B&6&

18.5K 838 48
                                    

Mutide yiğitcim okul hali.

"Pardon bilerek olmuşmuş gıcık" dedim kendi kendime emre karşı taraftan gülzerek bakarken yiğit yanıma gelip beni kaldırmıştı.

"İyi misin" (yiğit)

"O taş kafaya bişey olmaz merak etme" (emre)

O az önce bana taş kafamı dedi yoksa benmi yanlış duydum.

"Taş kafa ?" dedim belki bana dememiştir

"Evet " (emre)

"Sende mağara adamısın " dediğimde gülümsedi ve bana yaklaşmaya başladı o benden tarafi gelirken benim kalbim sanki çıkmak ister gibi atmaya başladı noluyo ya

"Bana ne dedin !?"

"Mağara adamı dedim ne o beyenemedinmi ?" bence birbirlerine çok benziyolar. Ben ona sinsice gülerken oda gülmeye başladı ben ne olduğunu anlayamadan beni omuzlarına aldı. Ve spor salonunun çıkışına gitmeye başladı yok artık hayır ya koridorda rezil olmak istemiyorum bende debelenmeye başladım tabi.

"Ya napıyosun indirsene mağara adamı yok yok sen kesin mağaradan kaçmış bir mağara adamının bak çığlık atarım ha -şimdi söylüceklerini bağırarak söylüyo- imdat kimse yok mu adam kaçırıyolar bana recavüz edicek oo ne bakıyon ya yardım etsene " dediğimde çocuk yardım etmek için bir iki adım atmıştı ama sonra emrenin ona attığı bakıştan sonra geri çekildi bu mağara adamından niye korkuyolarki

"Yaa buraksana ya şşş kime diyom bak burakmassan ısırırım poponu oturamassın artık " bu dediğimiz tabiki yapmazdım ama olsun belki işe yararda indirir di ama nerde hayla devam ediyor

"Kızım bi sussana ya. Hem ısır bakalım nolcak unutma senin popon kafamın yanında bende bu şeyler yapabilirim istiyorsan ha ne dersin " (emre)

"Oha camış delirdinmi sen hem zaten neyi ima ettiğini fazla anlamadım ama yinede kötü bişey olduğunu varsayıyorum "

"Noluyo burda " (esra )

Sesin geldiği yere baktığımızda esra olduğu anladim ben hayla esraya bakınca beni kurtar bakışı atıyodum ama o sinirden deliye dönmüş' seni döverim kızım 'bakışı atıyodu

"Sanane esra senden izinmi almam gerekiyo sen ne zaman bana hesap sorar oldun " hihahahahh oh olsun yelloz sana

"Emre bu kız geldi beni unuttun eskiden bendim yanında olan şimdi senin yeni gözden bumu?"

"Esra sanane diyorum hem biz seni kovuyoz kendin gitmiyon "

Ben esracım bu aşşalamalardan sonra gitmen gerek yok valla bu kız yüzsüz.

" peki tamam bida yanınıza gelmicem gurubunuzdan çıkıyorum"

"Zaten gurupta deildinki"
Hıh artık gitmesse yüzyılın 1. Yüsüzzü seçilceksin ve gitmedi tabi bende alkışlandı etraftakiler bana 'napıyon sen 'bakışı atınca alkışı kestim.

"Şey.. Ben ne biliyim Alkışlamak istedim.ya hem sen artık indirsene beni ya bak valla indirmessen sizin guruptan çıkar o diğer guruba giderim " dediğimde beni indirdi oha tehditim işe yaradı ha

"1.si hiç bi yere gidemmessin 2.si salakmısın niye alkışlıyon 3.sü cezan daha bitmedi sonra haledicez şimdi işin var doğru ufuğun yanına kimseyle de konuşma göz temasında kurma "

"Nefes alıyımı sahip ?" dedim dalga geçer gibi yanı dediği şeye bakya

"Yok ya ölmeni istemem sen bana lazımsın "

"Ben gidiyom mağ-"

"Sakın sakın onu bida söyleme taş kafa "

Bak ya kendi söylüyor bana söyletmiyo.ben cevap vermeyince kafasını bi anlık arka tarafıma çevirdi sonra gitti bende arka tarafa bakınca yiğie esra yan yana bize bakıyodu nefesimi dışarıya verip yoluma devam ettim ufuk gilin sınıf neresiydi ya hah hatırladım 11/B.sınıfı bulduğunda ufuk'un sıraya yatmış uyuduğunu gördüm onu dünden beri görmüyordu. Acaba hastamı ki yanına gittiğimde saçlarını oksadım ve dirseğini sıraya koyup başımıza elimin üstüne koydum ve oksamaya devam ettim bi süre sonra zil çaldı bende sınıfıma gittim sırada oturup hocanın gelmesini bekledim. Hoca geldiğinde derse başladı ders edebiyat emre derse gelmemişti ama yiğit gelmişti oda benimle konusmuyodu aslında böylesi daha iyidi onu kendimden soğutma lazımdı ben onu sevmiyorum ama o bana karşı bu şeyler hissediyosun ve bu kesinlikle aşk deil belki hoşlantı ben bunları düşünürken zil çaldı. Yiğit bizim bi önümüzde oturuyordu arkasını döndüğünde biraz baktı.

"Kantine gidellimmi ?"

Emrenin aksine kibar bi çocuktu ama korkuyordu. Yinede

"Hı hı " deyip sıradan kalktım koridorda giderken ona sormak istediğim sorular vardı hem onları sorabilirdim

"Yiğit..ıı şey şu berk oda sizin guruptgurupta dimi ama onu hiç görmüyorum yanı serayıda sadece ikiniz daha yakın gibisiniz yani emreyle "

"Olay şu ki zaten esra bizim gurupta deildi sadece bizimle yatmak için birlikte ki sadece berkle yattı ve bizimde onunla işimiz olmayacağını anladığı için bize yaklaşmıyo zaten okuldan gideceğini duydum bu son haftasıymış. Berke gelirsek evet o aslında bizim gruptaydı ama guruptan çıktı hatta şuan ne yapıyı hiçbir fikrim yok sadece sen,ben,ufuk,ve emre kaldık biliyosunki bizim lider emre işte bu kadar "

Evet bunlar iyi haber esra gidiyo ha yanı okulda tekmi kalıcam bu biraz değişik hissettim ama olsun esrayı çekmektense rahatça dolaşırım daha iyi. yiğit durduğunda bende durdum bana bişey sorucaktı galiba ama sormak istemez gibide bi hali vardı .

"Emreyle aranda ne var ?"

✴✴✴✴✴

Oylamayı unutmayınız :)

Erkek lisesi Gözdesi(DÜZENLENİCEK)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin