Bu bölüm e ithafen yazıldı :D
Çok yoğun bir hafta sonundan sonra nihayet sessiz pazartesi. Ama bugünde Neco yok neyse ki Dilara'm yanımda gırgır şamata ile geçecek bugün de. Her zaman ki gibi sabah gelip dükkanı açtım temizlik falan derken öğlen olmuştu bile. Her boşlukta Dilara Tarık'la hafta sonu neler yaptığımızı soruyordu, anlattıklarım karşısında da kahkahalarla gülüyordu.
"Ne gülüyorsun kızım"
"Ya ben bu kadar pısırık bir adam görmedim hayatımda"
"Ne yapayım hepsi senin yüzünden oldu"
"Aaa üstüme iyilik sağlık benim ne suçum var?"
"Sen ısrar etmeseydin ben öyle biriyle görüşür müydüm sence?"
"Eee daha ne kadar dayanacaksın peki?"
"Valla hiç bilmiyorum. Sabrımı fazla zorluyor üstüne bir de Tolga'yla uğraşıyorum"
"Ay bir de o var değil mi?"
"Sorma çifte kavrulmuş bela resmen"
Biz böyle konuşurken gelen müşteriyle konuşmamız yarıda kaldı.
"Berfin hanım"
"Buyurun Dilara hanım"
"Telefonunuz çalıyor"
Gülümsedim müşterilerin yanında böyle konuşmak onu baya zorluyordu ama olması gereken daha doğrusu patronumuzun bizden yapmamızı istediği şey buydu ne yapalım.
"Sen ilgilen ben geliyorum hemen" deyip dışarı çıktım. Arayan numarayı görünce bir an kalbim duracak sandım. Hemen kendimi sakinleştirip telefona cevap verdim.
"Buyur abilerin en yakışıklısı"
"Berfin'im ne yapıyorsun"
"Ne yapayım Erkan abi yaşamaya çalışıyorum. Bugün dükkan bana emanet stresliyim biraz"
"Hımm anladım kuzum meşgul etmeyeyim o zaman seni"
"Yok abi ya konuşalım bende iki dakika dinlenmiş olurum"
"Peki eee anlat bakalım nasıl gidiyor, ne yapıyorsun, var mı aşk meşk, adaylıktan çıkabildi mi geçen günkü arkadaş"
"Hala çırpınıyor ne yapsın ama ondan büyük derdim var"
"Hayırdır"
"Konuşuruz sonra böyle telefonda olmaz"
"İyi tamam gel bana ben hastayım evde yatıyorum zaten canım sıkılıyor"
"Hayırdır abi neyin var"
"Ya belimde problem çıktı kaç gündür iğneler, ilaçlar kendime gelmeye çalışıyorum"
"Ay tabi yaşlandın değil mi sen?" deyip kıkırdadım.
"Sen gel ben göstereceðim sana yaşlıyı"
"Kızma abim ya takılıyorum"
"Tamam tamam ne zaman geleceksin"
"Perşembe izinliyim o gün tiyatro provam var bitince gelirim"
"Tamam kuzum hadi kolay gelsin sana"
"Tamam ihtiyar dikkat et kendine"
"Berfin"
Bu sefer kahkahama engel olamadım.
"Tamam abi kızma" derken telefonu kapattım.
Suratımda kocaman bir gülümsemeyle dükkana geri döndüm. Tabi hepsi bu halimi fark etmişti. Hemen ciddileşip.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kardelenin Aşkı
Roman d'amourAşk hiçbir zaman engel tanımaz Berfin'in Erkan'a duyduğu aşkda işte böyle engel tanımayan bir aşktı belki karşılıksızdı ama sonunda kader yine oyununu oynamış ve bir gün onlari bir araya getirdi ve hiç hayal edemeyecekleri bir aşkın içine düştüler