(Bölüm kapağını hazırlayan arkadaşım İkbal' e çok teşekkür ederim:)))
Dersler bittiğinde hemen Nur seslendi
-Ne giyeceksin bu akşam?
-Bu akşam ne var ki?
-Tolga'nın doğum günü.
Demek bugün Tolga 'nın doğum günüydü.Aslında gitmeye pek hevesli değildim.Zaten daha kıyafet ayarlamamıştım.Nur'a
-Ben gelmiyecem galiba hem kıyafet, makyaj falan yetişemem.
-Kızım saçmala ben seni gerekirse 5 dakikada da hazırlarım.Tam çıkışa yönelmiştik.Fatma bizi yakaladı.
-Evet kızlar partiye hazır mıyız?
Ben tam hayır diyecekken Nur sözümü keserek
-Her zaman .
Hemen AVM 'ye gittik.İlk denediğim elbise mini elektirik mavisi askılı bir elbiseydi bunu Nur beğenmedi.
İkinci elbisem straplez, pudra rengi ve prenses modelli bir elbiseydi bu elbise güzeldi ama pek içime sinmedi Nur'un da öyle.
En iyisini bulmalıydım.
İşte bu dedim içimden.Üçüncü elbisem şarap kırmızısıydı.Balık elbiseydi.Arka kısmında V şeklinde bir dekolte vardı.Ön kısmında ise çarpı işareti şeklinde transparan vardı.
Nur'un karşısına çıktığımda o da bunun en iyisi olduğunu söyledi.
Uzun ve zayıf olduğumu belli ediyordu bu elbise.
Hemen bu elbisenin altına siyah renkli ve platform topuklu bir ayakkabı aldık.
Ardından takı almayı ihmal etmeyerek beyaz taşları saran siyah bir kolye alarak kuaföre geçtik.Zaten Nur'un kombini hazırdı.Son durağımız buraydı.
İşimiz bitmişti.Kalın siyah bir eyeliner çekmiştim.Elbisemin renginin tonunda bir rujla tamamen hazırdım.
Parti yerine geldiğimizde bütün gözlerin üzerimde olduğunu hissedebiliyordum.
Tolga'yı gördüğümde iki kaşını kaldırarak şaşkınlığını belirtti.Bu hoşuma gitmişti.
Sonra Berke'ydi gördüm o da beni görünce şaşırmıştı ve yanına geçince
-İşte benim sevgilim
-Abartma aşkım
Ardından gelen Fatma
-Abartma mı?Aşırı güzel olmuşsun canım.
-Teşekkürler
Biz sohbete dalarken pasta geldi ve Tolga'da dilek tuttuktan sonra mumları üfledi.Ve parti devam etti
Bense makyajımı tazelemek için lavaboya gittim.
Çıktığımda Tolga kapının önündeydi.Bu iki oluyordu.
Ben de
-Ne işin var burda? Hadi içeri girelim.
Tolga o anda bileğimi tuttu.Bir diğer eliylede saçımı kulağımın arkasına koydu.Ve fısıldadı
-Aptal anlasana 'SENİ SEVİYORUM'.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Öküzle Değişen Hayat
RomanceBazen birine duyduğunuz sinirin gelecekte olmasa eksik hissedeceğinizi düşündüren bir şeye dönüşmesi... Hiç görmediğiniz babanızın ,sevdiğiniz adamın üvey babası olduğunu öğrendiğinizde ne yapardınız? Şair dememiş miydi "Ayrılık da sevdaya dahil " d...