Sabah ter içinde kalktım. Rüyam beni çok etkilemisti. Saate baktığımda 6 oldugunu gördüm. Ben 7'de evden çıktığım için şimdiden hazırlanmaya başladım. Elimi yüzümü yıkayıp formalarımı giydim. Bir kaç bişeyler atıştırıp evden çıktım.
Kapının önünde şoförü gördüm. Bu adam, ben doğduğumdan beri burada çalışıyor ama ben adamın daha ismini bilmiyorum. "Günaydın Azra Hanım" ama o benim adımı biliyor. "Günaydın,beni okula bırakır mısın?" Yaa hayır benden yaşça büyük birine yavşamıyorum. Tamam mi?! "Tabii Efendim" deyip range rover ın kapısını açtı. Nazikçe teşekkür edip bindim.
Kulaklığımı kulağıma taktım ve sevdiğim sanatçılardan birini açıp dinlemeye başladım. Okula gelince "sağol, senin adın neydi?" dedim bunca yıldır çalışan adama. Rezillik. "Barış efendim" dedi. Kafamı sallayıp indim arabadan.
Oha! Bugün Aras bana birşey verecekti. Tamamen aklımdan çıkmış. Önemli ve güzel birşey olduğu kesin. Okulun kapısından girip sınıfa ilerledim. Kapıyı açıp içeri girdim. Aras gelmemiş.
Ya abartmayın! Çocuğu merak falan etmiyorum. Sadece bana verecek şeyi merak ediyorum. Telefonumla oyalandıktan sonra kapı açıldı. Aras girdi içeri. Elinde orta boy paketlenmiş bir kutu. Ben tınlamıyorum gibi telefonumla uğraşmaya devam ettim.
Çantasını koyup yanıma geldi. Oturdu. "Azra?" dedi. Ona baktım. "hımm" diye bir ses çıkardım. "Sessizsin?" dedi sorar gibi. "hıhı" dedim yine. Yanındaki kutuyu bana doğru uzattı. "Bu senin için" dedi. "Ne ki bu?" diye sordum. "Hediye?" dedi tek kaşını kaldırarak. "Hadi canım,ben de roket falan sandım" dedim gülerek. O da güldü.
Sonra kutuyu açmaya yeltendim. "Dur! Eğer beğenmezsen beğenmedim de olur mu yalan söyleme" dedi ciddi bir şekilde. "Niye ben salak mıyım da beğenmediğim birşeye beğendim diyeceğim." dedim sonra paketi açtım. Kutu çıktı. Kutuyu açınca bir an öldüm ve cennetteyim sandım.
Kütüphanesinde gördüğüm tüm wattpad kitapları. Tek kelimeyle şaheser,mükemmel,fevkalade,olağanüstü...tamam tek kelime değilmiş. "İnanmıyorum, sen ciddi misin?! Allah'ım, bu...yaaa Aras süpersin!" dedim yerimde zıplarken. "Beğendin mi?" diye sordu. Kaşlarımı çattım. "Sen salak mısın yoksa yalan dolan?" dedim kahkaha atarak. Kitapları kucaklayıp sarıldım.
"Tek bir şartla veririm. Her biri için bana sarılacaksın" Kaşlarımı çattım. Kitapları masaya koydum. "Hoop şampiyon bir duracaksın orada senin anan güzel mi?" dedim. Kahkaha attı. "Valla çok güzel" dedi kahkahalarının arasından.
Sıraya oturdum "Sen ciddi misin?" diye sordum. Tekrar güldü. "Bana salak diyene bak tabii ki şaka!" dedi. Omzuna vurup homurdandım. "Tamam dur kızma hemen" dediği sırada içeri Taylan girdi. Bize kısa bir bakış attıktan sonra donakaldı yavrucak. Ayrıldığım koymuş galiba ona.
"Ooo, kuzen sen çok fenasın. Hem okulun en güzelini hem de kuzeninin eski sevgilisini de ayarttığına göre senin işin tamamdır" dedi Taylan sırıtarak. Ayağa kalktım ve yanına gittim. "Sen ne diyorsun be! Ne ayartması?! Burada ayartacak olan biri varsa o da sensin ilk önce beni ayartıp sonra ayrılma sebebim oldun piç kurusu!" diye bağırdım. Sesim sınıfın duvarlarında yankı yapıp geri bana döndü. "Beni bir kez dinleseydin değil ayrılma sebebin küsme sebebin bile olmayacaktı" Ellerimi belime yerleştirdim." Hadi yaa!" diye sitem edip çığırdım. "Sen varya tam bir şerefsizsin, gerizekalı!" deyip sınıftan çıktım.
Yine bütün sinirlerim altüst oldu. Koridorda ilerlemeye başladım. Hayda! Şimdi de beni kaçıran piç kurusu. Yanından görmemiş gibi geciyordum ama kolumu tutunca küfür mırıldandım. "Ne var,Kız kaçıran?" diye ofladım. "Aa, Azracım hiç yakışıyo mu senin gibi alımlı bir kıza?" dedi dudak bükerek. "Ama ben sana şerefsiz lakabını yakıştırıyorum" dedim.
Kafasını iki yana salladı. "Senin bugün keyfin yok galiba muayyen gününde falan mısın?" Zaten sinirlerim bozuk bu da üzerime gelince suratına tokadı yedi. Gerizekalı. Yanından saçlarımı savurarak geçip kızlar tuvaletine gittim. Cebimden göz kalemimi çıkarıp gözüme sürdüm. Diğer cebimden de dudak kremimi çıkarıp güzelce sürüp taşan yerleri sildim.
Tuvaletten çıkıp sınıfa ilerledim. Tam sınıfın kapısına gelince içerden sesler geliyordu ve dinlemeye karar verdim. Aras ve Taylan tartışıyordu.
"Sen onu benim fahişem sandın lan?!"
Bunu Aras söylüyordu ama daha çok bağırıyordu.
"Zaten değil mi?! Kızı kullanıp atacaksın!"
Taylan bunu sakin ama bağırarak söylemişti. Burda olaya el atmak istedim ama karışmadım.
"Daha çıkmıyoruz bile lan! Hem
ne o beni ne de ben onu seviyorum!"Adam haklı. Ne? Sevmiyorum. Hoşlanmıyorum bile.
"Senin kadar yalancı biri dahi görmedim. Azra'ya benimle çıktığında benim ona baktığım gibi bakıyorsun."
Salak. Biz Aras ile en fazla arkadaş oluruz ne sevgilisi. Hem Aras'ın duyguları değil önemli olan benim hislerim tamam mı seni lanet olasıca?!
"Ben de senin kadar şerefsiz birini görmedim. İlk kızı kendine aşık et sonra da böyle ayrılır kız senden!"
Yürü be Aras kim tutar seni?!
"Ben değil o benim cazibeme aşık oldu bi kere!"
Ego yığını,piç kurusu,hayvan çiftliği, pislik,şeref yoksunu.
En son içeri girdim. Taylan'ın tam karşısında durdum, Ne ara aktığını bilmediğim gözyaşlarım ve buğulu gözlerimle...
"Biliyor musun ben senin Adamlığından bile şüphe duyuyorum. Sen çok sahtekâr birisin." dedim. Elini kaldırıp göz yaşlarımı silmek için yanaklarıma değdiriyordu ama kolunu tutup sertçe ittim.
"Hayır değil eline artık hiçbiryerine ihtiyacım yok anlıyor musun?"
*********Bölüm sonu....Tüm oy vrrenler ve güzel yorum yapanlara teşekkür edip saygı duyuyorum... Bir sonraki bölümde görüşmek üzere... Seviliyorsunuzzzz<3<3<3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
POPULER KIZ (Düzenleniyor)
Teen FictionAzra kim mi? O sadece Populer bir kız değildi. Azra,güven isteyen bir kızdı. Eski sevgilisi onun güvenini kırmıştı. O yıkılmamıştı ama... Daha güçlü kalmıştı. Peki başka sevgilisi oldu mu? Orasını okuyup öğrenelim mi? "Sen benim kim olduğumu bilme...