Kapatalım eski defterleri

182 80 1
                                    

Multimedyada Tolga ve Tarık

Erkan'dan

Berfin'le o kadar gurur duyuyordum ki ne yaptığımı bilmeden soluğu yanında aldım ve tadını deli gibi merak ettiğim dudaklarına yapıştım ne de güzel tadı vardı. Şaşkınlıktan karşılık veremediğini fark edince zorla kendimi geri çekip anlını anlıma dayadım ve fısıltıyla konuştum.

"Cesur prensesim benim"

Arkamızdaki masadan aynı anda konuşma sesleri gelince masadakilere döndük. Dilara ve Murat aynı anda "Ohh be sonunda" derken Murat'ın getirdiği kızlardan adını hatırlayamadığım kızıl saçlı olanı

"Ne oluyor Erkan?"

Diye hesap sordu. Tek kaşımı kaldırarak ona döndüm.

"Hayırdır hesap mı soruyorsun ne bu samimiyet?"

Deyince hışımla masadan kalktı ve adını hatırlayamadığım çakma sarışına döndü.

"Alev ben daha fazla bu ortamda kalamayacağım gidiyorum"

Deyip bardan çıktı. Alev denilen kız ters ters bize bakıp masadan kalktı.

"Sevil beni bekle"

"Ohh be kurtulduk şu cıvıklardan hoşça kalın kızlar"

Dilara ve Berfin aynı anda konuşunca Berfin'i kollarımın arasına alıp sıkıca sarıldım ve başının üstünü saçlarını koklayarak öptüm.

Berfin'den

Şaşkınlığımdan kurtulup Erkan'ın kollarından kurtuldum ve Dilara'ya kaş göz işareti yapmaya başladım.

"Ben bir lavaboya gideyim malum o kadar şarkı söyledim bir elimi yüzümü yıkayayım Diloş"

Deyip Dilara'yı da kaptığım gibi tuvaletlerin olduğu tarafa doğru yürümeye başladım.

"Kızım ne oldu orada öyle"

"Ya ne bileyim Dilara  ben şarkı söylerken Erkan kaç tane içti sarhoş mu oldu?"

"Yok kızım ne içmesi sen şarkı söylerken bir dakika bile gözlerini senden ayırmadı ki"

"O zaman ne oldu da öptü beni"

"Off Berfin adam aşık işte sana anlasana"

İnanmayan gözlerle Dilara'ya bakıp suratımı astım.

"Hiç öyle sanmıyorum Dilara o zaman niye mekana o kızlarla geldiler"

"Kızım onlar Murat'ın arkadaşlarıymış Murat zorlamış Erkan'ı. Sen çipil gözlüyle uğraşırken ben sorguya çektim bile onları"

İşte benim arkadaşım ya ben bu kızı çok seviyorum söylemiş miydim? Dilara bana sıcacık gülümsedi.

"Hadi masaya dönelim de işkillenmesinler"

Dilara'ya tamam anlamında kafamı salladıktan sonra masaya geri döndük bu sırada Murat ve Erkan'ın hararetli bir şekilde konuştuklarını gördük. Ben Erkan'dan uzağa oturmaya çalışırken birden Dilara oturmayı düşündüğüm yere oturunca bana da mecbur Erkan'ın yanı kalmıştı.

"Kuzum"

"Efendim..."

Ne diyecektim şimdi 'Aşkım' mı? 'Abi' mi? Erkan da tedirginliğimi anlamış olacak ki hafif tebessüm etti ve kulağıma yaklaşıp

"Sadece Erkan desen yeter... Şimdilik"

Dedi ve göz kırptı.

"Efendim Erkan"

Kardelenin Aşkı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin