PK 20

2.9K 173 16
                                    

azra dan:

evde yumusacik yatagimda yatarken birden kapi caldi. 

"aman calar calar gider."

dedim ama oyle olmadi. yaklasik ondan fazla zilcalinca yeter deyip yataktan kalkip kapiya gittim. kim beni yumusacik yatagimdan kaldirmaya cesaret etti sasarim.

kapiyi actigimda hic beklemedigim bir manzara gordum. 

"ne var ne istiyorsun,niye geldin yani"

"birincisi seni istiyorum valla sensin yasayamiyorum azra"

"taylan sen beni kandirdin anlamiyor musun? melih mirayi kacirdiginda azradan ayril dediginde bana soyle-"

vayy taylanin sirti ne guzelmis. boyle kasli falan ne diyorum ben yaa. beni omzuna aldi. kaciriyo gerizekali. hayir yani amaci ne? boyle yapinca onu affedicem mi?

"sen mal misin?"

"ne?"

"hayir yani boyle yapinca seni affedicegimi mi sandin?"

"belki."

"belki mi allahim ben ne yaptim ya, ne yaptim da bu dingili bana verdin"

"bak sen de diyorsun sana verdi allah beni, sen benim kaderimsin"

mal bu cocuk yaa gercekten mal. yok kadermis de yok allah bana vermis. salak. taylan mali durdugunda geldigimizi anladim. ama yanilmisim. sadece malin arabasina gelmisiz. beni arkaya oturtup kendi sofor koltuguna gectiginde kapilari kilitledi. beni kacirmak ha. bunun intikamini cok pis bir seklide alacagim.

"nereye gidiyoruz"

"gidince gorursun ama sevecegin bir yere gidiyoruz merak etme."

bir dakika. telefonum. oha telefonumu yanima almamisim. lanet olsun. 

"azra!"

"ne var?"

"bu selenin fikriydi biliyor musun?"

wtf? en yakin arkadasim bana tuzak kurmus ha. ah selen seni dost bilmistim ben. neyse eve donunce ilk isim selenle gorusmek.

"ne dusunuyorsun?"

"sanane umrunda mi sanki? hani benden ayrildiginda bana sormaman gibi..."

arabayi saga cektiginde korkmaya baslamistim. yanlis birsey mi dedim ki? arkaya donup bana en samimi bakisini atti. ama yemezler!!

"bak,azra,askim,birtanem ben gercekten cok ozur dilerim,ben igrenc pisligin tekiyim. sana soylemedigim icin...senden ayrildigim icin...ama ben o an sadece mirayi dusundum uzgunum. melih gerizekalisi bana azradan ayril dediginde itiraz etsem de miranincanini yakarim dedi. ozur dilerim. seni kacirdigim icin ama istersen gidebilirsin"

kapinin kilitini actiginda indim. ama taylanin yanina on koltuga gecip oturdum. taylan bana sasirmis bir sekilde bakiyordu. 

"hadi gitmiyor muyuz askım?"

dedigimde taylan bana sarildi. ben de ona. boylelikle sanirim baristik. kulagima;

"seni cok seviyorum,sana asıgim"

dediginde gulumsedim. neden mi onu affettim. cunku; onu seviyorum. ve her zaman da sevecegim. 

nereye gittigimizi bilmiyordum. her sordugumda gidince gorursun diyordu. en sonunda geldigimizde bir oh cektim. bir dag evine gelmistik. biliyordu benim boyle yerleri sevdigimi. 

arabadan inip dag evine yurumeye basladik. ben de heryeri inceliyordum. elimi tuttugunda gulumsedim. dag evine girdigimizde iceriye bir goz attim. cok sık bir evdi. galiba aile yadigari gibi birsey. 

"begendin mi?"

"sanirim bayildim."

bana gulumseyip iceri gectik. koltuklar koyu mor rengindeydi,haliyla ayni tonda,avize cok dokumlu degildi aksi taktirde sade ve de sıktı,odanin ortasindaki sehpa koyu pembeydi. bu ev super yaa. tarzsin.

taylan bir kanepeye gecip oturdugunda yanini isaret etti. ben de yanina oturdugumda bana bakti. gulumsedim. neden bakiyor ki simdi? biraz daha bakmaya devam edince en sonunda sordum;

"yuzumde bir sey mi var?"

"hayir neden?"

"oyle uzun uzun bana bakinca yuzumde birsey oldugunu falan sandim"

"o kadar guzelsin ki sana bakmaya doyamiyorum,keske cirkin olsaydin"

"ne?"

"yani,oyle degil sencirkin olsaydin kimse sana bakmazdi ve sadece benim olurdun bu sirada da ben de kimseyi sana bakiyor diye dovmemis olurdum"

"oyle mi?"

"oyle!"

"tamam sanirim biz bu gece buradayiz dimi?"

"galiba buradayiz ve galiba birlikte yatacagiz!"

********************bolum sonuuuu**************

sonunda baristilar yaa sukur valla. yorum yapin noluurrr bir de oyy istiyorum cok muu? sizi seviyorummmm mutlu haftasonlariiiiiiiiiii!!!!!!!!




POPULER KIZ (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin