Multiii; Azra'nın Selene giderken giydiklerii
Azra'dan;
Selenlerde biraz eğlendikten sonra telefonuma mesaj geldiğinde arka cebime elimi attim.
Gönderen; kas çiftliği"aksam aksam kuzenimden ayrıldığına göre rahatlamışsındır artik" (sinirli emoji)"
Neyden bahsediyor bu kas yığını? "kimden?" selenin sorusuyla ağzımdaki çikolatayı yutup cevapladım. "Aras'dan 'kozonomdon oyroldon rohotlodon domo' diyor gerizekalı" selen kahkaha atti. "Harbi ayrildın yaa çocuktan!" omuz silktim. "iyi yaptım , ben daha iyilerine layığım bence" dedim kendimi avutmaya çalışırken.
Selen bir kez daha kahkaha attı. "Sen populer kız yerine egolu kız olsaydın okulda dahil tüm türkiye seni ayakta alkışlardı. Yüzyılın egolusu diye" dedi hâlâ gülerken. Ama ben susar mıyım? Sen düşünedur ben konusuyim."ben değil de seni 'yüzyılın cenabeti' diye ponçikleyecekler." dedim tek kaşımı kaldırıp 'bi korum amele sümüğü gibi duvara yapisirsin' bakışımı attim.
Aras'a mesaj yazma geregi duymadım. Taylana attim ben de.
Gönderilen; Taylanozor (ehehe)"kusura bak veya bakma
sen tam bir gerizekalısın. İyi ki ayrılmışım senden. Kendine kötü bak. Dipnot; O arasa söyle ağzına sıçtırtmasın."Gönderdikten sonra okuması icin Selene verdim. Okudu,okudu. En sonunda kahkahalarla yarim saat halıda yuvarlandı. Bir ara pandalarla arkadas olabilecegini bile düşündüm.
Mesaj sesi tekrar salonda yankılandığında sırıtarak telefonun tuş kilidini açtım.Gönderen; Kas çiftliği
"Tebrikler sarışın! Ayrìldığın için bayağı sevinmişsin belli. Ha bu arada ağzıma sıçacakmışsın. Ben ağzıma açıcam sen bir taraflarını açıcan mı? (pic smile yapan emoji)
Sırıttım. Bu aralar bana laf sokmaya çalışan çok, lafı
ağzına yedirdiğim çok çok kisi var.Gönderilen; Kas çiftliği
" yok canım ben sıçıcam sonra onları ağzına sokucam. O zaman görürsün pic smile 'i. ( gözlerinden yaşlar akarak gülen emoji)
(Taylan karakterinde değişiklik yaptımmm Dylan O'brien taylan karakteri)
Selen yukarı çıkıp ikimize şort ve askılı getirdi. Giyip tekrar salona inip bu sefer televizyonu açıp dizi izlemek için hazırlandık. Şansımıza Zuhal Topal çıkmıştı. Biz de durup izlemeye başladık.
"Vallah ben çok aşık olmuşam haa.. Bak yeminle. Aha şu hatuna. Vallah bi içim sudur abla."
Zuhal Topal gülerek adama baktı. "Talip misiniz Abdurrezzakbinbedir bey?"
Biz transa geçmiş gibi gülmekten yarılırken adamın ismini duyduğumuzda karnımıza ağrılar girmisti.
"Ben çay içmek istemiyorum ayol! Kızz Zuhal abla şunu başımdan al anacım"
Ben artik kanal değiştirdiğimde reklam vardı. Alttaki yerde de -Teen Wolf 1.10 saniye- kaldığì yaziyordu.
Şükür! Reklama gelicek olursak "1 değil 2 değil tam 3 kavanoz bal sadece 100 TL" Ben arı olsam 3 kavanoz balı 100 TL satsalar direk onları sokardım. Teen wolf başladığında keyifle izlemeye başladik.****
Aras'tan;"ya kuzen bi git allasen" deminden beri Taylan'ın moralini düzeltmeye calisiyordum. Ama ne fayda? 'abi çok gercekciydi ya' ' kuzen ben cok sevmistim' gerizekali. Sarışın da çok oldu ama. "kuzen sana başka kız mı yok lan mal?! Yeter bi depresyona girmedigin kaldı amk. Malsın oğlum sen tam sütsün. Gerizekali." deyip odaya gittim. Telefonumu çıkarıp sarışını arama basladim.
Aranıyor; aptal sarışın
"Fff ne var?" alkışlıyoruz çok güzel açtı telefonu. "sen ne güzel telefon aciyorsun öyle. Aslında taylanla ayrildiğıniz iyi oldu taylan kendine geldi" Biraz durdu. "Ne demek istiyosan ağzında geveleme de söyle" dedi. Ee biraz yalandan ölünmez değil mi? " Meselaaa... Seninleyken bara mesafeli davraniyordu, şimdi ise ohooo. Seninleyken diğer kızlardan uzak duruyordu,şimdi eve sabaha karşı dönüyor anlarsin ya" beni şaşırtarak ilginc bir cevap verdiğinde gercekten şaşirmistim. "beni ilgilendirmez bundan sonraki hayati. Artik onunla olmadığim icin karışmaya gerek duymuyorum"
Telefonu kapatip yatağa yattim. Ve düşündüm. Azra ile nasil olurduk? Hayır! Hayır Aras!! Böyle birşey aklının ucundan dahi gecemez. O...o kuzenin eski sevgilisi... Ve de salak bir sarışının teki ve asla onunla olmayacak. Çünkü; nefret ediyorum o kızdan!!*****
ŞİMDİ OKUDUĞUN
POPULER KIZ (Düzenleniyor)
JugendliteraturAzra kim mi? O sadece Populer bir kız değildi. Azra,güven isteyen bir kızdı. Eski sevgilisi onun güvenini kırmıştı. O yıkılmamıştı ama... Daha güçlü kalmıştı. Peki başka sevgilisi oldu mu? Orasını okuyup öğrenelim mi? "Sen benim kim olduğumu bilme...