(Biraz kısa yazıyorum çünkü sıkılmanızı istemiyorum:))))
Eve gittim.Müzik dinlemeye ihtiyacım vardı.Hemen odama geçtim.Halil Sezai'den yangın var şarkısıyla başladım.
Annem yemeğe çağırdı.Ama canım yemek yemek istemiyordu.Bana ne oluyordu böyle? İlk defa kendimi çözemiyordum.
Her zamanki gibi müzik dinleyerek uyuyakaldım.Sabah cırtlak bir sesle uyandım.Tabiki Nur'un sesiyle .
Hazırlandıktan sonra okula geçtik.Fatma sınıfta beni bekliyordu projeyi teslim etmemiz için.Öğretmenler odasına gittik ve çalışmamızı teslim ettik.Tekrar sınıfa geçecekken beni bir sürpriz bekliyordu tabiki "Berke".
Fatma'ya " Sen sınıfa geç ben birazdan geliyorum" dedim.Berke'yle bu kaçıncı kavgamızdı hatırlamıyorum.Hep kavga ederdik ardından Berke ikimize de 1 hafta falan süre tanıdıktan sonra hemen özür dileyerek ilk adımı atardı ve barışırdık.Artık bundan yorulmuştum.Berke 'ye "Ben artık yoruldum bence ayrılmalıyız"dedim.
(Berke ikinci istisnaydı benim için .Gözünün mavisi o kadar farklı ki ona bakınca etkilenmemek mümkün değil .)
Sonra Berke'de dayanamayarak ve gözü dolu bir şekilde yanımdan uzaklaştı.
Çok duygusaldı Berke onun en çok bu yönü beni etkiliyordu galiba .Onu ağlatmak canımı çok yakmıştı.O ağladığında onu teselli ederdim fakat bu sefer onu ağlatan benim.
Üzgün bir şekilde sınıfa geçtim.Dersteyken nöbetçi geldi.Ve müdürün beni çağırdını söyledi.Ben de gittim.
Müdür " Hemen Berke'nin yanına git ,sonra konuşacağız " dedi.
Berke 'nin yanına gittiğimde manzara korkunçtu eli kanıyordu.Lavabo'nun aynasını yumruklayarak kırmış ,yere oturmuş ağlıyordu.Hemen yanına oturdum"Gözlerime bak SENİ SEVİYORUM ,tamam mı?" diyerek elimle gözyaşlarını sildim.
Berke sakinleşmişti. Bir süre beraber kaldıktan sonra beni eve bıraktı.
Sarılırken kulağıma"Beni sakın bırakma,bırakırsan bu benim sonum olur" diye fısıldadı.
Odama geçtim düşünüyordum."SENİ SEVİYORUM" bunu Berke'ye çok içten söylemiştim.
Peki o zaman Tolga'ya hissettiklerim neydi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Öküzle Değişen Hayat
RomanceBazen birine duyduğunuz sinirin gelecekte olmasa eksik hissedeceğinizi düşündüren bir şeye dönüşmesi... Hiç görmediğiniz babanızın ,sevdiğiniz adamın üvey babası olduğunu öğrendiğinizde ne yapardınız? Şair dememiş miydi "Ayrılık da sevdaya dahil " d...