(Kusura bakmayın yeni bölüm geç geldi:)))))))))
VOTE VERMEDEN GEÇMEYİN CANLAR:))))))))))
Nur'un ağzından
Ne cevap vermeliydim?
Evet Berke'ye aşık olabilirdim.Ama onun kalbinin 'ayrılsalar bile' İlkyaz'a ait olduğunu biliyordum.
Bence İkbal'e bir şans vermeliydim.Belki ben de İlkyaz gibi sadece Berke'ye aşık olduğumu sanmışımdır.
Hiç aşık olmayan biri aşık olduğunu nasıl anlar ki zaten.Kalbin hızlı çarpar,midende kelebekler uçuşur gibi klişeler göre hareket etmek yanlış değil miydi?
Yaşayarak öğrenmek istiyordum.
Yoksa şans vermemeli miydim ?Ya onun sevgisine karşılık veremezsem?
Onu üzmek istemiyorum.Çünkü o benim için çok değerli.
Ama zaten o bana bir şans verir misin? dedi.Beni seviyor musun? demedi.Bunu düşünerek cevap verdim:
"Evet"
Verdiğim cevapla anlık bir duraksama yaşadıktan sonra bana sıkı sıkı sarıldı ve kulağıma fısıldadı
"Şu an en büyük hayalimi gerçekleştirdiğini biliyor musun?"
Bir süre böyle kaldıktan sonra ayrıldık.
Gözüm İlkyaz'ı arıyordu.Tolga'yla konuşmaları nasıl gidiyordu acaba?
***
İlkyaz'ın ağzından
Tolga'yı arıyordum.Onunla konuşmanın vakti gelmişti hatta geçiyordu.
Ya ben ona onu sevdiğimi söylerken o da artık beni sevmediğini söylerse
Bu düşünceleri hemen aklımdan attım.Onu aramak için evin içine girdim.
İlk mutfağa bakmak geldi içimden mutfağa geçtim.Aniden kolumdan çekilmesiyle kendimi evin arka bahçesinde buldum.
Sizce bu kimdi?
Tabiki Tolga.
Bahçede elimi bıraktı ve
"Sence bir cevabı bile haketmiyor muyum?" Bunu söylerken suratı düşmüştü.
Gözlerinde sevgi olduğu kadar hüznü de yakalayabiliyordum.O bu kadarını haketmiyordu.Ona gülmek yakışıyordu.
Hani bazı insanlar vardır ya kalbiyle gülen Tolga da onlardandı benim için.
" Ne duymak istiyorsun?"
"Eğer duymak istediklerimi söyleyebilseydim şair olurdum."
"Desene seni şair yapacam."
"Bu evet deme tarzın mı?"
"Evet"
Kelimemi tamamlamamla elini cebine götürdü .İkisi de sarı renkli olan bilekliklerdi bunlar.
Birini benim bileğime diğerini kendi bileğine taktı.Alnını alnına,gözlerini gözlerime kilitledi.Konuşmaya başladı:
"Sen benim yeni doğan güne sebebimsin.Güneşim'sin.Bu bileklik yalnız bileklerimize değil kalbimize de bağlansın. Eğer birbirimize kalbimizle bağlanırsa kördüğüm oluruz birbirimize." dedi.
Bana elini uzattı bende elini tuttum parti alanına geçtik.Biz gelir gelmez ışıklar kapandı.Demek ki Fatma geliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Öküzle Değişen Hayat
RomanceBazen birine duyduğunuz sinirin gelecekte olmasa eksik hissedeceğinizi düşündüren bir şeye dönüşmesi... Hiç görmediğiniz babanızın ,sevdiğiniz adamın üvey babası olduğunu öğrendiğinizde ne yapardınız? Şair dememiş miydi "Ayrılık da sevdaya dahil " d...