PK 26

2.4K 136 19
                                    

Azra'dan

"önemli değil sen böyle sarılacaksan bütün kitaplarım senin olsun"

Ne demek istediğini sadece ben mi anlamadım yahu? Aslında bir sarılma karşılığında bana 1 kitap verebilirse ona sarılırım. Her ne kadar eski sevgilimin kuzeni olsa da!

Aras'ın evinden çıkıp eve gittim. Sorgu zamanı! Yalanlar havada uçuşacak. Kapıyı anahtarla açıp iceri girdim. Annem koşarak yanıma geldi. Bana sarıldı! Oha! Sarıldı. Bunda bi haller var ama çıkar kokusu. "kızım meleğim yerim yaa annesinin kuzusu niye ayrıldınız bitanem hadi anlat annene!" şimdi anladım. İyi ki ayrılmışım. Yoksa tüylü terliği götüme yiyordum.

Evet! Biz zenginiz. Hem de aşırı derecede. Ama annemin nedense ruhu fakir. Babamı zaten arada bir kahvaltıda görüyordum. Malum PATRON! Olduğu icin. "Anne resmen ayrıldı benden. Neymiş? Cok fazla trip atıyormusum. Neymiş? Sanki sevgilim degil de arkadaşım gibi davraniyormusum yaa anne yaa ben bunu yaşayacak ne yaptimm" abarttım mı? Evet! Yedi mi? Evet! Annem kafama vurunca kafamı ovuşturdum.
"sus kız sen ayrılmışsìn bir de anneye yalan atıyo terbiyesiz!" sanırım...yemedi! "ya anne bir dinle sonra bana hak vereceksin!" Bir anne atasözü der ki; "Yiyecen şimdi kafana terligi!" ama maç doksan dakikadır değil mi? "özürlü olursam o zaman da zengin kankiciklerine rezil olursun" dedim. Ama kadın benden dişli çıktı. "Ol! Hiç değilse birşeye benzersin" annem şuan benle laf yarışına giriyor. "ben mi biseye benzemiyorum beni sen doğurduğuna göre doğru ben ebru teyzeye benzemem gerekiyordu! Hiç değilse biseye benzerdim" Ebru teyze annemin gün arkadaşı. 36 yaşında ama 21 yasında gibi. "Kız varya yolarım seni!" vee... Azra Kalay son noktayı koyar..
"Niye sen yollu musun?" işte o an götüme terlik yemekten son anda kurtulup odama kaçtım
ve yatağıma çıkıp zıpladım. "Yırttım be terlikten yırttım!" kısıkça bağırdım yoksa kadın gelip 'seni bir yırtıcam dünyanın en iyi terzisi bile dikemeyecek' deyip thug life yapip giderdi. Anne değil mübarek ' laf sokma makinesi' ki öyle bir makine icad edilse türkler anında cinnet gecirirdi.

Cebimdeki telefon titrediğinde reflex olarak sıcradım. Mesaj gelmişti.

Gönderen; Kas Çiftliği

"yarın okulda görüşürüz iyi geceler belalı kız"

Belalı kız? O ne be öyle?

Gönderilen; Kas Çiftliği

"Belalı kız değil populer kız canım. "

Ben bu çocuğa bu aralar niye bu kadar iyimserim? Yok canım ne iyimseri. O salak bi kere.

Gönderen; Kas Çiftliği

"Her neyse iyi geceler. Yarın okula gelince sana bir şey vermek istiyorum"

Gönderilen; Kas Çiftliği

"Ne??"

(Görüldü 21.30)

Görüldü mü? Salak. Ama merak ettim simdi. Ne verecek? Biraz daha düşünüp 'amaaan sanki yarın görmeyeceğim' deyip yattım. Neden bilmiyorum ama gülümsüyordum.

******

"Azraa ben geldim!" Taylan mı? O ne arıyor burada? "Taylan senin ne işin var burada?" yaklaştı ama ittim onu. "Biz ayrıldık!" diye bağırdım iterken. "evet ayrıldık ama bu Aras'la çıkman icin bir sebep degil!" dedi sakin bir sesle.

"Ne Aras'ı? Ben yani biz çıkmıyoruz ki!" dedim miyavlama gibi çıkan sesimle. "Kes sesini! İnsan rüyasında ne görmek isterse onu görür, dış dünyaya yansıtamadığını iç dünyasına yansıtır. Ve sen suan rüya görüyorsun. Bundan sonra her Aras'ı düşündüğünde rüyana girip seni ezelinle korkutacağım minik şeytan!" Neyden bahsediyor bu? Bu...olamaz değil mi? Ben Aras'ı ne düşünüyorum ne de seviyorum. Hiç biri. Ama...nasıl olur da Taylan bunun aksini söyleyip aynı zamanda rüya olduğunu iddia ettigi şeyde beni korkutabilir ki.

*******
Merhaba.
Final yapmayacağımı söylemiştim. Yani illaki 7 veya 8 bölüm sonra final olcak. Onu açıkça belirteyim. Finali mutlu son mu yoksa mutsuz (kötü) sonla mı yapayım karar veremedim. Bana yardımcı olur musunuz? :* tesekkürler.

POPULER KIZ (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin