Cinler mikrop mudur?
Çok tartışılan bir konu olmuştur. Yüzyıllardır bazı alimler cinlerin mikrop olduğunu iddia etmiştir. Konunun başında söylemekte fayda var ben ibadetle yükümlü bir mikrop duymadım. Cinler insanlar gibi yükümlülük sahibidir. İnsanlara zarar verebilir vücutlarına girebilir hasta edebilir ancak bunların sonucu olarak onların mikrop olduğu kesinlikle söylenemez.
Cinler mikrop değil aynı insan gibi yaratılmış yaratıklardır. Cinler mikrop değildir ancak mikrop gibi insana zarar verebilirler. Belirttiğim gibi ben sara hastalığının bazı evrelerinin cinlerin musallatı sonucu olduğuna inanıyorum. Cin musallatı olan insanlarda görülen titreme ve kasılmalar sara hastalarıyla aynıdır. Bazen cin musallatı olan birisi bu durum bilinmediği için sara hastası olarak görülür. Cin musallatı olan ve cinin enerjisine dayanamayan insan titrer ve bu titreme sonucunda baygınlık geçirir. Sara dışında bazı ruhsal hastalıkların sebebi de cinlerdir. Hatta fiziksel hastalıklara da sebep olabilirler. Özellikle büyü gibi güçlü durumlarda insana fazlasıyla zarar verebilirler. Bu gibi durumların tek ilacı duadır. Bu şekilde olan hastalara dua etmek gerekmektedir. Önce modern bilimin tüm imkanlarını kullanmak gerekir. Bilimin yetersiz kaldığı pek çok durumun dua telkini ile çözülebildiğine dair binlerce örnek vardır bunu da unutmamak gerekir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CİNLER ALEMİ
RandomUzun zamandır araştırma yaptığım konuları sizlerle paylaşmak için buradayım. Cinler hakkında tüm öğrenmek istedikleriniz bu kitapta saklıdır. Bana özelden soru sorabilirsiniz. İyi okumalar.