Capitolul 8

80 7 2
                                    

Tina batea ingandurata cu pixul in blatul biroului. Nu vorbise cu Ally de cand incidentul se intamplase. Defapt incercase sa il evite pe cat posibil neraspunzandu-i la apeluri, dimineata il lasase dormind. Marcus o ingramadise pe Emily intr-un colt si parea sa ii sopteasca ceva foarte senzual, dupa privirea lui Emily. Imaginea lor ii provoca o profunda greata.

Intr-un final Marcus o elibera pe Emily din stransoare si aceasta isi relua locul la biroul ei. Tina isi mototoli maneca jachetei in maini. Un impuls interior o punea sa alerge dupa Marcus si fara sa-si dea seama asta incepuse sa faca. Il urmari pana la toaleta barbatilor unde intra dupa el.

-Tina, nu stiam ca ti-ai facut o schimbare de sex, zise el strengareste.

Tina isi rostogoli ochii.

-Marcus, chiar am nevoie sa vorbim, ii zise si se propti in usa pentru a bloca intrarea sau iesirea oricui.

Din fericire incaperea era pustie.

-Am nevoie la baie, zise el si arata cu degetul mare spre o cabina.

-Poate sa astepte, zise Tina repede si il prinse de maini ca sa il mentina atent.

Marcus se trase usor.

-Marcus ce e cu tine? Ce am facut sa te porti asa cu mine? relua Tina conversatia.

-Cand ai de gand sa incetezi cu intrebarea asta? intreba el strambandu-se.

-Cand am sa primesc un raspuns plauzibil, ii raspunse fixandu-l.

-Faptul ca nu-ti mai iau cafeaua e ce te deranjeaza defapt? Sau ca nu ma mai duc sa iti fac copii la xerox? ii zise iritat, tragandu-si mainile atat de tare incat reusi sa se sustraga si sa se deplaseze cu doi pasi departare.

-Nu e asta, nega Tina dand din cap frenetic.

-Dar?

-De ce te prefaci ca iti place Emily?

Marcus isi trecu mainile prin par apoi se sprijini de blatul unde erau pozitionate chiuvetele.

-Asculta, Tina, am obosit sa incerc sa te fac sa intelegi. Imi place Emily. Chiar imi place. Acum e timpul ca tu sa nu te mai bagi si sa-ti vezi de treaba ta, ii zise si trecu pe langa ea.

Deschise usa insa mana Tinei il opri.

-Uita-te in ochii mei si spune-mi ca nu mai simti nimic pentru mine, zise ea serioasa.

Marcus inghiti in sec si ii fixa privirea.

-Nu mai simt nimic pentru tine. Fericita? intreba si iesi trantind usa.

Tina inchise ochii si suspina.

Se grabi sa iasa pentru a-l prinde din urma , insa nu mai era nici urma de Marcus.

Se indrepta spre biroul ei si isi gasi telefonul vibrand.

Il ridica si gasi doua apeluri nepreluate si un mesaj.

Nu voia sa ii raspunda lui Ally dar totusi se uita la mesaj.

"Diseara mergem sa ii rupem"

Tina se incrunta. Ce naiba voia Ally sa mai zica si cu mesajul asta?

Din exprimare nu parea sa fie pentru ea. Si totusi ea il primise.

Isi ridica privirea inconstient si privi in jur. O zari pe Emily zambindu-i din capatul celalalt al incaperii.

Tina se intoarse cu spatele. Era ultima persoana pe care voia sa o vada in fata ochilor.

***

-Nu era nevoie sa faci asta, zise Liane privind in jos.

Karma (Tabara iubirii II)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum