Taylan'lara geldiğimizde bahçe kapısından geçip eve doğru yürüdük.
Kapıyı çaldığımda kapı açıldı....ama...kadın lan bu. Kim bu? Sıçarım ağzına bunun....burnuna kürek sokar götünden çıkarırım lan....
Kıza burnumdan solurcasına baktım. İyiki kıyafetleri üzerindeydi.
"Merhaba,hoşgeldiniz ben mira"
Mira mı? Kim bu ya!
"Hoşbulmadık güzelim sen kimsin?"
"Şey...siz yanlış anladınız sanırım ben taylanın...."
"Evet hep ben yanlış anlıyorum ben gayet düzgün anladım sen taylanın...."
"Kardeşim"
Taylan'ın sesini duyduğumda donakaldım
. Kardeşiymiş lan! O kadar küfrettim. Yazık günah!"Mira benim kardeşim azra yanlış anlama canım"
"B-ben yani neyse ben de azra taylanın sevgilisi"
Mira bir bana bir de taylan'a baktı.
"Biliyorum,abim çok şanslı senin gibi güzel bir kız bulduğu için"
Ayh! Çk sğl yııı. Itındım. Popim tavan yaptı ufaktan kaçayım.
"Teşekkürler canım o senin güzelliğin"
Mira sanırım taylandan 2 yaş küçük. Ben mirayı öyle görünce birden kafam durdu.
İçeri geçtiğimizde orta yaşlı gayet güzel bir bayan ve oldukça yaşını göstermeyen bir adam vardı. Düşündüğüm şeyse eğer...
"Azracım, annem ve babam yurtdışından ziyarete gelmişler "
Hah! Bu kötü oldu. Ben annesiyle babasıyla sonra tanışmak isterdim. Böyle sürpriz...yani...değişik.
Yürüyüp ilk annesinin elini öptüm. Sonra babasının. Dediklerine göre çok iyi,güzel,bakımlı,taylana yakışan bir kızmışım. Bu arada selen de taylanın annesiyle babasını öpüp mirayla kanepeye yerleştiler.
Biz taylanla iki kişilik koltuğa oturduk. Annesi ve babasının tam karşısına.
"Azra kızım annen ve babanla tanışmayı çok isteriz"
Annem mi? Ben daha anneme söylemedim. Annem neyse de babam...bilmiyorum.
"Tabi efendim ben söylerim"
"Lütfen efendim değil hande teyze ve burak amca diyebilirsin"
"Peki"
Biraz sohbetten telefonum çaldı. Kimin aradığına baktığımda
Annemm ♥
Yazıyordu.
"Kusura bakmayın annem arıyor da..."
"Tabi kızım istersen mutfakta konuşabilirsin"
Kafamı salladım ve mutfağa gittim. Telefonu açtım.
"Efendim annecim...selenleyim...annecim evde konuşsak olur mu? Özel bir durum yüz yüze konuşmalıyız....peki annecim öptüm,bayy"
Telefonu kapatıp içeri giriyordum ki kapının ağzında durdum. Çünkü taylan,annesi ve babası benim hakkımda konuşuyorlardı.
"Oğlum bu kız getirdiğin diğer kızlardan farklı ama ben yine de diğer kızlar sana daha çok yakışacağını düşünüyorum"
Taylanın babasının bu sözleri benim gözlerimin dolmasına sebep oldu. Demek ki taylan beni sevmiyor. Sadece....nedenini bilmediğim sebeplerden ötürü ailesiyle birçok kız tanıştırmış. Ben de dahil...
"Baba sen ne kadar itiraz etsen de ben azrayı seviyorum ve azra buraya geldiğinde lütfen iyi davran"
Taylanın bu sözünden sonra gözlerimi silip gülümseyerek içeri girdim.
"Şey...kusura bakmayın annem eve çağırıyor müsadenizle ben gideyim"
"Tabii kızım müsade senin"
Kapıya doğru ilerledim. Selen ve mira,miranın odasına gitmişlerdi. Kapıyı açtım taylanda peşimden geliyordu.
"Ben giderim saol canım"
"Olmaz ben bırakıcam içim rahat etmez"
"Ben sana mesaj atarım tamam mı?"
Deyip yanağından öptüm. Taylanın annesi ve babası kıçlarını kaldırıp beni yolcu bile etmediler.
"Tamam ama mutlaka mesaj at merak ederim"
Kafamı sallayıp evden çıktım. Taksi durdurup bindim. Evimin adresini söyledim. Giderken burak amcanın (taylanın babası) benim hakkında söyledikleri ve taylanın bunu benden saklaması yine ve yine ağlamama sebep olmuştu.
Eve geldiğimizde ücreti ödeyip indim. Eve girdiğimde hâlâ ağlıyordum. Annem beni görür görmez yanıma geldi.
"Aşkıımm,noldu birtanem neden ağlıyorsun"
Anneme sarıldım ve daha fazla ağladım. Annem beni odama götürdü. Yatağıma oturttu. O da oturdu.
"Anlat bebeğim noldu?"
"A-anne hani sen...geçen gün...biri seni mutlu ediyor...kim bu demiştin...annecim sevgilim var benim...bugün annesi ve babasıyla tanıştım seninle konuşmak için mutfağa gittiğimde konuşmalarını duydum"
Annemin de yüzü düşmüştü. Annem ne zaman ağlasa ben de ağlardım,ben ne zaman ağlasam o da ağlardı.
"Taylan annesi ve babasıyla birçok kız tanıştırmış neden bilmiyorum ama babası beni sevmedi ve taylan bunu benden saklıyorr"
Der demez yine ağladım. Annem bana sarıldı. Sanırım ağlıyordu. Aklıma gelen taylanın bana 'mesaj at mersk ederim' deyisi geldi. Annemden ayrılıp taylana mesaj atmak için telefonumu elime aldım.
Gönderilen; Mrs. Odun
"Ben geldim yarın okula gelmeyebilirim biraz rahatsızım iyi geceler"
Normalde olsa 'aşkım seni seviyorum, yarını iple çekiyorum,özledim' yazardım ama güvenimi kırmıştı. Bir daha yakınlaşamazdım belki de...
Annem beni öpüp odamdan çıktı. Mesaj sesi geldiğinde baktım. Ne? Bu niye bana mesaj atsın ki?
Gönderen; meliHayvan
"Birinin sana yalan söylemesi ne kötü dimi, birşeyler saklıyor sen de ondan değil başkasından öğreniyorsun ne yazık!!"
Melih nerden biliyor? Orda bile değildi! Kim söyledi? Babam böyle pasta- tamam apla vurma.
Bu melihin ağzına ıslak odunla vurcaksın ağzı yamulcak sonra köprüde dilendirceksin...
Anca öyle akıllanır.
Ama şaka maka nerden biliyor?
Yine mesaj sesiyle telefonuma baktım.Gönderen; Mrs. Odun
"Güvenini kırmadım,onlar bir oyundu. Ama sen benden soğumayı ve uzaklaşmayı tercih ettin senin aşkın bu kadarmış populer kız"
**********
Selaaamm.... bugün paylaşcam dedim. Sizin için uğraştım da uğraştım. Bu bölüm üzüntülü oldu ama hep erkek kızı elde etmeye çalışıyor biraz da kız uğraşsın deme?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
POPULER KIZ (Düzenleniyor)
Teen FictionAzra kim mi? O sadece Populer bir kız değildi. Azra,güven isteyen bir kızdı. Eski sevgilisi onun güvenini kırmıştı. O yıkılmamıştı ama... Daha güçlü kalmıştı. Peki başka sevgilisi oldu mu? Orasını okuyup öğrenelim mi? "Sen benim kim olduğumu bilme...