Karar

115 16 1
                                    

(Biraz geç yazabildim bu bölümü kusura bakmayın:))

VOTE VERMEYİ UNUTMAYIN:);)

Bu söz afallamama neden olmuştu .

'SENİ SEVİYORUM'genelde bu söz söylenince insanlar mutlu olur değil mi?

Peki ben neden mutlu değildim?Neden bir yanım mutlu olmamı isterken diğer yanım bunu engelliyordu?

Kafamda fırtınalar koparken hemen burdan uzaklaşmak istedim .Düşünmeye ihtiyacım vardı çünkü.Bugün bu karmaşayı çözmeliydim.

Şair'in de dediği gibi

"Kimi seviyordum?Kimi sevmiyordum?"

Hemen evden uzaklaştım.

Gittikten sonra Berke'nin ve Nur 'un sesini duydum ama aldırış etmedim.

Eve geldim ardından odama geçerek direk yatağıma uzandım ve düşünmeye başladım.

Kendi kendime sordum Berke'yi mi seviyordum Tolga'yı mı ?

"AMAAN EN İYİSİ KİMSEYİ SEVMİYİM YAA"

Hemen iç sesimi susturdum bir karar vermeliydim çünkü Berke'nin duygularıyla oynayamazdım,Tolga'ya da bir cevap vermeliydim.

Neyse hemen soruma döndüm.Berke'yi seviyorum ama AŞK gibi değildi galiba.

Tolga'ya gelince onu görünce farklı hissediyordum .Panikliyordum,mutlu oluyordum vesaire .

Ve bir şey daha onun yanında bir kız görünce örneğin Kurretülayn kalbim sızlıyordu.Bu "AŞK" mıydı?

Bir soru daha sordum kendime Berke'nin yanında bir kız görünce ne hissediyordum?

1 dakika ya ben Berke'yi samimi arkadaşlarım dışında bir kızla görmedim ki!

"ACABA BİR KIZ AYARLASAM BERKE'NİN YANINA GÖNDERSEM SONRA NE HİSSETTİĞİME BAKSAM NASIL OLUR?"

İç sesimi yine susturdum ben böyle bir şey yapmam ki.

Sonra daha fazla dayanamadım ve gözlerimi kapattım.

Cırtlak bir sesle uyandım yine tabiki bu ses Nur'un sesiydi.

"Suuuus"

"Ama olmaz alışverişe gitcez daha"

"Kızım resmen alışveriş için beni kullanıyosun ya "

Sesim biraz yüksek çıkmıştı galiba

"Tamam kızım ya atar yapma bana"

"Hem senin yaptığın atar anca benim hayatıma renk katar"

"Alkış kızıma uykum kaçtı sonunda"

Haftasonları Nur yüzünden hep erken kalkıyordum.

"Amacıma ulaşmama sevindim ama biraz daha yatakta kalırsan İnci teyzenin terliği geliyo kafaya "

"Ok canım mesaj alınmıştır"
"Ve İlkyaz kaçar"

Kabul ediyorum espri iğrençti.

"İlkyaz bu cümleyi bir daha söylersen seni arkadaşlıktan reddedicem."

Hemen kahvaltımı yaptım o sırada Nur da annemin yaptığı kahveyi içiyordu.

Nur da kahvesini bitirince evden çıktık. Her zaman alışverişte uğradığımız AVM'ye geldik.

İçeride yürürken Nur anında durdu ve eliyle bir yeri işaret etmişti.Hemen kafamı gösterdiği tarafa yönelttim.

Allah'ım bir dilek dileseydim kabul olurdu herhalde .

Şu an Berke yanında samimi gözüktüğü bir kıza sarılıyordu ve kahkaha atıyorlardı.

Bir dakika ya şu an hiç bir şey hissetmiyorum daha doğrusu kıskanmıyorum.

Ben bunları düşünürken kendimi Berke'nin yanında buldum.Nur kolumdan tutarak beni buraya getirmişti.

Hemen kendimi toparladım.

"Merhaba"

"Merhaba sevgilim bu arada tanıştırayım kuzenim Beren "

Beren hemen elini uzattı .Ben de karşılık verdim.

Berke onu eve götüreceğini söyledi ve yanımızdan ayrıldılar.

Nurla birkaç elbise aldıktan sonra burdan çıktık şimdi bir ayakkabıcıya gidecektik.Nur yolda konuşmaya başladı.

"Kızım niye bu kadar sakinsin?Seni Berke'nin yanına götürmesem yürümeye devam edecektin. Hiç kıskanmıyor musun?Bu tuhaf çünkü SEVEN insan kıskanır"

"Nur ben Berke'yi seviyorum ama arkadaş gibi bugün emin oldum"

"Neee?"
"O zaman neden bunca zaman onla sevgi-"

Hemen sözünü kestim

"Onu sevdiğimi zannetmişim"

Konuşmamızın ardından birkaç da ayakkabı alarak alışverişimizi sonlandırdık.

Eve gelecektim ama Nur onlarda kalmam için ısrar etmişti . Bu ilk değildi arada bir birbirimizin evinde kalırdık.

Israrlarına dayanamadım annemden izin aldım ve taksiye bindik .

Mutluydum .Çünkü artık emindim.Ben Tolga'yı gerçekten "SEVİYORDUM"

Öküzle Değişen HayatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin