Cins Nedir, Görevleri Nedir?
Her zaman Allah (C.C)'ın yarattığı kullara (insanlara), Tam düşmandır. Her zaman Basılmayan topraklarda bulunurlar. Tuvaletlerde ve Terk Edilmiş evlerde, Pis Mekanlarda bulunurlar. Cenabet (Gusül Abdesti Bozuk Olanlarda) olanlarda da bulunurlar.
Cinsler Hangi Durumda Çarparlar ve Cezalandırırlar
1- Genellikle Tandır Ekmeği yapılan Ocaklarda, Sabaha Karşı Saat : 02:00 ila 04:00 arası zamanlarda bulunurlar. Ekmek yapılan fırınlarda, Odunun yanması sonucunda, ortaya kül meydana gelir. Bu küle idrarını yapan İnsanlar, Cins tarafından çarpılır ve cezalandırılır. Çünkü Onlarda Bir Ailedir.
2- Güneş battıktan sonra, Sabah Ezan Saatinden sonraya kadar, yere sıcak su attığımız zaman, Cins insanları çarpar ve cezalandırılır.
3- Sabaha karşı saat 03:00-05:00 arası Banyoda ve Tuvalete, her zaman sol ayak ile girilir. Sağ ayakla çıkılır.
TUVALETE GİRMEDEN ÖNCE BESMELE ÇEKİNİZ VE İÇİNİZDEN ŞU DUAYI OKUYUNUZ " ALLAH'IM SEN BENİ PİSLİKLERİMDEN KURTAR YA RABBİM" DEYİNİZ.
BU DUAYI OKUDUKTAN SONRA, TUVALETTE BULUNAN CİNSLER, ORAYI TERK EDER. EĞER BUNU YAPMAZSAK, VE O ANDA İÇERİDE CİNS VARSA, CİNS YANACAKTIR VE SİZİ CEZALANDIRACAKTIR.
4- Boş eve girerken Bismillahirrahmanirrahim 3 kere söylenir ve Sağ ayak ile girilir.5- Banyoya geç saatlerde girildiği zaman, Önce Bismillahirrahmanirrahim denilir, ondan sonra bir tas soğuk su yere atılır. Çünkü Sıcak Su, Cinsleri ve Ailelerini Bulundukları zaman, Banyoda geç saatlerde sıcak su onları yakar. Eğer Soğuk Su Yerine, Sıcak su atarsa ( Cinsler o anda banyoda bulunursa) Anında çarpar ve cezalandırılır.
6- Mezarlıklarda ve Türbelerde Abdestsiz olarak gezenler, Cins tarafından çarpılır ve cezalandırılır.
7- Yeni Doğan çocuklara ziyaret ederken, Abdestsiz olarak ziyaret edenler, çarpılır ve cezalandırılır.
8- Adetli Olan Kardeşlerimiz, yeni doğran çocuk ziyaretine gidemez. Mevlitlerde bulunamaz. Mezarlığa gidemez.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CİNLER ALEMİ
De TodoUzun zamandır araştırma yaptığım konuları sizlerle paylaşmak için buradayım. Cinler hakkında tüm öğrenmek istedikleriniz bu kitapta saklıdır. Bana özelden soru sorabilirsiniz. İyi okumalar.