Goodbye dad

3.9K 80 1
                                    

Tak for 5k reads!!!

******

- Harrys synsvinkel

Rose og jeg skal snart hjem igen. Jeg ved godt det er måske lidt ondt at sige, men jeg glæder mig virkelig meget. Rose far, David, skræmmer mig en del. Han har nærmest ikke lavet andet end at være efter mig.

Rose render rundt og pakker. David har lige kaldt på mig, han vil gerne snakke med mig. For at være ærlig er jeg skide bange. Hvad i alverden vil han dog snakke om?

Hele min krop ryster, og mine håndflader sveder, mens jeg går ud mod køkkenet, hvor han står. Jeg åbner stille døren og træder ind. David står op af køkkenbordet med krydsede arme.

"Harry, sæt dig ned," han peger hen på spisebordsstolen. Jeg går rystende derhen og sætter mig forsigtigt ned. "Harry, jeg skal lige fortælle dig noget."

"Ja?" Wow, min mund er tør. Jeg synker mit spyt, og venter på han siger noget.

"Jeg vil gerne fortælle dig at," han rykker lidt på sin ene fod og klør sig i nakken. "Det jeg vil siger er, at hvis du noglesinde sårer min datter. Hvis du noglesinde forråder hende, så får du med mig at bestille." Jeg kigger skræmt på ham. "Hvis du noglesinde gør noget ved hende, så vil du fortryde det!"

Jeg tager en dyb indånding inden jeg siger noget. "Jeg lover, at jeg aldrig vil forråde Rose. Jeg elsker hende for højt, til at kunne se hende være såret." Davids mundvige bevæger sig stille op ad, og ender i et behageligt smil. Jeg kan ikke lade vær med at smile over hans reaktion. Det er som om, at med det samme smilet kom frem på hans læber, der blev mine skuldre lige et ton lettere. Det var nok første gang jeg smilte i denne weekend.

"Lover du det?"

"Jeg lover det!" Smiler jeg. Han kommer tættere på mig.

"Det er jeg glad for at høre," han rækker sin hånd frem. Jeg tager i mod den.

"Tak Mr. Johnson," smiler jeg. David ryster med hovedet.

"Kald mig for David," smier han og ryster min hånd.

"Tak David," siger jeg igen.

=/=/=/=

"Vi ses far," siger Rose og trækker David ind i et kram.

"Vi ses skattepige, kom snart igen," siger David.

"Det skal jeg nok far," Rose trækker sig fra David arme. David kigger over på mig.

"Vi ses forhåbenligt Harry," siger han og rækker sin hånd frem. Jeg tager i mod hånden, og bliver trukket ind i et manhug.

"Ja det gør vi," siger jeg og trækker mig fra krammet.

Jeg tager Roses hånd, og vi går ned til bilen. Jeg må ærlig indrømme, at det faktisk har været nogle gode dage hos Roses far. I går da vi kom ville jeg hjem igen, med det samme jeg kom ind i huset. Jeg synes David har været meget efter mig især i går aftes, men så i morges da han sagde det til mig, blev jeg glad og afslappet igen. En følelse som jeg havde savnet lige siden jeg kom.

"Kører du hjem?" Rose afbryder mine tanker.

"Øh ja, det kan jeg godt," svarer jeg. Jeg åbner døren, som jeg plejer, for Rose og hun sætter sig ind i bilen med et smil. Jeg går om på den anden side af bilen og sætter mig ind. Rose vinker til David, da vi kører ud af vejen. Nu er vi på vej hjem. Hjem til London. Rose lægger sin hånd på mit lår.

"Du klarede det godt," smiler hun. Jeg kigger hurtig på hende og smiler. "Og du er stadig i live." Jeg griner lidt.

"Hvor er du bare sjov babe," siger jeg ironisk.

"Ja I know, måske skulle jeg bare droppe min uddannelse også blive komiker," griner hun.

"Så skal jeg nok sidde forrest til alle dine shows," smiler jeg.

"Dream on," griner hun og giver mit lår et klem.

=/=/=/=

Efter tre timers kørsel i trafikprop i London midtby, er Rose og jeg endelig hjemme. Vi er kørt hjem til mig.

"Endelig hjemme!" Udbryder jeg og smider mig ned i sofaen. Rose kommer gående hen mod mig.

"Ude godt, hjemme bedst," siger hun. Hun sætter sig ned oven på mit skød med et ben på hver side af min mave. Hun kysser mig blidt på munden.

"Ja det er rigtigt," jeg giver hende et kys igen. Mine hænder er solidt plantet på hendes røv. Hun giver mig nogle små kys i ansigtet.

"Hvad laver du?"

"Kysser dig? Er blind eller noget? Harry jeg har savnet dig i weekenden." Griner hun. Jeg løfter mit hovede lidt og lader mine læber ramme hendes. Hun virker først overrasket, men kysser mig hurtig igen. Jeg løfter hende op i bridestyle, uden at afbryde vores kys. Jeg går op af trappen og ind i soveværelset og smækker døren efter mig.

******

Heii

Det var sidste kapitel i 'What makes you beautiful'!

Jeg ved godt, at det er et meget kort kapitel i forhold til mine andre kapitler, men jeg vil virkelig gerne igang med den næste bog. Kan ikke vente! 

Jeg har næsten skrevet epilogen færdig, og den skulle gerne komme ud engang i morgen.

Xoxo...


What Makes You Beautiful /Harry StylesWhere stories live. Discover now