Konec prázdnin

160 5 1
                                    

Když se všichni poslední ráno na Hawaii probudili ,vzali věci a jeli taxíkem na letiště.....

Nataly:
Už když vzletělo letadlo tak jsem vytáhla sluchátka a svůj ipod z kabelky a začala poslouchat hudbu. Naštěstí máme zaplacenou první třídu takže tu je wifi a můžu na svůj macbook.
Už mě pěkně s*re tadyta dlouhá cesta. A navíc absolutně nechápu sestru jak si může číst knížku. Sam je na tom líp ten alespoň hraje na ipadu ale sestra ..... A rodiče naštěstí usli ,protože jinak by to bylo ještě horší..

Tak alespoň zkouknu fb.
Jeeee mam nový zprávy ,ale bohužel od mýho kluka :(
Tak mu dam kopačky ať mam čistej štít do nový školy.

Kámošky se mě vždycky ptají jestli mi jich není líto , a já vždy odpovím že ne. Kdo by taky těch debilů litoval .

Lili:
Už při nastoupení do letadla začala Nat poslouchat písničky a chatovat si se svyma kamoskama z byvali školy. Upřímě mě to moc nezajímá jelikož to co mě zajímá je knížka kterou právě čtu. Jsem strašne zvědavá jak to dopadne.

Po přistání na letiště již viděli svého řidiče a následně jeli do nové vily.

Nataly:
,, je to tu celkem pěkný ,ale mohlo to být hezčí" tyto slova jsem si fakt nemohla odpustit.

Snad tady mam aspoň vlastní pokoj s koupelnou a šatnou.
Ale hlavně ,abych ho neměla společnej s Lilinou.

,,Tenhle pokoj je tvůj Nataly" řekla mamka a usmála se na mě :D

,,Panebože ten je úžasnej a přesně takovej jakej jsem chtěla :D"
Mam super pokoj s koupelnou a šatnou a navíc se o něj nemusim dělit se sestrou :D:D:D.

Lili:
Nat už má svůj krásnej pokoj ale já svůj ještě neviděla:(.

A už je to tady:):):)
Můj novej pokoj...je ....boží:D:D:D
Mám tady i velikou knihovničku a spoustu nových knížek a koutek na čtení:).
Asi už z toho pokoje nevyjdu ven, ale nejdřív si projdu ubytek našeho domu.

Nejvíc se mi asi líbí náš nový obývák jelikož je strašně velkej a je tam nová velká plazma :)
A navíc rodiče koupili novej xbox :):):) takže si jdu hnedka s bráchou zahrát :)

Zatím co si všichni prohlíželi nový dům Nataly už psala o novým domě svým kámošům a fotila se ve svém novém pokoji.

Lili:
Máme opravdu překrásný dům ,akorát nechápu Nataly jak při tak velkém okamžiku si může jenom prohlížet fb a chatovat s kamošema. V tom jí fakt nechápu, ale radši jí svůjnázor na to nebudu říkat jelikož ksme se kvůli podobné věci již několikrát pohádali.

Ale nebudu díky ní kazit náladu a radši se půjdu koukat se zbytkem rodiny na večerní film.
Už se strašně těšim.

Usínám v novém pokoji a je mi strašně fajn a moc se těším do nové školy.

Nataly:
Již jsem dala vědět všem na kterých mi záleží a teďka si půjdu lehnout abych byla na zítřek dobře vyspaná:)

Celá rodina usla na nových postelích a někteří se těšili někteří ne na další den neboli první školní den.

ZlatokopkaKde žijí příběhy. Začni objevovat