Ve chvíli, kdy s Polly vše domluvím na facebooku, mám na přípravu do kina přibližně dvě hodiny, což je dost času na to, abych si mohla ještě číst. Čapnu Harryho Pottera a Tajemnou komnatu a dám se do čtení. Sérii Harryho Pottera miluji a četla jsem ji už několikrát a zrovna si dávám další maraton, momentálně začínám druhý díl.
Po dlouhém napínavém čtení, při kterém jsem skončila za polovinou knihy, kouknu na hodiny a zjistím, že na přípravu zbývá jen deset minut. Okamžitě založím knihu záložkou se slonem a odložím ji na noční stolek. Hodím na sebe modré lehké šaty nad kolena a letím do koupelny se trochu nalíčit. Do uší si dám tmavě modré perličky. Přes šaty dám černé bolerko a vezmu si malou kabelku, do které hodím klíče a mobil. Rozloučím se s Annie (moje malá sestra) a Lucasem.
Ve dveřích potkám mamku, která se vrací z práce.
„Kam razíš?", zeptá se udiveně.
„S Polly do kina, chvátám, tak pa." Zarazím dveře a prchám na autobus.
Před kinem už na mě čeká Polly, má na sobě džíny a světle zelené tričko, sluší jí to. Najednou mi dojde, že jsem doma nechala peněženku.
„Polly? Mám na tebe takovou menší prosbu.", řeknu váhavě.
„No?", její hlas znervózní.
„Zapomněla jsem si doma peněženku, mohla bys to kino za mě zaplatit?", doufala jsem, že se Polly obětuje. A ona naštěstí souhlasí.
Vejdeme do kina, Polly koupí vstupenky a každé z nás jeden malý popcorn. Už se těším, jdeme na Papírová města. Obě jsme četly knihu, která se nám moc líbila, tak jsem zvědavá. Jen se trochu bojím toho, že nebudu stíhat titulky, protože zatím film není nadabovaný.
Dojdeme si ještě na záchod, poté si jdeme sednout do sálu a čekáme, až film začne. Mezitím se cpeme popcornem.
Po filmu jsem unavená, přece jenom trval docela dlouho a už je pozdě.
Jakmile přijdu domů, popadnu peněženku a běžím k Polly, vrátit jí všechny peníze.
„Tady to máš.", přiběhnu celá udýchaná a vrazím jí do ruky dvě stovky.
„Díky a dobrou."
Když přijdu zpět domů, jsem tak unavená, že se nezmáhám ani říct mamce na jakém filmu jsme byly a jaké to bylo a odbiju ji jen slovy: „Řeknu ti to zítra, jsem unavená."
Popřeju rodičům, Lucasovi a Annie dobrou noc a jdu spát.