Hangover and amnesia

4.9K 121 9
                                    



Jeg vågner med et sæt. Jeg kigger mig rundt omkring. Thank god jeg ligger i min seng! Og ikke i en fremmedes eller Sarahs. Jeg finder ud af hvad der har vækket mig. Der er en, der banker og ringer på døren. Jeg kigger hurtigt på klokken: 13.05.

Jeg rejser mig stille op. Jeg har stadig min kjole på. Jeg bliver ramt af svimmelhed og hovedpine. Jeg tager mig til hovedet og går ud til døren. Jeg kigger gennem dørspionen. Harry. Jeg havde fuldstændigt glemt, at det var i dag vi skulle mødes.

"Rose! Er du der?" Råber han. Jeg tager mig til hovedet og låser døren op.

"Rose?" Siger han da han ser mig. "Der er hvis en der rigtig har gået til den i byen i går." Griner han.

"Shh! Mit hovedet," tysser jeg på ham og lukker ham ind. Han sætter sig ind i sofaen. "Jeg skifter lige tøj." Siger jeg og går ind i soveværelset. Jeg finder nogle adidas bukser og en hættetrøje. Tager det på og smider mig ud i sofaen ved siden af Harry.

"Hvordan går det?" Hvisker Harry grinende.

"Du sjov. Mit hovede er ved at sprænge i luften," jeg tager mig til hovedet og lukker øjnene.

"Hvad lavede i siden du har så mange tømmermænd?"

"Ja det, det. Jeg kan ikke huske en skid," jeg lukker øjnene, og prøver at tænke tilbage, men kan ikke huske nåede. Der er bare en sort plet.

"Tjek din mobil! Der er altid nåede på efter en vild bytur."

"Årh jeg ved ikke om jeg tør," siger jeg og spejder efter min mobil. Der! Den ligger af en eller anden grund på gulvet midt ude på gulvet. Jeg henter den og smider mig ned ved siden af Harry i sofaen.

Jeg låser den op og går ind på billeder. Nej, bare nej! 200 flere billeder end der plejer. Jeg begynder at scrolle igennem dem. Der er mange selfies af mig, med en drink, og en masse mennesker.

"Haha, der er en video!" Udbrøder Harry.

"Jeg tør ikke se den," siger jeg.

"Kom nu!"

"Fint, du får din vilje!"

Jeg åbner videoen, den er med mig, Sarah, en fremmed dreng og pige.

"Yeah! Vi er bare pisse fulde!" Råber Sarah. "Hils på vores nye venner!"

"Wuhuu! Jeg kommer så meget til at fortryde det her i morgen!" Udbryder jeg, vender mig mod drengen og begynder at voldsnave ham.

"Uhhh! Rose score!" Råber pigen.

Jeg går ud af videoen. "Jeg tror vi har set rigeligt nu!" Siger jeg og kaster mobilen væk.

"Så du har fået en kæreste," siger Harry og blinker med det ene øje.

"Jeg sværger. Kan ikke huske ham, eller nået andet," siger jeg og tager mine hænder op i forsvars position. Harry griner.

"Okay lad os skifte emne! Er du sulten?" Spørger Harry. Jeg mærker lige hurtigt efter.

"Jeg er faktisk ret sulten!"

"Hvad har du lyst til?"

"McDonalds?" Siger jeg og laver hundeøjne.

"Okay fint. Vi kører efter McDonalds!" Siger Harry.

Vi går ud og tager sko og jakke på. Vi sætter os ud i Harrys bil. Han kører.

"Årh! Mit hovede dræber mig!" Brokker jeg mig.

Harry griner.

"Men jeg er nu glad for jeg ikke kaster op, når jeg har tømmermænd. Kun voldsom hovedepine!" Siger jeg og lægger tryk på 'kun'.

"Kaster du ikke op! Wow, snyd!" Griner han.

Vi nærmer os McDonalds, og kører hen til take away området, så vi undgår fans, der vil vide om vi er kærester. Vi bestiller vores mad og kører hjem til mig igen. Vi sætter os ind i sofaen og spiser vores cheeseburgere.

"Årh, den bedste kur på tømmermænd er McDonalds!" Siger jeg og tager en bid af min burger.

"Get a room!"

"Med min burger? Det vil jeg gerne!"

Harry griner. Vi spiser vores burgere færdig og sidder og snakker lidt.

"Hvasså glæder du dig til jeres tour?" Spørger du.

"Ja, er du vimmer man. Men vil nu komme til at savne alle her hjemme. Speciel en pige," siger han og kigger på mig, smiler og blinker med det ene øje.

"Hvem?" Spørger jeg nysgerrigt.

"Dig!"

"Ha, mig. Jeg kommer ikke til at savne dig!"

"Ahva, hvad sagde du!" Siger Harry, med en kant af humoristisk sans.

"Jeg kommer overhovedet ikke til at savne dig!"

"Nå jeg skal gi' dig!" Og uden jeg kunne nå at sige 'hvad?' sad Harry oven på mig, og kildede mig.

"HARRY STOP!" Råber jeg.

"Ikke for du siger du vil savne mig!"

"ALDRIG!" Griner jeg.

"Sig det eller jeg stopper aldrig!" Truer han.

"Okay, okay. Jeg vil savne dig!" Griner jeg. Han stopper og sætter sig ned ved siden af mig. Han kysser mig på kinden.

"Harry!?"

"Hvad?" Siger han og kigger på mig med et uskyldigt blik. Jeg ruller med øjnene.

"Skal vi ikke se en film?" Spørger jeg begejstret.

"Jo da. Hvad skal vi se?"

"Hmm," jeg tænker lidt. "The hunger games!"

"Den er jeg med på."

Jeg rejser mig op, sætter filmen på og sætter mig ned lige ved siden af Harry. Halvt inde i filmen ligger Harry sin arm op på sofaryggen. Er det et tegn? Skal jeg ligge mig ind til ham?

Jeg tager chancen. Jeg ligger hovedet på hans kraveben og min arm om hans mave. Han ligger sin arm om mig og aer blidt min arm. Jeg kan mærke, at han smiler.

Jeg har en underlig følelse i hele min krop. Der hvor Harry og jeg røre hinanden er der en slags brændende fornemmelse. Ikke sådan at det gør ondt, men det er behageligt. Min mave er proppet med sommerfugle. Jeg ved ikke hvad der sker, men hver gang jeg nærmer mig Harry, vågner de og flyver rundt omkring. Jeg kan slet ikke fange dem igen.

Filmen slutter og Harry rejser sig op.

"Rose, jeg må hellere til at tage hjem ad nu," siger han og laver sadface.

"Øv," siger jeg og laver sadface.

"Men det har været hyggeligt, selvom du har haft tømmermænd." griner han og tager sin sko og jakke på.

"Ja, tak fordi du passede mig," griner jeg.

"Skulle det være en anden gang," han smiler. Holy moly et smil.

Rose stop!

Harry trækker mig ind i et kram.

"Kom og sig farvel i lufthavnen!" beordre han.

"Det skal jeg nok, sir!" Siger jeg og laver honnør.

"Ses, smukke!"

Også går han. Hen til sin bil. Sætter sig ind. Vinker. Smiler. Og kører.

What Makes You Beautiful /Harry StylesWhere stories live. Discover now