Capitolul 9

69 6 2
                                    

Liane isi transe lucrurile si pleca. Tura se terminase. Se uita in jur dupa Quan dar nu il zari. Chema un taxi pentru a ajunge la timp la intalnirea cu Carmella. 

In 15 minute era in fata cafenelei lor preferate. Intra si o zari pe Carmella stand la o masa mai retrasa.

Schimbara priviri, apoi Liane se duse si se aseza langa ea.

-Care-i treaba? intreba Carmella privind-o.

Liane rasufla si isi dadu cateva suvite de par peste cap.

-Sunt extenuata, zise.

-Chiar atat de obositor e la munca? intreba Carmella surazand.

Liane pufni.

-Nu e asta, Clint face scene iar, m-a urmarit ca un obsedat toata ziua, zise Liane si il chema pe chelner.

In timp ce Liane comanda o cafea, din spate se auzi o voce.

-Doua, doua cafele, zise Tina.

-Ai reusit sa ajungi, impresionant, zise Carmella ridicand din sprancene.

Chlenerul se retrase iar Tina lua si ea loc la masa.

-Deci..ce mai e nou? intreba ea asezandu-si haina pe spatarul scaunului.

-Nimic. Clint face scene de gelozie si Quan a reaparut in viata mea, zise Liane sarcastic.

Tina casca gura.

-Quan? intreba ea uitandu-se apoi la Carmella.

Carmella dadu din umeri.

-Eu stiam deja, zise apoi.

-Ca sa nu mai vorbim de Theo, adauga Liane preluand cele doua cafele aduse de chelner.

Tina clipi repede.

-Chiar ca nu ne-am mai vazut de mult timp, rase ea si lua o gura de cafea.

Cele trei petrecura doua ore povestind si repovestind.

-Cred ca e momentul sa ma retrag, maine ma trezesc dimineata, zise Tina si isi apuca geanta.

-Si eu, aproba Liane si isi puse haina pe ea.

-Tina, mi se pare mie sau tu n-ai spus nimic despre tine, observa Carmella in timp ce ieseau impreuna din cafenea.

-Corect, zise Liane dandu-i un cot.

Tina isi feri privirea si zambi.

-Cred ca stiti deja povestea cu Marcus, deci...

-Credeam ca ai trecut odata peste baiatul cu cafeaua, rase Liane.

Tina se stramba.

-Ma face sa il plac din ce in ce mai tare cand ma ignora asa, se smiorcai apoi.

Carmella chicoti si ea.

-Are o iubita, Tina, de ce vrei sa le complici viata? intreba ea.

Tina isi dadu ochii peste cap.

-Toata lumea stie ca e de forma, se apara ea.

-Mhm, zisera Liane si Carmella la unison.

***

-Stii ca nu am apucat sa iti spun tot ce vreau azi dimineata, se auzi vocea lui Chico prin telefon.

Carmella isi rostogoli ochii.

-Nici nu e nevoie si ti-am spus sa nu ma mai suni, zise ea in timp ce mergea pe jos spre casa.

-Atunci de ce mi-ai raspuns la apel? intreba el strengareste.

-Pot sa inchid oricand, zise Carmella.

Karma (Tabara iubirii II)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum