Ben O Kadar Geniş Değilim

193 88 3
                                    

Multimedyada Tarık

Cumartesi sabah saat 8 de çalan alarmı en güzel küfürlerimle beraber kapattım. Bugün Tarık'la ya bitecek ya da devam edecekti. Hızla yataktan kalkıp banyoya gittim ve güzel bir duş aldıktan sonra hazırlanıp evden çıktım. Kadıköy'e geldiğimde kaçıncı defa Tarık'ı aradım bilmiyorum. Bekletilmekten nefret ettiğimi bile bile beni neredeyse yarım saattir bekletmesi sinirlenmeme neden oluyordu eğer gelmezse gerçekten kafayı yerdim. Telefonumda arayan ismi gördüğümde 'Şükürler olsun' diye düşünerek telefonu açtım.

"Neredesin Tarık?"

"Geliyorum canım 5 dakikaya oradayım"

"Tamam lütfen çabuk ol"

Beş dakika sonra geldiğinde yine aynı yere gidip yine benim zorlamalarımla sohbet ederek kahvaltımızı yaptık.

"Sahilde yürüyelim mi ?"

İnanamıyorum gerçekten Tarık değişmeye başladı galiba ilk defa bir fikir sundu.

"Tamam"

Sahilde yürürken sanki aramızda biri daha varmış gibi bir boşluk vardı.

"Ohh ya iyi geldi sahilde dolaşmak"

"Tabi canım çok iyi. Ben Dilara ile de böyle geziyorum"

Söylediğim sözle Tarık bana döndü.

"Ne demek istiyorsun"

"Bence söylediğim gayet açık sevgilimden çok kankam gibisin"

"Ne yapmamı istiyorsun Berfin"

"Ben söylersem bir anlamı kalır mı Tarık? Neyse sen git artık bende buradan işe giderim"

Tam bir kaç adım ondan uzaklaşmıştım ki birden kolumdan tutup beni kendine çekip vücudunu vücuduma yapıştırdı.

"Ne yapıyorsun Tarık bırak beni"

"Ne oldu sevgilimi kollarıma alıyorum istediğin bu değil miydi?"

"Hayır istediğim bana sevgilimmişsin gibi davranman ayı gibi değil. Mesela elimi tut güzel sözler söyle yolun ortasında tecavüz edecek gibi davranma"

Bir yandan söylenip bir yandan da kollarından kurtulmaya çalışıyordum. Birden yüzü yumuşadı ve kaşları havaya kalktı telaşlı bir şeklide benden bir iki adım uzaklaştı.

"Öz-özür dilerim. Ben öyle davranmak istememiştim. Sen birden gitmeye kalkınca çocuklarda bana şey deyince off..."

"Ney deyince"

"Yani kızlar böyle şeylerden hoşlanır dediler. Üzgünüm Berfin gerçekten böyle tepki vereceğini düşünemedim"

Derin bir nefes aldım ve ona bir adım yaklaşıp elini tutup boş bir banka oturttum.

"Bak Tarık senden beklediğim şeyler seni zorluyor farkındayım ama çok da zor şeyler değil. Biraz çabala elimi tut, beni ara ben senden sadece ilgi bekliyorum hepsi bu"

"Tamam haklısın bundan sonra her şey daha farklı olacak söz"

"Tamam sana güveniyorum ve bir şey daha sana bu akılları veren arkadaşlarına bir daha ilişkiler hakkında bir şey sorma git annene sor. En azından o sana kızlara nazik davranmanı söyleyecektir. Güven bana."

Deyip göz kırptım. Güldü bende güldüm. Sonra bana sarılıp başımın üstüne bir öpücük kondurdu.

"Akşam seni bir yere götüreceğim erken çıkabilir misin?"

Kardelenin Aşkı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin