Başkan olmanın ve tuvalette buseyle konusmamızın ardından 2 gün geçti ve bu 2 gün oldukça sıradan geçmişti tek fark 2 gün buse okula gelmemiş arada onun odasına gidip onun iyi olup olmadığını kontrol ediyordum ve her gittiğimde uyuyordu. Bende 5-10 dakika yanında durup kendi odama geri dönüyordum şuanda okulda 5.dersteydik hoca birşeyler anlatıyor ama ben hiç dinlemiyordum taki hocanın bana seslenmesinden sonra ilgilenmeye başladım.
"Duygu kızım iyimisin ?"
Uzaktan kötü gibimi duruyorum ?
"Evet hocam iyiyim neden sordunuzki?"
"Kızım bu 3. İsmine seslenişim "
"Ha.... öylemi ben duymadım hocam pardon "
"Tamam biraz derslere dön"
Yahu neden beni sınıfın ortasında rezil edicek cümle söylüyosun simdi beni tembel sancaklar ama öyle deilim..
"Hocam zaten-""Biseymi dedin duygucum?"
Anan evdeyse yanına gidicem diyodum!! Ne diyim be ben sana
"Yok hocam "
Hoca anlatmaya dev ederken etrafıma göz gezdirdim ve sınıf arkadaşlarıma göz gezdirdim ve farkettimki benim ne yakışıklı sınıf arkadaşlarıma varmış be.hatta kanın yer deistiğirdiğini bile farkettim.....etrafa göz gezdirmeye devam ederken emrenin gözleriyle gözlerim birleşti artık birlikte oturmuyoduk yanında buse oturuyodu ama oda odadan çıkmadığı için şimdilik yanım boştu.ben sınıfı gözlerimle taciz ederken zil çaldı.hemen sıramdan kalkıp emrenin yanına gidip kantine gelip gelmicegini sorucaktım.
"Kantine gelcekmisin?"dedim.ilk önce yüzüme baktı sonra ayağa kalktı bu ecet anlamına geliyo heralde.yanından geçtiğinde ona yetişip önüne geçtim.
" anladım ...gidelim" ellerimi hadi der gibi salladım.
✅✔✅✔✅✔✅✔✅✔✅
Kantinde oturalı 5 dakika oldu ama bana 5 saat gibi geldi çünkü kimse konusmuyoz emre telefonuyla oynuyo artık ne yapıyorsa .ufuk desen ortalıklarda yok yiğit oda kösede etrafına bakınıyo ben nemi yapıyorum boş gözlerle etrafıma bakıyorum kantinin kapısına baktığımda 2 kişinin etrafa baktığını gördüm gözleri etrafı yaşadıktan sonra benim gözlerimle buluştu ve yanındaki arkadaşına elleriyle beni gösterdi bi dakka ya o benimi gösterdi bunlar bana doğru geliyo.masaya geldiklerinde biri yanında biri başta ellerini masaya koyarak durdu. Bende dahil masadaki herkez onlara bakıyordu ama ilk konuşan emre oldu.
"Ne var?"
Emrenin sandalyesinde dikleşip sorduğu soruya cocuk gülmekle yetindi. Sonra tekrar bana döndü.
"Leyla hanımın kızının ?" kesin bi dilde ama soru sorar gibi söylediği cümleye basımı sallamakla yetindim. Ellerini uzattı gözlerim ellerine kayarken burda onun elini tutmam mı gerekiyo anlamadım.elini tutmadığını anlayınca indirdi ve bi sandalye çekip oturdu.emrenin kaşları dahada çatılırken artık neler olup bittiğini öğrenmenin vakti geldi.
"Kimsin ve ne istiyorsun"
"Berkay , ve beni annen gönderdi"
Annen deyince bendi bi anlık heycan ve özlem hisleri çoğalda .ben tam konuşcakken emre benden önce konuştu.
"Yani?"(emre)
" yanisi su ki hem sana biraz para vericem hemde eğer istersen başka okula gitme şansın var?"dedi.masadaki kimseden ses çıkmaz oldu. Başka okul mu?? Ben burayı erkek lisesi olmasın rağmen seviyorum okulu geçtim burda ki arkadaşlarım emre,buse,yiğit,ufuk,ve toprak şansın olsa bile ben bunlar bırakıp gitmem.
"Parayı alıyım okulu unut " kesin bi dille söylediğim söze emrenin ve tiğitin tuttukları nefesi dışarı vermelerine sağladı.beni bu kadar önemsiyolarmı gerçekten. Berkaya baktığımda cebinden bisey çıkardığını hatta onunda para olduğunu gördüm sonra o parayı bana verdi sandalyesinde kalkıp arkasını dönüp gitti.parayı hayla elimde tuttuğunu anlayınca ceketinin cebine koydum. Elime telefonumu alıp instagramıma baktım tam telefonun tuş kilidini kapatıcakken mesaj geldi gelen mesaj emredendi kaşlarımı çatarak kafamı kaldırdım.
Kimden:Gurup baskanı
Saat:14:53
Mesaj:neden gitmedin?Kime:Gurup başkanı
Saat:14:53
Mesaj:anlamadım giden gitmedin derken?Kimden:Gurup başkanı
Saat:14:54
Mesaj:başka okula neden erkek lisesinde kalmayı seçtin?Kime:Gurup başkanı
Saat:14:55
Mesaj:sizleri bırakmak istemiyorum ve zaten bu okulada alıstım şimdi ufuk var buse var yiğit var hatta toprak bile burda.Ve gönder ....... Göndereli 2 dakika oldu ama hayla cevap yok artık nolduysa mesajdan sonra sandalyesinde hızlı bi şekilde kalkıp gitti.