PK 15

2.9K 168 8
                                    

"Hayır,o kadar hakaret ettin,sevmiyorum dedin,ben seni affedeceğimi sanmıyorum"

Mira! Yalan söylemiş.! Aslında işin aslı şöyleymiş;

Melih mirayı kaçırmış,taylan mirayı kurtarmaya gittiğinde melih azradan ayrılmazsan kardeşini öldürürüm demiş.

"Azra n'olur bak,melih diyorum tehdit diyorum"

"Ben de olmaz diyorum,kalbim kırıldı diyorum,hiç değilse sadece ayrılmak istiyorum deseydin,bittiymiş,sen bittin arkadaş ben gidiyorum!!"

Deyip hızlı adımlarla kapıya doğru ilerledim. Ben de isterdim barışıp,yine eskisi gibi olmayı ama kalp bu...kırıldı mı olmuyor. Sadece çıksa neyse; kırıldıysa yerinde duramazsın.

Eve doğru yürürken havanın ne kadar sisli olduğuna aldanmayıp ara sokaktan kestirmeden gittim.

Üzerimdeki şort ve kısa kollu t-shirte lanet edip,kaban almadığım için bir daha lanet ettim.

Arkamdan biri ıslık öttürünce siktir edip yürümeye devam ettim.

Yine o sinir bozucu ses gelince şarteller kopmaya başladı.

"Vavv,güzelim sen buralara geliyorsan ben daha çok uğrarım buraya"

Tirbiyisiz çicik. Ne diyon lan sen.
Salak şey,sen kimsin,ismini söyle bana,benim eniştem assubay.

Kafamdaki bu düşüncelerime evde gülmek için adımlarımı hızlandırdım. Arkadan bir el belimle temas edince iç sesim 'yether!amk.' Diye haykırdı. Arkamı döndüğümde bir çift kahverengi gözle büyülendim.

Kulağıma eğilip sıcak nefesi ile fısıldarken kendimden geçtim

"Merak etme,güvendesin"

Kendimi hızla ileriye atıp,kızgın surat ifadesini takınıp konuşmaya başladım.

"Sanane ya! Güvendeyim,değilim sanane. Sen kimsin?"

Sem kimsin deyince yine o kız aklıma geldi. Sen kimsin? İsmini söyle bana.

"Azra uzatmıyor musun?"

"Sen de kısaltmıyor musun? İlişkimizi hafife alan kişilerle işim yok benim"

Dedim ve önüme dönüp populerlik edasıyla saçlarımı savurdum. Yürürken arkamdan gelmediğine emin olduğumda adımlarımı yavaşlatıp sakince yürüyüp göz yaşlarımı serbest bıraktım.

Selen'den;

"Önce sen kapat....yaaa berkee...sennn....uffff sen yaaa...tamam tamam kapatıyorum....öptüm aşkım"

Berkeyle okulda tanışmıştık. Benimle aynı yaşta. İlk başta her erkek gibi egosunu konuştursa da cazibeme dayanamadı.

Azra ne yapıyor acaba? En son mirayla koşarak taylanın evine gitmişlerdi. Sonrası yok. Arasam mı ki? Arıcam.

Populer kankim aranıyor....

"Aradığınız kişiye şuan da..."

Bu karıya gıcık kapıyorum ya. Aradığınız kişiymiş tipsiz ırıspı.

Birdaha aradığımda açtı;

"Ne var selen?"

Sesi oldukça yorgun ve ağlamış çıkıyordu.

"Bebişim noldu sana,ağlıyor musun yine?"

"Selen...yanına gelebilir miyim?"

Ovvv. Bu en son yanına gelebilir miyim dediğinde telefonum kırılıyordu.

"Gel birtanem gel"

***********


POPULER KIZ (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin