Multii; Azra'nın istediği kot elbisee
Mağazayı yerinden oynattım ama elbisenin bir boy küçüğünü bulamadım.
Neyse! Yine o lanet ama sevdiğim okula gidiyorum. Ne komik ama! Lanet ama seviyorum. Çünkü, okuldakilerle uğraşmayı seviyorum. Onlar benim oyuncağım.
Okula geldiğimde şoför kapımı açtı. İndim ve okulun bahçe kapısının önüne geldim. Bekçi necmi beyler de buradaymış demek. İşte şimdi eğlence başlıyor!
Bahçe kapısının oradaki necmi beyin yanına gidip oturduğu sandalyenin bacağına hafiften tekme atıp yere düştüm.
"Ahh! Bacağım çok acıyor! Necmi bey sizi müdüre şikayet edeceğim. Sandalyeyi oraya koymuşsunuz düştüm işte! Sizi müdüre şikayet edeceğim!"
Necmi bey yanımda diz çöktü. Bacağıma baktı. Aa harbiden birazcık kızarmış... Ayy acaba oyuncu falan mı olsam?
"Ay kızım ben nerden bileyim ki senin ona takılıp düşeceğini yani-"
"Banane! Ben acıyor diyorum sen beni acındırmaya çalıştırıyorsun yeter!"
Ayağı kalkıp koşmaya başladım. Okulun kapısına gelince populerlik havamı takınarak içeri girdim. Bir kız sanırım adı eceydi. Yanıma geldi.
"Şeyy! Azra bugün seninle takılabilir miyim?"
Dedi. Durdum. Ne diye bu benle takılmak istiyor.
"Hayır! Takılamazsın şimdi gider misin senin gibi eziklerle işim yok benim"
Kafasını eğdi ve gitti. Ezik işte! Bir de soruyor senle takılayım mı diye!
"Azra!"
Adımın seslenmesiyle arkamı döndüm. Kim bu meymenetsiz.
Arkamı döndüğümde melihle karşılaşmam bir oldu. Yapma be! Bu da hayatın bana kıçıyla gülme şekliydi sanırım."Melih,sen ne arıyorsun lan burada?"
"Çok ayıp lanlı falan konuşuyorsun hiç yakışıyor mu senin gibi lady'ye?"
"Melih,bir şey soracağım. Sen gay misin? Hayır yani gay falansan bunu anlayışla karşılarım"
"Azra! Haddini aşıyorsun. Ne gayi lan?! Salağa bak!"
Deyip yanımdan gidince arkasından bağırdım.
"Hey! Sen kime salak diyorsun beyinsiz özürlü?!"
Sınıfa doğru yürüdüm. Sınıfın önüne gelince saçlarımı geriye savurdum.
Kapıdan girince tüm gözler bana takıldı.
"Ne var? Ne bakıyorsunuz? Alayınızı kovdururum buradan lan!"
"Ayy yedik sanki! Kendini güzel sanan sürtük?!"
"Ne dedin lan sen?! Atılmak mı istiyorsun? Kızım varya senin yağlı saçlarını tencereme koyar bir kilo patates kızartırım! Yani kısaca sıçarım ağzına!"
Kız biraz sinirle bana baktı. Sonra jeton düşünce sınıftan çıktı. Ben de sınıftan çıkıp lavaboya gittim.
Cebimden parlatıcımı çıkarıp hafifçe sürdüm.
Son olarak makyajımı yaptıktan sonra tuvaletten çıktım.Sınıfa girdiğimde öğretmenin çoktan girdiğini hatta ders anlattığını gördüm. Hoca bana baktı.
"Girebilirsin kızım!"
Tabii ki! Azarlamayacaktı. Saçmalamayın. Kolejde okuyorum ve babam İstanbul'un en iyi iş adamlarından biri.
Kafamı sallayıp sırama doğru yürüdüm. Sıramda bir çocuk.Taş... Aman banane! Sıramda oturuyor.
"Hey! Oturduğun yer benim sıram. Görmüyor musun koskoca 'Azra' yazısını!"
******
ŞİMDİ OKUDUĞUN
POPULER KIZ (Düzenleniyor)
Teen FictionAzra kim mi? O sadece Populer bir kız değildi. Azra,güven isteyen bir kızdı. Eski sevgilisi onun güvenini kırmıştı. O yıkılmamıştı ama... Daha güçlü kalmıştı. Peki başka sevgilisi oldu mu? Orasını okuyup öğrenelim mi? "Sen benim kim olduğumu bilme...