KUZUUMM

222 104 6
                                    

Multimedya da Asrın ve Berfin


Erkan'dan

Berfin'i evine bıraktıktan sonra eve gelip salonda kanepede yatan Murat'ın karşısındaki kanepeye de ben yattım. Bir süre sessizce kafamın içindekileri düşünürken Murat bu sessizliğe dayanamadı herhalde konuşmaya başladı.

"Berfin çok tatlı kızmış"

"Öyledir"

"Güzelde"

"Evet"

"Sonra hamarat"

"Eee Murat sadede gel kendine istemeyeceksin herhalde kızı"

"Yok canım ben sana istemeyi düşünmüştüm"

Gözlerimi uzun süredir izlediğim tavandan çekip Murat'a bakınca bana bakmaması kaşlarımı daha çok çatmama neden oldu. Yerimden kalkıp ona doğru dönünce oda sonunda başını bana çevirdi.

"Ne saçmalıyorsun sen"

"Hadi Erkan kıza nasıl baktığının gördüm"

"Nasıl bakıyormuşum?"

"Cavidan'dan sonra ilk defa birine bu kadar şefkatle bakıyorsun"

Söylediği isimle sinirlerim daha fazla gerilirken yumruklarımı sıkarak sakinleşmeye çalıştım.

"Saçmalama Berfin benim kardeşim, ayrıca o ismi benim yanımda söyleme demedim mi sana?"

Murat yattığı yerden kalkıp bana döndü suratında ki şapşal gülümseme daha da sinirlenmeme neden olurken bardağı taşıran cümleyi söylemesiyle ipler koptu.

"Kardeş deme lazım olur"

"Ne diyorsun lan sen" diye yakasına yapışınca bana karşılık vermeden daha çok sırıtması suratını yumruklamak istememi sağlıyordu.

"Evet bu hareketinden sonra kesin eminin sen de onu seviyorsun"

Söylediği sözle ellerimi yakalarından çekince kalktığı yere tekrar oturdu.

"Sen de derken"

"Yani Berfin'de seni seviyor"

"Ya Murat saçmalama Berfin benim kardeşim gibidir hem görmedin mi 'abi' kelimesi bir kere dilinden düşmedi"

"Valla bakışları hiç öyle demiyordu"

Kaşlarım şaşkınlıktan havalanırken Murat konuşmaya devam etti.

"Hadi ama Erkan fark etmemiş olamazsın. Sana her 'abi' dediğinde yüzünü buruşturuyordu, sen ona her 'kuzu' dediğinde gözleri ışıldıyordu hele 'öp beni artık' der gibi olan bakışlarını hiç saymıyorum"

"Saçmalamayı bırak da yat artık kaç tane içtin sen yoksa Berfin'in içtim dediklerini de mi götürdün"

"Sen istediğin kadar inkar etmeye çalış sen Berfin'i, Berfin'de seni seviyor"

"He Murat he..."

Gerçekten olabilir miydi? Berfin beni sever miydi? Tamam bir abi gibi yıllardır sevdiğine eminim ama ya öyle değilse? Ya Murat'ın söyledikleri, Berfin yıllardır bana böyle bakıyordu. Yani ben bu kadar mı kör olmuştum Cavidan'ın aşkından. Ah Cavidan ne çok sevmiştim seni çocuğumuz olmamasının sebebi senken bile senden vazgeçmemiştim ama sen nasıl aldatabildin beni. Kafamdaki düşüncelerle alkolünde etkisiyle uykuya daldığımda aklımda ki tek şey Berfin'in o güzel gözleriydi.

------------------------------------------------------

Burnuma dolan enfes kakaolu kek kokusuyla gözlerimi açtığımda ilk başta neler olduğunu kavrayamadım. Ama güzeller güzeli sevgilim elinde tepsiyle kapının önünde beklediğini görünce içim sıcacık olmuştu. Oha üzerinde sadece benim gömleğim mi var onun. Gözlerim yuvalarından fırlarken Berfin'in kahkahasıyla kendime geldim.

"Kuzum'

"Sevgilim"

"O üstündeki gömleğin altında giysiler var deðil mi? Ne olur var de"

"Valla aşkım altında bir şeyler var evet ama kıyafet olduğunu sanmıyorum" deyip kıkırdayınca içimde bir şeyler harekete geçti.

"Hadi bakalım kahvaltı vakti"

"Neler yaptın böyle?"

"Hımm çay, sucuklu yumurta ve en sevdiğin kakaolu kek"

Son söylediği sözden sonra onu kendime doğru çekip ısırmaktan kan kırmızısı olan dudaklarına yapıştım. Kısa bir şaşkınlığın ardından karşılık vermesi gülümsememe neden olmuştu. Anlını anlıma dayayıp nefesimi düzene sokmaya çalışarak;

"Ben doydum bu bana yeter" deyince utangaç sevgilim kızararak,

"Ya Erkan ya" deyince anlına küçük bir öpücük kondurdum.

"Hadi getirin bakalım hazırladıklarınızı Berfin hanım" deyince koca tepsiyi üzerime koymaya çalışırken birden ayağı takıldı ve bütün tepsiyi yatağa döktü. Aynı anda küçük bir çığlık da atmıştı tabi.

"Hayatım iyi misin?"

Yatağın yanında dizlerinin üzerinde ağlamaklı küçük bir çocuğa benzeyen sevgilimi ellerinden tutarak kaldırınca,

"Ama bütün hazırladıklarım mahvoldu" deyince alt dudağının titrediğini fark ettim. Onu kendime çekip sarılarak sırtını okşamaya başladım.

"Üzülme sevgilim gidip yeniden beraber yaparız"

"Ama ben seninle yatakta kahvaltı yapıp seni baştan çıkaracaktım" deyince neden bu kadar üzüldüğünü anladım.

"Sevgilim bunun için uğraşmana gerek yok ki. Ben seni bu halde görünce yeterince baştan çıktım" deyip açıkta kalan boynunu öpmeye başladım.

"Erkan" diye inlemesi onu daha çok öpme isteği uyandırıyordu içimde.

"Efendim kuzum"

Giydiği gömleğin düğmelerini açarken gerçekten de altında bir şey olmadığını görünce kendimi çok giyinik hissettim. Berfin üzerimdeki tişörtü çıkarınca bende gömleği kollarında sıyırıp yere bıraktım. Yatağa dönüp yorganı üzerindekilerle beraber çabucak kaldırıp yatağı kullanılır hale getirdim. Arkamı döndüğümde Berfin'in dudağını ısırarak bana baktığını görünce hızlı bir şekilde yanına gittim. Berfin'in beni itmesiyle yatağa düştüm ve oda üzerime çıktı. Boynumu öperken söyleyebildiğim tek şey,

"Kuzum" oldu.

"Erkan"

"Kuzum"

"Erkan"

"Kuzum"

"Erkan kalksana" karşımda Murat'ı görünce neredeyse çığlık atacaktım.

"Erkan iyi misin oğlum yarım saattir 'Kuzum' diye sayıklıyorsun"

"Rüya mıydı?"

İçimdeki kırgınlık git gide büyürken Murat'ın kahkahası sinirimi bozuyordu.

"Ne gülüyorsun oğlum"

"Yuh lan neredeyse uyandırdım diye ağlayacaksın"

"Oğlum çok tuhaf bir rüya gördüm ya hep senin yüzünden kafamı karıştırdın amk."

"Ne gördün lan rüyanda"

"Berfin'i"

Rüyamın içeriğini anlatmama gerek yoktu tabi ama Murat'ın suratındaki piç gülümseme her şeyi anladığını belli ediyordu.

"Ben demiştim bu kızı seviyorsun diye kabul et artık"

"Ne alakası var oğlum alkol bir de akşam konuştuklarımız etkiledi herhalde"

"Tabi tabi o yüzden 'Kuzum kuzum' diye inliyordun"

Murat'ın yüzümü ve sesimi taklit ederek yaptıklarımı görünce şaşkınlıktan ne diyeceğimi bilemedim. Aklımda ise tek bir şey vardı. Ne gerçekçi rüyaydı böyle.

Aynı anda Berfin'den

"Of ne garip bir rüyaydı bu ya"

Merhaba arkadaşlar evet peş peşe iki bölüm birden geldi umarım beğenirsiniz yorumlarınızı bekliyorum.

Kardelenin Aşkı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin