs, dar o să fiu mereu alături de tine, şi dacă este necesar o să fugim amândouă în India.- spun şi o îmbrățișez.
- Multumesc Kim, te iubesc.-
- Şi eu te iubesc, scumpo.- spun şi îi sărut fruntea.
- Deci..ce este între tine si Cameron?- spune malițioasă
- Hey, What do you mean? - spun încercând să schimb discursul.
- Ooooo!! What do you mean?- strigă
- Oooo!! And i really want to know, what do you mean?!!- începem să râdem.
- Hey nu schimba discursul, deci? - spune
- Deci ce?- spun fără să înteleg.
- Hai Kim, dacă nu îmi spui tu îl întreb pe Cam.- spune iar eu renunt şi îi spun totul.
- Hey hey, ce avem noi aici, un nou cuplu.- spune zîmbind
- Nu suntem un cuplu.- spun, şi chira mă gândesc, ce suntem noi?
CITEȘTI
Fix Me
Romance- Stai dece sunt îmbrăcată așa? - întreb, și înainte să răspundă îmi pun mâinile pe sâni - Și unde este sutienul meu?- el se uită la mine și începe să râdă.