Ayrılık

127 16 2
                                    

   Bu bölüm biraz daha uzun olsun istedim:)))

    VOTE  VERMEYİ UNUTMAYIN LÜTFENN:)))

    Yine gıcık bir Pazartesi günü.Pislik alarmla kalktım .İşlerimi hallettim.Formamı giydim, saçlarımı dağınık topuz yapmak için  kollarımı sıvadım.

Saçımı genelde böyle yaparım.
Çünkü salaş olmayı seviyorum.

    Ama bugün saçım çok inatçıydı.Ben de fazla uğraşmak istemedim.Tel tacımı taktım.Hazırdım , evden çıktım.

      Otobüsü durdurdum ve bindim.

       Ahh olamaz yer kalmamıştı bana!

   Sonra benim yaşlarımda  olduğunu düşündüğüm çocuk bana yer verdi.Çocuğu inceledim.

      Bonus kart reklamlarından çıkmış gibiydi.Uzun kıvırcık saçlarının yanında  kemik gözlüğü ve  kulaklığı onu diğer insanlaradan farklı kılıyordu.

  Çocuğun bana bakmasıyla onu çok fazla inclediğimi farkettim.Hemen bakışlarımı başka yöne çevirdim.

    Okula sonunda geldim.Hemen sırama geçtim. 
                                  ***

     Öğleden sonraki  derslerimiz boştu.Berke beraber vakit geçirelim dedi.

  Kabul ettim çünkü ona ayrılmamız gerektiğini söylemeyi planlıyordum.

   İlişkimiz devam ettiği sürece kendimi kötü hissedecektim.Kalbim  ona ait değildi artık.Hiç olmamıştı da zaten.

   Ama kalbimde her zaman bir yeri vardı, olacaktıda.

                              ***

         Berke'yle  her zamanki yerimize geldik.

   Burası güzel bir tepeydi.Güneşin doğuşu ve batışını gayet net görebilirdiniz.

    Akşamları ise tarif edemeyeceğim mükemmellikteydi.

   Bu aslında iyi olmuştu.Başladığımız yerde bitirmek istediğim türdendi.

       Arabadan dışarı çıktık.Berke tam bana sarılcakken onu engelldim.

     "Berke sana bir şey söylemek istiyorum."

         Berke hemen meraklı bir tavra büründü.Devam ettim.
      

        "Seni kırmak  son isteyeceğim şey bunu biliyorsun değil mi?"

         "Biliyorum ve bu benim içinde geçerli."

         Yüzümde tebessüm oluştu.
     
        "Berke ben seni seviyorum-"

      Berke hemen sözümü keserek

        "Bende sevgilim"

        "Ama ben seni arkadaşım olarak seviyorum."
       
         Berke'yi gayet iyi tanıyordum.Yanımda ağlamamak için yumruğunu sıkıyordu.

  Onun  bu halini görmek kendimi çok kötü hissetmemi sağlıyordu.

  Ama onunla ilişkimizi devam ettirmemin  bana daha kötü hissettireceğini biliyordum.

  Berke'nin şu an nutku tutulmuştu.Konuşamıyordu.

   Biraz  duraksadıktan sonra

"Seni bir konuda kırdım mı ?Eğer öyle bir şey yaptıysam cidden özür dilerim."

Öküzle Değişen HayatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin