Tesadüfler

139 17 3
                                    

Bu aralar kafam karışık.Eve geldiğimde hemen odama geçip sadece düşünüyorum .

Bugün bir farklılık vardı ama tabiki "Nur" .Direk odama geçip dolabımdan bir elbise vererek bana uzattı."Hadi kızım dışarı çıkıyoruz "dedi.Bense itiraz etmenin işe yaramayacağını bildiğim için uzattığı elbiseyi aldım.Hazırdım ve ardından evden çıktık.

Aç olduğumuzu hissederek bir restorana gitmeye karar verdik.Biz zaten hiç doymazdık aslında ama avantajımız hep zayıf kalmaktı.

Restorana geldik.Gözlerime inanamadım hemen çaprazımızda Kurretülayn ve Tolga oturuyordu.

Ve bir şok daha Allah'ım yüreğim buna dayanamayacaktı galiba.Berke burada garsonluk yapıyordu.Elim ayağım birbirine dolaştı .Ben ne yapacağımı düşünürken.

Eyvah!!!Kurretülayn bana el sallıyordu.Ardından sessiz bir şekilde onlara eşlik etmemizi istediklerini söyledi.Nur'un da ısrarıyla yanlarına geçtik. Nur Tolga'yı tanıyormuş meğer .Bir ara Fatma'yla görmüş onu ve tanışmışlar.

Aman Allah'ım korktuğum başıma geldi.Siparişimizi almak için gelen Berke'ydi.Ben de hemen panikle çatalı yere attım ,ardından eğilerek çatalı arıyormuş gibi yaptım.Evet komik duruma düşmüştüm çünkü böyle bir durumda yeni bir çatal istemeliydim.

Ardından Berke'nin sesini duydum.Berke " Aaa selam Nur .N'aber ?"dedi.Ah salak kafam hesaba katmadığım bir şey vardı.Berke Nur'uda tanıyordu.Ama ne yapsaydım Nur'a "Nur çatalım düştü sende benimle arasana " mı deseydim?Ve yine Berke'nin sesini duydum Nur 'a "Nur hayırdır sevgilim nerde onsuz dışarı çıkmazsın sen" dedi.Nur'da bana "İlkyaz " diye seslendi.

Ben de mecburen kafamı kaldırdım .Saçımın dağıldığının farkındaydım.Elimle hemen saçımı düzelterek Berke'ye "Aaa sevgilim sen burda mı çalışıyorsun?" dedim.

Ona 'sevgilim'  dediğim anda Tolga'nın yüzünün düştüğünü gördüm .Sonra yanlış gördümü düşündüm çünkü niye yüzü düşsün ki dedim kendime .Tekrar Berke 'ye odaklandım.

Berke siparişlerimizi aldı ve yanımızdan ayrıldı.Bugünün çabuk bitmesi için dua ediyordum.Çünkü Berke bize hizmet ederken sohbet ederek eğlenmek bana göre değildi.Hem Tolga'yla Kurretülayn'ın ara sıra birbirlerine bakıp gülmeleri sinirime dokunuyordu.

Bu benim neden sinirime dokunuyordu? Şimdi de bunu düşünüyordum.

Neyse ki siparişlerimizi getiren Berke değildi.Ardından yemeklerimizi yemeğe başladık.Ben pek sohbete dahil olmadım.Yemeklerimizi bitirdikten sonra kalktık.Kalkarken Berke'ye el salladım.Çıkışa gelmiştik.

Tolga " Bugün pek havanda değildin galiba İlkyaz "dedi.Ben de başımı sallayarak " Öyle"dedim.Ve herkes evine dağıldı. Bu  tesadüfler bir gün yüreğime indirecekti valla.

(Destek,oy ve yorumlarınızı bekliyorum:))))

Öküzle Değişen HayatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin