Ben hala şoku atlamamışken Tolga gülüyordu ve bu da benim sindirime dokunuyordu.Bu Fatmanının dikkatini çekmişti.Bize "Siz tanışıyor musunuz?" diye sordu.Ben "Hayır" derken Tolga aynı anda "Kısmen" dedi.Fatma sordu"Kısmen derken ?".Bense "Kötü bir tesadüftü." diyerek konuyu kapattım.
İçeri geçerken Tolga kulağıma alaycı bir tavırla fısıldadı"Kötü bir tesadüf mü?".Yine sinirlenmiştim sessizce ofladım ( pek de sessiz değildi galiba).Bahçeye geçtik tekrayok.olga yanıma oturmuştu.
Bu sefer daha dikkatli inceledim onu.Allahı var şimdi hiç fena değildi fazlası bile vardı.Onu incelerken fazla dalmışım galiba Fatma 'nın seslendiğini sonradan duydum.Bana "Nereye daldın?"diye sordu.Tolga yine benim duyacağım şekilde fısıldayarak " Belli"dedi.Neden beni hep sinirlendiriyordu ki.
Sonra lavaboya gitmek için kalktım.Lavabodan çıktığımda Tolga karşımda duruyordu.Ben aldırmadan geçecekken kolumu çekti yakınlaşmıştık."Bir özrü haketmiyor muyum?" diye sordu.Bense "Kötü bir anıma denk geldi." diyerek cevap verdim.Doğrusu bu kadar yakından konuşmak beni rahatsız ediyordu."Ama özür dilemem çünkü tabiatımda böyle bir şey yok."diye de ekledim.
Yine gitmek isterken kolumu daha acıyacak şekilde çekti.Ben de kurtulmak isterken vazoya çarptı ve kesildi.Ben kana dayanamazdım.Ve elimde kanı görünce hemen bayıldım.
Gözlerimi açtığında ilk Tolga yı gördüm."Korkma ölmedin " dedi bana alaycı bir tavırla.Korktuğum bir şeyle alay etmesi hiç hoşuma gitmemişti.Ben hala sinirliyken" Beni görünce cennette olduğunu falan düşünürsün diye dedim" diyerek ekledi.Bense "Yanılmışsın tam aksine cehennemde olduğumu düşünürdüm "dedim.
Aslında böyle düşünmüyordum ama böyle söylemeliydim.Tolga'nın surat ifadesi hemen değişti." Benden bugünlük bu kadar" diyerek evden çıktım.
Fakat biri adını söyleyerek bağırdı.Arkama döndüğümde bağıran kişinin Tolga olduğunu farkettim.Bana doğru koşuyordu .Yanıma geldiğinde "Gerçekten öyle olduğunu mu düşünürdün?"dedi.Ben ona anlamayan gözlerle bakarken " Beni gördüğünde cehennemde olduğunu mu düşünürdün?"dedi.Bense nedenini hala anlamayarak "%100" dedim.O da "Ben de seni görsem öyle düşünürdüm "dedi ve uzaklaştı.
Sanki bu söylediklerim onu kırmıştı ya da bilmiyorum bana niye kırılsın ki sonuçta ikimizde birbirimizden nefret etmiyor muyduk?
Yoksa bu sadece benim için mi öyleydi???
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Öküzle Değişen Hayat
Roman d'amourBazen birine duyduğunuz sinirin gelecekte olmasa eksik hissedeceğinizi düşündüren bir şeye dönüşmesi... Hiç görmediğiniz babanızın ,sevdiğiniz adamın üvey babası olduğunu öğrendiğinizde ne yapardınız? Şair dememiş miydi "Ayrılık da sevdaya dahil " d...