Liane nu isi putea crede ochilor. Deschise fereastra ingrozita si urla:
-Quan! Ramai pe loc! Vin intr-o clipa!
Cobori innebunita scarile, fara ca macar sa inchida usa de la apartament.
Quan facu cativa pasi spre ea insa se dezechilibra si cazu. Liane se napusti asupra lui si cu toate puterile ei reusi sa il ridice . Incepura sa se deplaseze incet, cu pasi mici spre intrarea in bloc. Fara sa scoata un cuvant, Liane isi mobiliza partenerul pe scari, pana ce ajunsera in fata usii larg deschise.
Liane il lasa sa se sprijine de perete cat ea aprinse aproape toate luminile din casa.
Cerceta apoi trupul garbovit al lui Quan. Erau rani inca deschise, vinetii si adanci.
Parea ca iubitul sau tocmai scapase cu viata dintr-o bataie sora cu moartea.
Liane isi duse mana la frunte , frecand-o incet. Inima ii batea nebuneste.
Il duse pe Quan in camera ei ,unde barbatul se tranti in pat epuizat.
-Quan, iubirea mea, suspina Liane eliberandu-se de toata presiunea pe care o simtea in interior de cand il zarise la geam si pana acum. Cine ti-a facut asta?
Quan nu reactiona. Nici macar nu isi misca ochii. Liane se tranti in genunchi la marginea patului apucandu-l cu ambele maini de bratul ranit.
-Te rog, spune-mi! se ruga ea.
Dupa un moment de pauza adauga:
-Clint ti-a facut asta ?
Quan stranse din pumni, furia ii clocotea inauntrul sau.
Liane incerca sa isi inabuseasca lacrimile insa nu mai reusi. Le lasa sa cada , picurand peste pieptul lui Quan cat si pe asternuturi.
Quan nu era dispus sa vorbeasca, cel putin nu inca. Simtea asta. Era cea mai mare rusine a unui barbat sa fie rupt in bataie si apoi sa cerseasca si ajutor.
Ca sa nu ii faca mai mult rau il lasa in pace. Se duse dupa apa oxigenata, spirt si pansament.
Cu mainile incarcate, patrunse in camera , unde Quan inca statea incert pe spate holbandu-se la tavan.
Isi trecu mainile usor peste hainele lui, apoi cu miscari extrem de delicate incepu sa le scoata una cate una pana ce Quan ramasese doar intr-o pereche de boxeri negri.
Ii impaturi hainele patate de sange cu grija si le aseza pe fotoliul de langa.
Quan nu riposta. Insa Liane fu dezgustata sa vada ca nu numai bratele si capul sau avusesera de suferit. Intreg corpul era invinetit si murdar de sange care incepea sa se usuce .Sangele ii inunda obrajii. Oricine a facut asta avea sa plateasca scump.Si era aproape sigura de faptas.
Liane inmuie intai un prosop in apa curata , cu care il curata provizoriu. Pe urma, cu ajutorul unei bucati mari de vata inmuiata in apa oxigenata ii curata ranile. Quan icni de durere sub arsura provocata de dezinfectantul folosit. Liane sufla peste rani ca sa ii alunge durerea , insa fu prea putin pentru a-l calma.
O singura rana trebuia cusuta. Iar Liane avea niste emotii cumplite cand baga ata in ac. Mainile ii tremurau, nu putea sa suporte cata durere ii provoca lui Quan. Acesta stranse din ochi, incercand sa nu se miste pentru a nu o deranja pe Liane.
Cand termina, era deja trecut de miezul noptii. Quan nu inchisese un ochi, nu putea sa doarma din cauza durerii. Ca sa il scuteasca de atata chin Liane ii aduse doua somnifere pe care il indruma sa le inghita cu apa.
Dupa mai putin de jumatate de ora Quan cazu intr-un somn adanc. Liane il inveli putin, incat sa nu ii fie rece. Facu curat in camera, apoi ii puse hainele la spalat.
CITEȘTI
Karma (Tabara iubirii II)
Novela JuvenilDesi au trecut trei ani, Liane, Carmella si Tina sunt in continuare cele mai bune prietene. Vietile lor s-au schimbat drastic de cand Quan si Ally au fost inchisi iar Theo a disparut fara urma. Au fost nevoite sa invete sa traiasca fara cei pe care...