„Jak se nám princezna vyspinkala?" slyšela jsem sarkastický smích. Opravdu se mě na tohle ptá? Jak by se on vyspinkal, kdyby seděl na tvrdé dřevěné židli ve studeném sklepě se svázanýma nohama a rukama a páskou přes oči? Debil.
„Co se mnou chceš dělat?" ignorovala jsem jeho stupidní otázku. Musela jsem znít zoufale. Celá jsem se klepala.
„Chci si jenom trochu pohrát." znovu se zasmál.
*Daniel*
Sakra! Jsem idiot! Proč jsem na ni tak vyjel?! Vždyť se nic nestalo a já to moc dobře vím! Chápu, že utekla, ale tak moc bych si přál, aby se zase vrátila. Celou noc jsem kvůli tomu nespal. Kde spala celou noc ona? Co dělá? Kde je?
(Nebudu dávat cenzuru v podobě hvězdičky. Stejně ta slova všichni známe. Trochu vulgarismu ještě nikoho nezabilo :DDD)
„Doprdele už!" zakřičel jsem, když se z telefonu znovu ozvalo 'Dovolali jste se do hlasové schránky čísla...'
„Co je?" zasmál se Beau, kterého jsem s největší pravděpodobností vzbudil svými výkřiky. Došel k ledničce, vytáhl si z ní mlíko a sedl si naproti mně.
„Madison mi nebere telefon."
„A ty se jí divíš? Ještě včera ráno si na ni a Luka přes půl hodiny křičel." připomněl mi jako bych byl úplně blbej. Problém je v tom, že já jsem úplně blbej.
„Co kdybych jí zavolal já? Moje číslo nemá." přidal se do konverzace Jai, kterého jsem asi taky vzbudil. Dřív než jsem mu stačil odpovědět, skočil mi do řeči zívající Luke.
„Dobré ráno." zachraptěl a taky se vydal na průzkum ledničky. Chvíli jsem počkal, než přede mnou seděli všichni tři s mlíkem v ruce. Oni snad nepijou nic jinýho než mlíko a pivo.
„Tak mám jí zavolat?" zeptal se Jai zase po chvilce ticha.
„Komu?" podíval se na mě zmateně Luke, protože tu předtím nebyl.
„Madison. Skipymu nezvedá telefon" odpověděl Beau.
„Myslíte, že je v pořádku?" vyhrkl starostlivě Luke. Možná až moc starostlivě. Zvedl jsem obočí a přeměřil si ho pohledem.
*Luke*
Probudilo mě Danielovo vřeštění, ale byl jsem moc líný otevřít oči. Slyšel jsem, jak se vedle mě něco pohlo a cítil jsem na sobě něčí pohled. Jai. On mě opravdu kontroluje? Awww.... Snažil jsem se potlačit úsměv. Potom co odešel se mi na tváři objevil obrovský úsměv, který nechtěl zmizet. Asi jste si všimli, že jsme byli spolu v posteli. Jai se včera díval na jakýsi horor a tak se ve čtyři ráno proplížil ke mně do pokoje.
Chvíli jsem tam jen tak ležel a přemýšlel o různých blbostech. Pak mě to přestalo bavit a tak jsem šel dolů za ostatními.
Jai něco zamrmlal, ale to jsem nepochytil. Kluci si mě všimli, teda až na toho ignoranta předemnou a podívali se mým směrem.
„Dobré ráno." pozdravil jsem je. Všiml jsem si, že Beau má mlíko a řekl bych, že si toho Jai všiml taky, protože se rozešel k ledničce. Šel jsem za ním. Už vidím jak mi zase vymyslí nějakou inteligentní přezdívku. Něco jako třeba zmoklý prase. Vůbec nevím jak mě tohle napadlo. Dirty pig? V duchu jsem se zasmál a i s mlíkem v ruce si sedl vedl Beaua.
„Tak mám jí zavolat?" zeptal se Jai.
„Komu?" nechápal jsem.
„Madison. Skipymu nezvedá telefon" odpověděl mi Beau. Cože? Myslel jsem, že už se ráno vrátila. Co když se jí něco stane?
„Myslíte, že je v pořádku?" vyhrkl jsem najednou. Nevím, co to do mě vjelo. Vůbec jsem v ten moment nepřemýšlel. Tím jsem si vysloužil vražedný pohled od Skipa. Sakra!
„Asi bys jí měl zavolat." zachránil mě Beau. Vděčně jsem se na něj usmál a sledoval Daniela diktovat její číslo Jaiovi.
"Crrr... Crrr... Crrr..." telefon pořád zvonil. Nic. "Dovolali jste se do hlasové schránky čísla..."
Ahoj! ^_^
Píšu novou fanfîction! Jmenuje se to Homeless a je to hlavně o Jaiovi a Lukovi. Prosím koukněte na to a napište mi co si o tom myslíte. Trailer máte nahoře.↑↑↑
Enjoy,
-Bára :*
ČTEŠ
Trouble maker (Luke Brooks fanfiction)
ФанфикTrouble Maker..... Co víc dodat? Cover by @penguin_bravis :3 #2 in Best Wattpad Book