İntihar ve Cinler
"Şu da gerçek ki, insanlardan bazı kimseler, cinlerden bazı kimselere sığınırlardı da, onların taşkınlıklarını arttırırlardı." (Cin ,6)
İnsanoğluna musallat olan cinlerin en büyük etkilerinden birisi insanın intiharına sebebiyet vermektir. Bu konu fazlasıyla önemlidir, cin musallat olmasının sebepleri başına gelip bir cinin musallatına yakalanan insan eğer dirayetli değil ise intihara sürüklenebilir. Günümüzde intihar olaylarının büyük bölümü cinin insana musallat olması sonucunda meydana gelmektedir.
İnsanı etkisi altına alan cin zamanla ona telkinde bulunarak intihar etmesini sağlayabilir. Bu insanlar hasta insanlardır bazen toplumumuzda hoş karşılanmazlar insanlar onlardan kaçar onları yalnız bırakırlar. Yalnız bırakılan bu hastalar cinlerin daha basit oyuncağı olurlar. Cin musallat olduğu insanı korkularını kullanarak etkisi altına alır zamanla özellikle yalnız kaldığı anlarda insana rahatsızlık vermeye başlar. Bu rahatsızlık kimi zaman ses duyma kimi zaman çeşitli şekillerde görünme gibi olabilir. Bu durumlar gün geçtikçe artmaya başlar. İnsan dirayetinin son noktasına kadar devam eder. Eğer zamanında müdahale edilmezse sonucu intihara kadar gidebilir.
Bir müddet sonra başındaki ile mücadele edemeyen insan çareyi intiharda bulur veya cin insanı bir şekilde kandırarak intihara götürür. Bu gibi durumlarda intihar eden kişi ölüme koşulsuz gitmektedir. Bunun başka bir izahı cin tarafından telkin ile intihar eden insan ölmek için her yolu gözünü kırpmadan dener. İntiharın her türlüsünü denemeye müsait olur, bir intihar girişiminde başarılı olamaz ise mutlaka bir daha denemek ister.
İnsanlar kendi aralarında ilişkilerinde sorun yaşarlar. Cinler de kendi aralarında ilişkilerinde sorunlar yaşayabilirler. Bir insana musallat olmuş cin ile o insan arasında da sorunlar olabilir. Bu gibi sorunların ileri seviyeye ulaşması o insanı içinden çıkamayacağı boyutlara götürür. Önceleri içine kapanık olan kimse ile görüşmeyen bu insan ileri evrelerde kendisine telkinde bulunan belki varlığını bile fark etmediği cin ile mücadeleye girer. Cin son hamle olarak insanın intihar etmesini telkin eder. Bu tip kişiler intihar etmeden önce iyice cinlerin oyuncağı olurlar. Cinler fizik aleme ettikleri temas ile o kişiyi iyice korkutup etkileri altına alırlar. İnsan cinin isteği dışına çıkamaz hale gelir. Kendisini bile savunamaz. Çevresindekilere durumu anlattığında cin saldırılarına daha da arttırarak devam eder. İbadetlerini engeller, çevresi ile bağını kopartır, içine kapatır. İnsan tüm bu yaşadıklarının sonunda başka çare kalmadığını düşünerek intihar yoluna gider. Cin intihar anında da yalnız bırakmaz. Kişiye gözükür ve intiharını hızlandırmasını telkin eder. Kişi ölürken cin yine karşısına geçip gülmeye başlar. Cin suya sabuna dokunmadan amacına ulaşmıştır.
Bölümün başında yazdığım ayette bazı insanların cinlere sığındıkları anlatılmaktadır ancak cinlerin insanlarla uğraşmaları için mutlaka davet gerekir bu da bilinmelidir. Davet bazen bilinçli bazen bilinçsiz veya özellikle büyü yoluyla olabilir. Cin musallatı olduğu düşünülen veya anlaşılan bu gibi insanların Kuran-ı Kerim ışığında hak yolunda dua ile tedavi edilmeleri gerekmektedir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CİNLER ALEMİ
DiversosUzun zamandır araştırma yaptığım konuları sizlerle paylaşmak için buradayım. Cinler hakkında tüm öğrenmek istedikleriniz bu kitapta saklıdır. Bana özelden soru sorabilirsiniz. İyi okumalar.