Capitolul 6

96 9 4
                                    

-Atunci intoarce-te la Quan, sugera Carmella. Dar intai ridica-te, mi s-a facut foame.

Liane se ridica si o privi pe Carmella cum deschide cutia.

Luara amandoua cate o felie de pizza si se cuibarira pe canapea.

-Vezi tu, asta e imposibil, Quan e un puscarias care lucreaza pe santier, iar eu sunt un viitor medic, cu o stare materiala foarte buna si o prestanta, spuse Liane cu gura plina, gesticuland dramatic prin aer.

Carmella zambi. Liane se maturizase, dar nu se schimbase deloc. O asculta cum povesteste intreaga istorisire, cum o repeta, cum comenteaza si cum se plange.

-Daca ai terminat, as putea sa iti spun parerea mea acum, zise Carmella.

Liane se tranti obosita pe spate.

-Sa te aud.

-Quan nu te merita, exact cum ai spus, nu stiu daca ceea ce simti tu e iubire sau e doar o nostalgie, Liane. Nu te minti singura, stii ca langa Clint e mai bine, spuse Carmella bland.

Liane reflecta la cuvintele ei.

-Cred ca am sa las lucrurile sa se intample de la sine, tot ce am acum e datorita lui Clint si ar trebui sa arat putin respect pentru asta, Liane ajunse la o concluzie.

-Ai incredere in mine, iti spune prietena ta cea mai buna care e in aceeasi situatie ca tine, rase Carmella si lasa privirea in jos asteptand reactia lui Liane.

-Nu imi spune ca..., zise Liane in stare de soc dupa putin timp de gandire.

Carmella aproba din cap.

-Tu si Theo v-ati intalnit? striga Liane si un zambet mare ii aparu pe chip.

-Nu face din asta o mare scofala, zise Carmella si mai lua o inghititura.

-Chiar este o mare scofala! striga Liane agitandu-se.  Unde, cand, v-ati vorbit?

-Da am vorbit, isi aduce nepotul la cursurile mele de salsa, explica ea.

Liane se entuziasma. 

-O, Doamne, e exact ca in filme! zise si batu din palme incantata.

-Mda, nu chiar, acum m-am certat cu Chico, continua Carmella si duse la gunoi cutia goala de pizza.

-Din cauza asta? intreba Liane urmarind-o cu privirea.

-In momentul de fata as fi vrut eu, e mai rau de atat. Chico face parte dintr-o banda.

Expresia fericita a lui Liane se transforma in tristete.

-Si ai luat o decizie? o intreba Liane in cele din urma.

-Nu vreau sa ne mai vedem o vreme, raspunse Carmella.

-Asta e ingrozitor, imi pare atat de rau, dar te-ai gandit ca asta e un semn ca poate ar trebui sa incerci cu Theo? intreba Liane stiind ca intrebarea nu isi prea avea locul.

Carmella se incrunta.

-M-a gonit odata si nu vreau sa ii dau motiv sa o faca si a doua oara, spuse ea taios.

Liane inghiti in sec si isi stranse buzele. 

-Ai dreptate, spuse ea si o mangaie pe Carmella pe umar.

***

Tina scapa cu o ora mai devreme de la munca si se opri in fata cafenelei ei preferate pentru a-si cumpara o cafea.  Prinse manerul usii si trase de el pentru a o deschide, insa in ultimul moment ii zari pe Marcus si Emily iesind impreuna. Lasa usa sa ii caa din maini.

Karma (Tabara iubirii II)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum